Verkoopervaring met Miesjel van dit forum

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Amai, wat ik hier allemaal lees tart mijn allergrootste verbeelding. Er blijken in het verleden al een hele hoop problemen te zijn geweest met Miesjel, en niemand die iets durfde zeggen "omdat het een moderator was"? Ik heb nog nooit zaken gedaan met de verkoper in kwestie, maar ik kan Gerd 100% gelijk geven wat hij bedoelt met "in vertrouwen kopen", althans bij een moderator van dit forum...
Waar blijft trouwens Miesjel's reactie op dit alles? Duurt ook wel verdacht lang eerlijk gezegd.
MvG,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Vervelende zaak..

Ik ben het met Gerd eens. Het is echt schandalig dat hier zo makkelijk mee om wordt gegaan. Miesjel zou op staande voet gebanned moeten worden.
Waar haal je dat vandaan? dat heeft bijna een week geduurd!
Ben, dit van Miesjel duurt dus al meer dan 2 maanden..

Natuurlijk snap ik dat de Moderators Miesjel hier een handje boven het hoofd willen houden, maar iedereen elk 'normaal' lid zou hiervoor gebanned worden, en omdat Miesjel toevallig moderator is wil niet zeggen dat hij geen ban zou kunnen krijgen.

Ik ben al eerder 'gestopt' met het forum omdat ik er een beetje de schurft van kreeg. Niet dat ik zoveel toevoeg aan het forum, maar vind het niveau sinds dien niet echt gestegen... Dit komt de naam en de geloofbaarheid natuurlijk niet ten goede...

En waar blijft Miesjel eigenlijk? Ben wel benieuwd of hij nog zal reageren, of uberhaubt nog durft te reageren..

Just me .02 cents..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Michiel M. schreef:Vervelende zaak..

Ik ben het met Gerd eens. Het is echt schandalig dat hier zo makkelijk mee om wordt gegaan. Miesjel zou op staande voet gebanned moeten worden.
Waar haal je dat vandaan? dat heeft bijna een week geduurd!
Ben, dit van Miesjel duurt dus al meer dan 2 maanden..

Natuurlijk snap ik dat de Moderators Miesjel hier een handje boven het hoofd willen houden, maar iedereen elk 'normaal' lid zou hiervoor gebanned worden, en omdat Miesjel toevallig moderator is wil niet zeggen dat hij geen ban zou kunnen krijgen.

Ik ben al eerder 'gestopt' met het forum omdat ik er een beetje de schurft van kreeg. Niet dat ik zoveel toevoeg aan het forum, maar vind het niveau sinds dien niet echt gestegen... Dit komt de naam en de geloofbaarheid natuurlijk niet ten goede...

En waar blijft Miesjel eigenlijk? Ben wel benieuwd of hij nog zal reageren, of uberhaubt nog durft te reageren..

Just me .02 cents..
Jij snapt het plaatje ! Ik heb Miesjel toch al online gezien vandaag ...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dat moest ik eens met jou of met Shifty doen, Michiel, dan zou ik hele andere reacties krijgen van jullie.

Op dit moment kan Miesjel niet bewijzen dat hij het echt heeft verzonden en Gerd niet bewijzen dat het het niet heeft ontvangen.

Ik was tot gisteren in de veronderstelling dat de zaak Gerd vs. Miesjel was opgelost. Daarbij heb ik op alle pb'tjes van Gerd gereageerd en ook Miesjel er op aangesproken.

Voor mij speelt deze zaal dus pas weer sinds gisterenavond.

Nu wil ik gewoon weten of er een bewijs kan worden geleverd - a.s. maandag - of er daadwerkelijk is verzonden. En dán zien we dus wat we er mee doen.

Dat lijkt me toch niets minder dan de normale gang van zaken.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Proos schreef:Dat moest ik eens met jou of met Shifty doen, Michiel, dan zou ik hele andere reacties krijgen van jullie.

Op dit moment kan Miesjel niet bewijzen dat hij het echt heeft verzonden en Gerd niet bewijzen dat het het niet heeft ontvangen.

Ik was tot gisteren in de veronderstelling dat de zaak Gerd vs. Miesjel was opgelost. Daarbij heb ik op alle pb'tjes van Gerd gereageerd en ook Miesjel er op aangesproken.

Voor mij speelt deze zaal dus pas weer sinds gisterenavond.

Nu wil ik gewoon weten of er een bewijs kan worden geleverd - a.s. maandag - of er daadwerkelijk is verzonden. En dán zien we dus wat we er mee doen.

Dat lijkt me toch niets minder dan de normale gang van zaken.
"Hey, Upham, careful you don't step in the bullshit!" - SPR
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik ben eigenlijk niet meer geïnteresseerd of je het gelooft of niet. Ik zeg nu aan alle andere leden dat er waarschijnlijk dinsdag een besluit wordt genomen aangaande deze kwestie, wanneer er aan de andere partij voldoende tijd is gegeven te reageren. Tenslotte is de post (TNT) nu dicht.
Laatst gewijzigd door Proos op 24 feb 2007, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Proos,

:?
Indien ik het al had ontvangen zou ik hier mijn tijd niet zitten te verdoen door dit topic te maken... Indien ik het al had ontvangen, had ik al snel foto's op het WA forum geplaatst... En indien ik het al had ontvangen zou ik überhaupt blij zijn dat het uiteindelijk -na meer dan 2 maanden wachten- toch nog goed gekomen is en zou ik mijn tijd niet in dit topic steken... Ik heb wel betere dingen te doen...

Gerd V
Proos schreef: en Gerd niet bewijzen dat het het niet heeft ontvangen.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Gerd, ik zeg alleen dat er geen bewijs is. Ik neem het echter voor waar aan. Ik stel alleen de andere partij t/m maandag in de gelegenheid met bewijs aan te komen of het verstuurd is ja of nee.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

LOL , waarom moet dat weer in een gesloten topic ?
Miesjel schreef:Beste forumleden,

hierbij wil ik zelf graag even iets toevoegen aan dit topic.

De aankoop van Gerd is inmiddels echt al ruim een maand geleden op de post gedaan, daardoor ben ook ik meer dan verbaast dat het pakketje nog steeds niet bij Gerd aangekomen is.
Komende week neem ik contact op met TNT in de hoop dat zij, aan de hand van de datum van verzending en het adres van Gerd kunnen achterhalen waar het pakketje gebleven is.

Ik heb jarenlang gedaan over de reputatie die ik opgebouwd heb als goede handelspartner, en zal er dan ook alles aan doen om deze te behouden.

Gerd en ik zullen beide komende week afwezig zijn, maar over de afloop van deze zaak zal later melding worden gedaan.

Groeten, Michel.
willysproject schreef:Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik een PM dat het opgestuurd was... Natuurlijk denkt men wegens al de voorgaande ervaringen onmiddellijk: "goed, maar hopelijk komt het ook aan..." :roll:


:roll:
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

Wat ik hier heb gelezen slaat toch wel echt alles, in één woord: ONGELOOFELIJK. Dat dit kan gebeuren!!!
triestig hoor!
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Het zou zéér erg zijn mocht alles wat hier staat kloppen...maar dat zullen we hoogstwaarschijnlijk maandag wel horen.
Daarom vind ik het wel wat te voorbarig om nu al zo'n zware en ernstige conclusies te trekken...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Bericht door zero »

Proos schreef:Ik ben eigenlijk niet meer geïnteresseerd of je het gelooft of niet. Ik zeg nu aan alle andere leden dat er waarschijnlijk dinsdag een besluit wordt genomen aangaande deze kwestie, wanneer er aan de andere partij voldoende tijd is gegeven te reageren. Tenslotte is de post (TNT) nu dicht.
Dat de tnt dicht is geeft niks Miesjel kan aan zijn track trace code via internet zo zien op welk depot het ligt.
heeft Miesjel geen track trace code dan kan hij ook niet bewijzen dat hij het boek verstuurt heeft.
En moet hij het geld terug boeken na Gerd zijn rekening
WAT VERZENDING IS ALTIJD OP RISCO VAN DE VERKOPER.
Kijk maar eens op http://www.kopersbelangen.nl
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Wat ik niet begrijp is dat er over dit voorval uitgebreid wordt gepraat op het ww2-eto forum...
Ze hebben daar toch een volkomen andere staff...? Dus wat is dan de link tussen ons forum... :?

zie http://www.ww2-eto.com/forum/index.php? ... g37408#new
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Wat ik niet begrijp is dat er over dit voorval uitgebreid wordt gepraat op het ww2-eto forum...
Ze hebben daar toch een volkomen andere staff...? Dus wat is dan de link tussen ons forum... :?

zie http://www.ww2-eto.com/forum/index.php? ... g37408#new
ETO probeert haar leden gewoon te beschermen van oplichting .. :wink:
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Shifty schreef:
Brigadeführer Von Pratt schreef:Wat ik niet begrijp is dat er over dit voorval uitgebreid wordt gepraat op het ww2-eto forum...
Ze hebben daar toch een volkomen andere staff...? Dus wat is dan de link tussen ons forum... :?

zie http://www.ww2-eto.com/forum/index.php? ... g37408#new
ETO probeert haar leden gewoon te beschermen van oplichting .. :wink:
Ik begrijp perfect dat ze hun leden willen beschermen tegen oplichting...dat is zelfs zeer goed...
Maar op de manier dat ze het hier doen kan toch niet echt vind ik... Onze staff uitmaken voor oplichters om reclame te maken voor het ETO-forum :? De logica is hier toch wel vér zoek hoor...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gesloten