NL helm NAVY M28

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

NL helm NAVY M28

Bericht door custom »

Wellicht heb ik interesen in deze helm... bekijk deze eens op e-bay VERY RARE WW2 NETHERLANDS NAVY M28 GUN ''wat vinden jullie daar van is dat wat...de startprijzen zijn wel hoog bij al zijn artikelen.

110096627493
Laatst gewijzigd door custom op 27 feb 2007, 17:19, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dit topic hoort beter thuis in Verzamelaars en Collecties. Ik verplaats 'm even.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

Ik krijg net een tip dat deze helm wellicht een overgeschilderde LBD zou zijn
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Hier zat ik zelf ook aan te denken. Het is natuurlijk niet echt moeilijk een zwarte LBD helm met een leuk kleurtje over te schilderen en hem een paar keer door de tuin te trappen. Dus moeilijk te zeggen of deze origineel is. Zou zelf de gok niet genomen hebben...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

Ja zo denk ik er ook over een kennis van mij wilde deze graag hebben,maar ziet er weer vanaf,de zaklampen in zijn advertentie zijn bijna allemaal recent en geen 2WO en wat een prijzen zeg.en waarom gaat een (NL) verkoper dan op een buitenlandse site zitten kun je eigen afvragen. :?
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Hmmm deze verkoper heeft ook al vaak genoeg goede spulle aangeboden. Dus je zou het niet meteen een oplichter kunnen gaan noemen.

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

Dat hoor je mij ook niet zeggen ...enkel de twijfel over zijn aanbod!
Elke oorlog is er een teveel !
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Ik bedoelde het niet zo, maar ik zei het om even aan te geven dat de verkoper ook genoeg goed en zeldzaam NL spul heeft aangeboden, oa een jaartje geleden een NL vliegersuniform met helm! :shock: maar goed even goeie vrienden..

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

oja... zeker :) maar je moet wel kennis van zaken hebben als je bv die zaklampen zou willen kopen die hij tevens aanbied, dan gaat het echt mis en kom je slecht weg.op 2 lampen na dan allemaal recente lampen maar hij heeft er wel 2WO bij deze items staan en dat is minder...of heeft daar geen weet van dat kan natuurlijk ook nog :?
Plaats reactie