Nominaties Beste Signatuur 2007

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

Cossack schreef:De bovenste betekent: De adelaars zullen veroveren, wij zullen adelaars zijn!"
De andere is: Ons kwestierecht - wij veroverden
Ah bedankt. (jij kan wel russisch lezen en schrijven neem ik aan?)
De bovenste is wel een tikkeltje ironisch aangezien de adelaar het wapen van de duitsers is.
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Mauserwerke schreef:
Cossack schreef:De bovenste betekent: De adelaars zullen veroveren, wij zullen adelaars zijn!"
De andere is: Ons kwestierecht - wij veroverden
Ah bedankt. (jij kan wel russisch lezen en schrijven neem ik aan?)
De bovenste is wel een tikkeltje ironisch aangezien de adelaar het wapen van de duitsers is.
Nee (lang leve Worldlingo.com :P) Ik wil trouwens wel Russisch leren. De Romeinen hadden volgens mij ook een adelaar hoor.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

'Orly pobedjat, boedem orlami' betekent 'Adelaars overwinnen, wij zullen adelaars zijn', wat een spreuk is uit de 284e Jagerdivisie van het Rode Leger tijdens de Slag om Stalingrad.
'Nasje delo pravoje - my pobedili' betekent 'Onze rechtvaardige zaak - wij overwonnen'. Dit valt op een aantal medailles uit de Sovjet-Unie te lezen.

Afbeelding

(Nee, dit is geen zelfpromotie, ik heb toch geen ruimte voor een tweede beker :wink:)
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

[offtopic]Wil je mij russisch leren? :P [/offtopic]
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Ik ben het zelf ook nog maar aan het leren hoor, maar met een beetje kennis en een woordenboek kom je een heel eind.

Vanwaar die interesse voor Russisch als ik vragen mag?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Auke schreef:Ik ben het zelf ook nog maar aan het leren hoor, maar met een beetje kennis en een woordenboek kom je een heel eind.

Vanwaar die interesse voor Russisch als ik vragen mag?
Geen idee eigenlijk :P Wat is nog meer mooi vind aan Rusland zijn de wapens :wink:
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Auke schreef: (Nee, dit is geen zelfpromotie, ik heb toch geen ruimte voor een tweede beker :wink:)
Moet iemand jou wel nomineren.....en ach dan is het nog te bezien of ik die nominatie aanvaard :P :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Charly1975 schreef:Moet iemand jou wel nomineren.....en ach dan is het nog te bezien of ik die nominatie aanvaard :P :wink:
Wederom bang voor Russische concurrentie Charly? :wink:
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Bij deze dan, Auke!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Dankjewel, viny.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Auke schreef:
Charly1975 schreef:Moet iemand jou wel nomineren.....en ach dan is het nog te bezien of ik die nominatie aanvaard :P :wink:
Wederom bang voor Russische concurrentie Charly? :wink:
Ik heb uiteraard je nominatie die door Sobel is voorgedragen geaccepteerd.......eehm....nog een vraagje Auke...wat betekenen de letters KGB...er staan nl. 3 heren bij me met deze letters op hun jas :P
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Charly1975 schreef:
Auke schreef:
Charly1975 schreef:Moet iemand jou wel nomineren.....en ach dan is het nog te bezien of ik die nominatie aanvaard :P :wink:
Wederom bang voor Russische concurrentie Charly? :wink:
Ik heb uiteraard je nominatie die door Sobel is voorgedragen geaccepteerd.......eehm....nog een vraagje Auke...wat betekenen de letters KGB...er staan nl. 3 heren bij me met deze letters op hun jas :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/KGB :wink:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Als viny nog niet genomineerd was zou ik hem genomineerd hebben :) simpelweg omdat ik het helemaal eens ben met zijn signature! Het geeft de waarheid weer. En Charlie bedankt voor je nominatie!
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Charly1975 schreef:eehm....nog een vraagje Auke...wat betekenen de letters KGB...er staan nl. 3 heren bij me met deze letters op hun jas :P
En ik zei ze nog zo niet zo opvallend te doen... :lol:
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Hebben ze ook een blauw oog? Ik heb er gister nog een paar van school getrapt. :P
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gesloten