wat vinden jullie van Jumpstyle?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Net zo kansloos imo...

(Jaja, vond ik ook. Zéér goeie argumentatie. 8) )
Laatst gewijzigd door Leroy op 15 mar 2007, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Inderdaad er zijn hier 2845 gebruikers. ( bijna een mijlpaal! Netjes crew!) zoals Bart al zegt hoe kan je die conclusie nu al trekken. Je zegt dat de meeste er dus een hekel aan hebben… Dit waren 5 menen misschien zijn de andere 2840 mensen die het wel leuk vinden.

Hier van ben ik er één van. Ik luister het inderdaad maar het naar feesten of dansen gaat me wel iets te ver. Maar ja kan ook houden van een muziek soort zonder er op te dansen.

Ik vind hardrock helemaal niets, maar ik noem die luisteraard toch ook niet gelijk kansloos? Ik vind dit een beetje vreemd hoor sorry.

Maar zoals ik dus lees gaat het vooral over het dansen. Ben je wel eens naar een Hard rock ( metal ) feest geweest, ik wel. Dat tegen elkaar springen,slaan en schoppen is niet kansloos? Als je een mening over een soort muziek ( of wat dan ook, kleding, huiskleur, dik/dun) hoef je die mensen toch niet gelijk belachelijk te maken?

(Neem het aub niet persoonlijk.)
Bart Geraerts
Lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 31 jul 2005, 00:53
Locatie: Houthalen-Helchteren (B)
Contacteer:

Bericht door Bart Geraerts »

Kerels, over smaken en stijlen valt niet te discussieren. De ene hangt graag passief in een zetel terwijl hij/zij een muziekje opzet, de ene headbangt/mosht er op los, nog een ander hakt alsof z'n leven ervanaf hangt.

Dit soort discussies zijn - mijn mening - totaal zinloos en leiden tot niets. Laat iedereen eens leven zoals hij/zij dat graag wilt...
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté
Gids fort Eben-Emael
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Jeffie, je praat hier met mensen?

Je weet toch wel wat dat inhoud hè?
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Ik sluit me aan bij Bart, denk dat die met deze woorden alles heeft gezegd.
Gebruikersavatar
kar 98k
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 mar 2007, 20:04
Locatie: In een huis

Bericht door kar 98k »

nouja mijn mening staat vast...
Bart Geraerts
Lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 31 jul 2005, 00:53
Locatie: Houthalen-Helchteren (B)
Contacteer:

Bericht door Bart Geraerts »

Ik zeg niet dat niemand z'n mening mag hebben hé :) Iedereen heeft wel zijn mening, maar om op een forum nu te gaan vragen "wat jan met de pet" er van vindt..? Dát lijkt me zinloos :)
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté
Gids fort Eben-Emael
Gebruikersavatar
kar 98k
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 mar 2007, 20:04
Locatie: In een huis

Bericht door kar 98k »

het zou een beetje raar zijn als niemand een mening had ;)
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Leroy, nee maar dat wil je me vast uitleggen ? :d

Kar, tuurlijk mag je een mening hebben. Zonder mening kan je bijna niet leven. Maar om dat nu zo te vragen en om mensen dan belachelijk te maken is denk ik niet de manier waar wij als mensen met elkaar om gaan.

En ik zeg dit heus niet omdat ik soms Jumpstyl luister. Ik luister alles eigenlijk wel. Van RTC tot Mike Oldfield van Eminem tot Mickael Jackson ( zijn maar voorbeelden hoor ;) ). Maar het had misschien ook op een iets andere manier gekund.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik vind Jumpstyle helemaal niets, maar dan ook echt niets, evenals Hardcore en andere met de pc bewerkte muziek.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

die muziek mag er best zijn is mijn mening, ieder z'n ding
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Jumpstyle is al ouder dan je nu doet vermoeden...het is eind jaren negentig in België ontstaan (waarschijnlijk door een DJ met een mier tussen z'n bilspleet...maar ach..het is ontstaan)

Wat ik er persoonlijk van vind: ik vind het op zijn tijd wel lachen eigenlijk......maar ja mijn smaak van muziek is zooooooo breed...van Klassiek tot...eehm JUMPSTYLE !!! :wink:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jumpstyle
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Charly1975 schreef:(waarschijnlijk door een DJ met een mier tussen z'n bilspleet...maar ach..het is ontstaan)
Het is niet de eerste muziekstijl die zo ontstaan is, Charly! :)
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Jawel hoor :wink: Bij die anderen waarvan jij denkt dat er mieren zaten zaten andere kleine beestjes... :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Ik denk wel dat je door jumpen jezelf kunt uitleven, zeg nou zelf: als je die muziek hoort krijg je dan niet het gevoel dat je erop wilt springen? ( en dan niet dat soort dansen zonder enige logica? )
Jumpen is dan een perfecte dans om je uit te leven op die muziek! Ik kan het zelf niet, maar als ik het anderen zie doen, ziet het er wel goed in elkaar gezet uit en het past bij de muziekstijl. Toen de rock vroeger in was gingen we het toch ook niet lopen afkraken?
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gesloten