Paleis Noordeinde foto

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Paleis Noordeinde foto

Bericht door Edgar »

Hallo,
Ik had een lotje foto's Xanten gekocht voor de lage prijs van 3 euro. Het betreft 13 foto's, waaronder ook een foto van RAF piloten graf, 500 ponder bom, HQ enz, allemaal mbt Xanten (Niederrhein, mijn verzamelgebied). Nou kwam tot mijn grote verbazing een van de foto's uit op Paleis Noordeinde, ik maar zoeken in Xanten. :? :lol: De scans waren namelijk vrij slecht van de verkoper. Weten jullie of dit soort foto's zeldzaam of gemakkelijk te vinden zijn?

AfbeeldingAfbeelding

Grt. Edgar
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Hey, das zeker een interessante vondst. Erg leuk is ook dat er bij het beeld op het plein Duitse soldaten te zien zijn en dat achterop in het Duits geschreven staat dat het om het paleis van Koningin Wilhelmina gaat. Denk zeker niet dat dit erg veel voorkomende foto's zijn. Zullen er niet zoveel van zijn dus kan best heel interessant zijn voor een boel mensen. Weer een mooie vondst Edgar! :yes: :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Bedankt voor je bijdrage Sander. :) :wink:
Hij past helaas niet echt in mijn gebied, maar hij soort in de serie, dus een beetje zonde om te splitsen. Heeft iemand er verder nog opmerkingen over?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Plaats reactie