Slowchat topic - deel 15

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Sjoerd schreef:Wat voor werk doe je dan Cas, en wat voor zaak heb je?
Ik ben financieel administratief medewerker (verkapt hoofd administratie)

en ik heb een eigen administratiekantoor (boekhoudingen en aangiftes inkomstenbelasting enzo)

Dus mocht een van jullie nog behoefte hebben aan het invullen van zijn aangifte inkomstenbelasting, ik houd me aanbevolen !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Oei, oei, oei..

De Amerikaanse huizenprijzen vallen. Kan binnenkort een extra bonusje zijn voor de verzamelaars die uit Amerika hun waar halen, maar op de dag dat de dollar valt...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Shermandude1992
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mar 2007, 16:08
Locatie: Houten

Bericht door Shermandude1992 »

Voordat ik ga inloggen lijkt het alsof ik al ingelogt ben :? Ik heb dat niet gevraagt met de vraag onder het aanmelden van meld mij automatisch aan bij begin van pagina ofzo :lol: Geen idee waarom het gebeurt maar het gebeurt :bonk:

Groetennnn Luuk
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Vandaag naar de Infodagen van het Korps Mariniers geweest, was erg interessant!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Dodo schreef:Oei, oei, oei..

De Amerikaanse huizenprijzen vallen. Kan binnenkort een extra bonusje zijn voor de verzamelaars die uit Amerika hun waar halen, maar op de dag dat de dollar valt...
Ik had hem (Dag dat de dollar valt) al eens gezien ja, en de link staat al maanden bij mijn favorieten. IJzersterke docu.

Ik verwacht echter niet dat door die hypotheekmarkt in de VS de dollar zal gaan vallen, maar het zal uiteraard zijn weerslag hebben op de economie. In het slechtste geval ook hier in Nederland.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Bah,zometeen werken van kwart 3 uur tot morgenochtend 7 uur :| :r en dan morgen weer om 3 uur beginnen.... word weinig slapen :/
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Weekend hiero, vandaag laatste 2 op schoor en morgen rapportenvergadering :lol: :lol:
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Dodo schreef:
Mike.H schreef:Oh lachen 2 films.. zou je wel een beetje Chinezenogen van hebben gekregen?

Gister sollicitiatiegesprek gehad bij de Apenheul (bij de Horeca hehe) en naja als ik word aangenomen krijg ik 2 vrijkaartjes, mocht er iemand (ALS IK DAN BEN AANGENOMEN :P) geinteresseerd zijn in een keertje Apenheul voor 2 personen dan kan dat dus via mij geregeld worden ;)! zo. maar jemig minimumloon -_- wel even wat anders dan bij je vader werken voor 7.50/uur hehe.

maja lekker is dit, heerlijk weer en dan toetsweek... hoe verzinnen ze het...
Waarom ben je gestopt met werken bij je pa dan?
hehe ik ben er niet mee gestopt, alleen ik kan daar alleen heel soms werken... 1 weekje maar in de zomervakantie ofzo. en aangezien ik wel ietsje meer wil werken enzo voor de centjes dacht ik van; och dat kan best. maargoed ik merk het wel :).

@Wittmann; Oh nou succes ermee dan he kerel.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Michiel M. schreef:Vandaag naar de Infodagen van het Korps Mariniers geweest, was erg interessant!
Open Dag was ook erg mooi!

Ik kon niet naar de Infodagen ===> toetsweek etc...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Sjoerd schreef:
Dodo schreef:Oei, oei, oei..

De Amerikaanse huizenprijzen vallen. Kan binnenkort een extra bonusje zijn voor de verzamelaars die uit Amerika hun waar halen, maar op de dag dat de dollar valt...
Ik had hem (Dag dat de dollar valt) al eens gezien ja, en de link staat al maanden bij mijn favorieten. IJzersterke docu.

Ik verwacht echter niet dat door die hypotheekmarkt in de VS de dollar zal gaan vallen, maar het zal uiteraard zijn weerslag hebben op de economie. In het slechtste geval ook hier in Nederland.
Inderdaad ijzersterk. Het is wel het ultieme rampscenario dat ze laten zien, maar bij dit soort grappen als een hypotheekcrisis spookt de docu wel door je hoofd heen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Mike.H schreef:Ik kon niet naar de Infodagen ===> toetsweek etc...
Jammer! Was erg leuk, helaas mochten de mensen die voor officiers opleiding kwamen de stormbaan niet doen..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Zijn er nog meer mensen met problemen op msn?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ja, begon al te panikeren. Volgens de MSN website zijn er echter geen problemen met de service... :/
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Mijn moeder zit beneden, die heeft er geen, ik zit boven op kantoor en ik heb wel msn !

Stange ...
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik hoor net dat veeeeel mensen er last van hebben, ik was al bang dat iemand weer op mijn msn zat maar ben nu enigzins gerustgesteld :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten