Collectie Killingspree (nieuwe foto,s nieuwe plaats page 19)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Is dat niet die gast die Bush zoekt,... hoe heet ie ook al weer?!, oja... Bin Laden???
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

@ anti-repro
hier bijvoorbeeld:
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... p?t=198954
maar geloof me maar op mijn woord dat hij zijn helmen niet verkoopt, hij had er in het begin al moeite mee om uberhaupt al die andere dingen te verkopen.
Hij heeft meen ik wel nog meer helemn als hier te zien zijn op die site, maargoed daar heb je verder ook weinig aan.

@ viny, ik ga ervan uit dat je mijn nichterige vriend killingspray bedoeld,
Hij is helaas niet bin laden, maar wel een stalker van bin laden (hij ziet wat in bin laden, dus ja wat doe je daaraan..)

rémy
----
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

hee anti repro.
niet lullig bedoeld maar je weet neem ik aan wel dat je voor een fijne camo helm een 1500 kwijt bent ?

gr van niels
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Bericht door anti repro »

killingspree schreef:hee anti repro.
niet lullig bedoeld maar je weet neem ik aan wel dat je voor een fijne camo helm een 1500 kwijt bent ?

gr van niels
Pfff... wat een geld. Ik denk dat ik mezelf een beetje heb overschat. In ieder geval bedankt Killingspree.

Rémy, bedankt voor de link naar dat forum.

WOW, ONGELOFELIJK WAT EEN SUPERMOOI DIORAMA die verzamelaar TK had. Alles klopt in mijn ogen tot op het detail. Wie verkoopt nu zoiets moois. Ik zou zoiets nooit meer wegdoen denk ik.
Nu weet ik waar jullie de inspiratie vandaan hebben gehaald (ik neem aan dat jullie veel van deze verzamelaar hebben geleerd of nog leren. )
Die helmen zijn ook schitterend. Jammer dat hij er geen zal verkopen.
Indien hij helmen verkoopt hoop ik dat jullie een seintje op dit forum zullen geven. Ik zou zo'n gele helm wel willen hebben.

Nognmaals bedankt Killingspree en Remy.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

hee,

TK en ik hebben veel van elkaar gecopieerd en gebruikt, ik ideeen van TK en anders om.
daar heb je vrienden voor.
soms doen zich er dingen voor dat je wel in moet krimpen.

ik zou me eens eerst goed informeren wat de huidige prijzen zijn voor dat je gaat roepen dat je een helm van hem wilt kopen. want dan kom je er niet met een spaar varken :D ( afhankelijk wat er in zit natuurlijk )
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Bericht door anti repro »

killingspree schreef:hee,

ik zou me eens eerst goed informeren wat de huidige prijzen zijn voor dat je gaat roepen dat je een helm van hem wilt kopen. want dan kom je er niet met een spaar varken :D ( afhankelijk wat er in zit natuurlijk )
Killingspree,
Wat zou zo'n gele camouflage-helm op de site van TK kosten of waard zijn ? (ik neem aan dat jij zijn helmen in het echt gezien hebt .)
Zou die origineel kunnen zijn ?

Hoevel Duitse helmen hebben jij en Rémy zelf al ?
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

hallo anti-repro,
de helmen in ons diorama zijn allemaal van killingspray (op dit moment want ik wil er ooit ook nog eentje kopen)
Voor het aantal helmen dat killingspray nu heeft zul je ff moeten terugbladeren en op de foto's natellen
Ik heb zelf de helmen van TK ook gezien, en geloof maar dat die allemaal 100 % origineel zijn

Rémy
----
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Wat is de site van TK
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

hij heeft geen site, maar anti-repro zal bedoelen het topic van hem op waf
(voor link zie boven)
----
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Maar dan zal je toch even geduld moeten hebben, Wehrmacht-Awards ligt er op dit moment uit.
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

SE Airborne NL schreef:Maar dan zal je toch even geduld moeten hebben, Wehrmacht-Awards ligt er op dit moment uit.
en nu niet meer..
----
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

anti repro,

ik beantwoord deze vraag nog en stel voor dat we dan terug on-topic gaan.
we verzamelen alleen maar orgineel, TK dus ook.
die gele helm zal denk ik in waarde tussen de 1200 en de 1500 liggen.
als ik jou was zou ik me eerst eens links of rechts in boeken verdiepen.
ga eens naar http://www.germanmilitaria.com en bekijk daar eens de prijzen voor dat je gaat denken een helm te kopen van dergelijk bedrag.
meld je eens aan op wehrmacht-awards.com
niet verkeerd bedoeld maar daar worden vragen zoals je nu steld minder op prijs gesteld. advies, lees eerst eens wat topics door voor je commentaar / vragens gaat stellen.
open voormijn part hier ergens een topic "het anti repro vragen uurtje " of zo waar wij je kunnen helpen. ( dus ook niet in dit topic ).
je moet ergens beginnen maar er valt heel veel te vinden links en rechts als je maar goed zoek. vragen zoals wat tekent FLAK en waar staat für tropen voor zijn zeer zeker te vinden. tik het om te beginnen eens in in Google.

bij deze is dit vragen uurtje gesloten en gaan we verder on topic.
Afbeelding
Hier toon ik dan toch het enige Repro-stuk uit mijn verzameling. de rest wat er op of aan zit is wel origineel. waarom deze ? Ik wou graag het uniform wat in Overloon zo bagger slecht staat uitgebeeld eens fatsoenlijk doen. alles is tot in de detals kloppend gemaakt, zelf voorzien van originele Knopen,schouderstukken, ect.kraagspiegels,mouwadelaar en panzerknack abz zijn niet orgineel. Cufftitle zijn de meningen sterk oververdeeld.



gr van niels
Laatst gewijzigd door killingspree op 19 mar 2007, 19:02, 2 keer totaal gewijzigd.
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Bericht door anti repro »

Ben misschien wat te enthousiast en loop te snel van stapel. Sorry daarvoor.
Mooi SS-jasje (origineel ?)
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Vanwaar deze foto Niels? Het ziet er prachtig uit maar je zegt er niet bij of het een nieuwe set van jou is(wat me inmiddels niet eens meer zou verbazen ;)) of dat het ter voorbeeld dient voor het een of ander.
Geweldig mooie set in ieder geval, alleen nog even het correcte koppelslot erop en je hebt een werkelijk geweldige buste voor display! :D :shock: :yes:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Veltro
Lid
Berichten: 1378
Lid geworden op: 26 jul 2005, 21:05

Bericht door Veltro »

@killingspree; er zit een Italiaans tropisch shirt onder het SS tuniek, of niet?

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Plaats reactie