Verkiezing Beste Signatuur 2007

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Beste Signatuur 2007

Peiling eindigde op 26 mar 2007, 11:51

Alex (winnaar 2006)
17
26%
Auke
2
3%
Auke J.
3
5%
Brigadefuhrer Von Pratt
3
5%
Cas
4
6%
Charly1975
1
2%
Cossack
6
9%
Dodo
1
2%
Haplo
3
5%
kar 98k
4
6%
Mark
3
5%
Mauserwerke
4
6%
Okke
0
Geen stemmen
Sjoerd
0
Geen stemmen
Sobel
4
6%
Viny
11
17%
Wittman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 66

Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Ik vind dat het onderschrift met oorlog te maken moet hebben. Verder heeft Alex al een keer gewonnen dus daar ga ik niet nog een keer op stemmen. Ik ga ook niet op mezelf stemmen. Ik stem ook niet op onzinnige onderschriften, arrogante, verzonnen cliché's of onbegrijpelijke. :wink: Dan blijven er zeven over, en daarvan heb ik op Mauserwerke gestemd. :)
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Auke schreef:Ik vind dat het onderschrift met oorlog te maken moet hebben. Verder heeft Alex al een keer gewonnen dus daar ga ik niet nog een keer op stemmen. Ik ga ook niet op mezelf stemmen. Ik stem ook niet op onzinnige onderschriften, arrogante, verzonnen cliché's of onbegrijpelijke. :wink: Dan blijven er zeven over, en daarvan heb ik op Mauserwerke gestemd. :)
daar zit wat in.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Mike.H schreef: anders zou mijn stem gaan naar Charly alleen al om het feit dat hij er zoveel moeite voor doet

respect voor charly _/-\o_
Bedankt Mike.H :oops:

Hoewel ik er wel bij moet vermelden dat ik vind dat je een stem moet uitbrengen op de signatuur en niet omdat het een bepaald persoon is.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Charly1975 schreef:
Mike.H schreef: anders zou mijn stem gaan naar Charly alleen al om het feit dat hij er zoveel moeite voor doet

respect voor charly _/-\o_
Bedankt Mike.H :oops:

Hoewel ik er wel bij moet vermelden dat ik vind dat je een stem moet uitbrengen op de signatuur en niet omdat het een bepaald persoon is.
ofcourse, daarom wacht ik er mooi een tijdje mee en komt die stem vanzelf. ben het wel eens met Auke, alleen dan nog ff kijken wat er bij mij uit komt rollen. maar dat van jou is Irish/Scottish I presume? I kinda like talking with a Scottish accent, so :P...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Auke schreef:Ik vind dat het onderschrift met oorlog te maken moet hebben. Verder heeft Alex al een keer gewonnen dus daar ga ik niet nog een keer op stemmen. Ik ga ook niet op mezelf stemmen. Ik stem ook niet op onzinnige onderschriften, arrogante, verzonnen cliché's of onbegrijpelijke. :wink: Dan blijven er zeven over, en daarvan heb ik op Mauserwerke gestemd. :)
Volkomen mee eens! Daarom stem ik ook voor mezelf, met mijn onbestaand onderschrift! 8)
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Dat van mij is Schots en heeft niets met WO II te maken maar met WO I....alhoewel ik 'm tijdloos vind.

Vrij vertaald staat er:

"Leg me neer in de koude grond waarin vele al zijn voorgegaan"
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

:) zoiets kon ik er al ongeveer uit opmaken, vind hem erg mooi..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

Auke schreef:Ik vind dat het onderschrift met oorlog te maken moet hebben. Verder heeft Alex al een keer gewonnen dus daar ga ik niet nog een keer op stemmen. Ik ga ook niet op mezelf stemmen. Ik stem ook niet op onzinnige onderschriften, arrogante, verzonnen cliché's of onbegrijpelijke. :wink: Dan blijven er zeven over, en daarvan heb ik op Mauserwerke gestemd. :)
Dank u dank u :)
Zoals ik al zei vind ik zijn werk heel fascinerend maar ook de bijkomstige reden waarom ik juist dit onderschrift koos is omdat het ook een beetje betrekking heeft op dit forum (en ook in de omgang in zijn algemeenheid). Dus het heeft nog een verborgen boodschap mbt de mensen die zich onbehoorlijk gedragen. :wink:
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Auke schreef:Ik vind dat het onderschrift met oorlog te maken moet hebben. Verder heeft Alex al een keer gewonnen dus daar ga ik niet nog een keer op stemmen. Ik ga ook niet op mezelf stemmen. Ik stem ook niet op onzinnige onderschriften, arrogante, verzonnen cliché's of onbegrijpelijke. :wink: Dan blijven er zeven over, en daarvan heb ik op Mauserwerke gestemd. :)
Ik vraag mij af welke andere zes je dan nog bedoeld... :P
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

hehe ik ruik jaloezie :')
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Mike.H schreef:hehe ik ruik jaloezie :')
:lol: :lol:

Neen hoor, ik had er zelfs niet opgerekend dat ik genomineerd zou worden, laat staan 3 stemmen te behalen... Ik ben gewoon nieuwsgierig...

Jij niet dan Mike ?? :P
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Brigadeführer Von Pratt schreef:
Auke schreef:Ik vind dat het onderschrift met oorlog te maken moet hebben. Verder heeft Alex al een keer gewonnen dus daar ga ik niet nog een keer op stemmen. Ik ga ook niet op mezelf stemmen. Ik stem ook niet op onzinnige onderschriften, arrogante, verzonnen cliché's of onbegrijpelijke. :wink: Dan blijven er zeven over, en daarvan heb ik op Mauserwerke gestemd. :)
Ik vraag mij af welke andere zes je dan nog bedoeld... :P
Kar 98k's onderschrift valt in de categorie 'onzinnig', die van Cas in de categorie 'arrogant', Die van jou in de categorie 'verzonnen cliché's' en die van Charly valt in de categorie 'onbegrijpelijk', hoewel hij die nu eindelijk heeft toegelicht. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. :wink:
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Auke schreef:en die van Charly valt in de categorie 'onbegrijpelijk', hoewel hij die nu eindelijk heeft toegelicht. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. :wink:
Je had het gewoon kunnen vragen via PB of via nominatie topic of zelfs hier nog.....als men het me niet vraagt wat het betekent of waar het vandaan komt of waarom ik het geplaatst heb hoef ik het toch niet toe te lichten ? Jij gaf toch zelf ook pas de vertaling van je Russische tekst nadat er om gevraagd werd ? Mijn Schotse tekst is, als je de Engelse taal machtig bent (en volgens mij zijn een hoop forumgebruikers die) vrij makkelijk te ontcijferen...helaas heb ik mijn lessen Russisch vanaf de kleuterschool overgeslagen.... :wink:

Met andere woorden: ik vind het niet terecht dat je hier het woord 'eindelijk' gebruikt.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Brigadeführer Von Pratt schreef:
Mike.H schreef:hehe ik ruik jaloezie :')
:lol: :lol:

Neen hoor, ik had er zelfs niet opgerekend dat ik genomineerd zou worden, laat staan 3 stemmen te behalen... Ik ben gewoon nieuwsgierig...

Jij niet dan Mike ?? :P
haha ;)

nee hoor ik ben niet eens genomineerd dus kan ik ook niet jaloers zijn (tenzij ik die beker wil.. GEEF HIER GEEF HIER) maar zoals ik al laat blijken uit deze post; daar ben ik niet in geinteresseerd :P..

mvg
Laatst gewijzigd door Mike.H op 19 mar 2007, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Charly1975 schreef:
Auke schreef:en die van Charly valt in de categorie 'onbegrijpelijk', hoewel hij die nu eindelijk heeft toegelicht. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. :wink:
Je had het gewoon kunnen vragen via PB of via nominatie topic of zelfs hier nog.....als men het me niet vraagt wat het betekent of waar het vandaan komt of waarom ik het geplaatst heb hoef ik het toch niet toe te lichten ? Jij gaf toch zelf ook pas de vertaling van je Russische tekst nadat er om gevraagd werd ? Mijn Schotse tekst is, als je de Engelse taal machtig bent (en volgens mij zijn een hoop forumgebruikers die) vrij makkelijk te ontcijferen...helaas heb ik mijn lessen Russisch vanaf de kleuterschool overgeslagen.... :wink:

Met andere woorden: ik vind het niet terecht dat je hier het woord 'eindelijk' gebruikt.
Het competitiegevoel barst los...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gesloten