Verkiezing Beste Signatuur 2007

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Beste Signatuur 2007

Peiling eindigde op 26 mar 2007, 11:51

Alex (winnaar 2006)
17
26%
Auke
2
3%
Auke J.
3
5%
Brigadefuhrer Von Pratt
3
5%
Cas
4
6%
Charly1975
1
2%
Cossack
6
9%
Dodo
1
2%
Haplo
3
5%
kar 98k
4
6%
Mark
3
5%
Mauserwerke
4
6%
Okke
0
Geen stemmen
Sjoerd
0
Geen stemmen
Sobel
4
6%
Viny
11
17%
Wittman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 66

Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Charly1975 schreef:Je had het gewoon kunnen vragen via PB of via nominatie topic of zelfs hier nog.....als men het me niet vraagt wat het betekent of waar het vandaan komt of waarom ik het geplaatst heb hoef ik het toch niet toe te lichten ? Jij gaf toch zelf ook pas de vertaling van je Russische tekst nadat er om gevraagd werd ? Mijn Schotse tekst is, als je de Engelse taal machtig bent (en volgens mij zijn een hoop forumgebruikers die) vrij makkelijk te ontcijferen...helaas heb ik mijn lessen Russisch vanaf de kleuterschool overgeslagen.... :wink:

Met andere woorden: ik vind het niet terecht dat je hier het woord 'eindelijk' gebruikt.
Sorry Charly, maar ik kon absoluut niets maken van de zin in je onderschrift. Zelfs na jouw vertaling moest ik de zin nog tien keer lezen om een idee van het oorspronkelijke Engels te krijgen. En zo slecht is het toch niet gesteld met m'n Engels. :( Ik dacht eerst eigenlijk dat het één of ander vreemd prehistorisch taaltje was. Maar fijn dat je het even toegelicht hebt, dat werpt een heel ander licht op de zaak.
Oja, neem mijn posts in dit topic ook niet te serieus (zie ook de smilies in mijn posts). Maar bij deze dan toch even een rectificatie: "Vergeet wat ik geschreven heb en stemt allen op Charly's onderschrift!"

:wink:
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Eerlijk gezegd, en ik heb toch wel al enige Schotten horen praten, had en heb ik ook wel wat moeite met bepaalde woorden in jouw onderschrift, Charly. Maar dat kan aan de geciteerde in kwestie zelf liggen natuurlijk. :wink:
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Och je moet het maar lezen alsof het in elkaar overgaat dan snap je het wel.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Auke schreef:Ik vind dat het onderschrift met oorlog te maken moet hebben. Verder heeft Alex al een keer gewonnen dus daar ga ik niet nog een keer op stemmen. Ik ga ook niet op mezelf stemmen. Ik stem ook niet op onzinnige onderschriften, arrogante, verzonnen cliché's of onbegrijpelijke. :wink: Dan blijven er zeven over, en daarvan heb ik op Mauserwerke gestemd. :)
Euhzzz mods ken deze post verwijderd worden? Zo krijg ik helemaal geen stemmen meer natuurlijk :evil: Haha maar goed, ik ga der alles aan doen om me titel te verdedigen en dan volgend jaar een andere te gaan gebruiken!!

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Ey euh... heb ik nou de meeste stemmen?... mag ik ook wat hoger in de lijst geplaatst worden, zo zien ze Alex eerder als mij! :P
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Mike.H schreef:Och je moet het maar lezen alsof het in elkaar overgaat dan snap je het wel.
Snappen is het probleem niet, maar de schrijfwijze van sommige woorden is niet echt courant. :)

Mijn stem gaat overigens naar Auke, dat Russisch is wel ne keer wijs om in conversaties te gebruiken.
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Auke schreef: die van Cas in de categorie 'arrogant',
Zou je me kunnen uitleggen waarom je dit vindt, omdat ik me zelf genomineerd heb ?

Ik heb in diezelfde post ook aangegeven waarom ik me zelf genomineerd heb en waarop mijn signatuur berust.

Jammer dat je er zo over denkt, vind je dan niet dat jouw signatuur in de catogorie onleesbaar geplaast moet worden ? Ik kan geen russisch lezen en een vertaling zie ik er niet onderstaan.

Maar goed, het zijn en blijven persoonlijke meningen....
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Ik denk dat de kritiek slaat op de uitspraak van de heer kapitein zelf.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Cossack, briljant door zijn eenvoud.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Dank je, ik heb hem trouwens van mijn broer zoals eerder aangegeven.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

von Manteuffel schreef:
Mike.H schreef:Och je moet het maar lezen alsof het in elkaar overgaat dan snap je het wel.
Snappen is het probleem niet, maar de schrijfwijze van sommige woorden is niet echt courant. :)

Mijn stem gaat overigens naar Auke, dat Russisch is wel ne keer wijs om in conversaties te gebruiken.
klopt hehe ;) moet je maar het bepaalde inzicht voor hebben, ofzo :P
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Cas schreef:
Auke schreef: die van Cas in de categorie 'arrogant',
Zou je me kunnen uitleggen waarom je dit vindt, omdat ik me zelf genomineerd heb ?

Ik heb in diezelfde post ook aangegeven waarom ik me zelf genomineerd heb en waarop mijn signatuur berust.

Jammer dat je er zo over denkt, vind je dan niet dat jouw signatuur in de catogorie onleesbaar geplaast moet worden ? Ik kan geen russisch lezen en een vertaling zie ik er niet onderstaan.

Maar goed, het zijn en blijven persoonlijke meningen....
denk eerder de uitspraak zelf.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Cas schreef:
Auke schreef: die van Cas in de categorie 'arrogant',
Zou je me kunnen uitleggen waarom je dit vindt, omdat ik me zelf genomineerd heb ?
Ik zou, als ik deze gemeentesecretaris was, deze kapitein een onvoorstelbare trap voor z'n *** hebben gegen. Wat een respectloze en arrogante opmerking. Iedere keer als ik dit zinnetje lees erger ik me rot.
Maar dat is natuurlijk wel mijn persoonlijke mening.
Cas schreef:Jammer dat je er zo over denkt, vind je dan niet dat jouw signatuur in de catogorie onleesbaar geplaast moet worden ? Ik kan geen russisch lezen en een vertaling zie ik er niet onderstaan.
Ben ik met je eens. Ik zou mijn onderschrift ook niet genomineerd hebben, het is voor de meeste mensen inderdaad onbegrijpelijke taal. :)

Ik had volgens mij beter niet kunnen beginnen met het 'ontleden van onderschriften'. Bovenstaande posts zijn mijn persoonlijke meningen en iedereen is natuurlijk vrij om op zijn / haar favoriet te stemmen.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Auke schreef:
Cas schreef:
Auke schreef: die van Cas in de categorie 'arrogant',
Zou je me kunnen uitleggen waarom je dit vindt, omdat ik me zelf genomineerd heb ?
Ik zou, als ik deze gemeentesecretaris was, deze kapitein een onvoorstelbare trap voor z'n *** hebben gegen. Wat een respectloze en arrogante opmerking. Iedere keer als ik dit zinnetje lees erger ik me rot.
Maar dat is natuurlijk wel mijn persoonlijke mening.
Ben ik toch niet met je eens, zit zelfs heel wat in in wat die kapitein zegt.. :P
Enne, dat die van Kar98K's onderschrift bij onzinnig snap ik ook niet helemaal, vind het zelfs een hele goeie. Mag me een PB'tje sturen als je wilt zodat we dit topic een beetje laten wat het is :wink: :P
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Nee, dat wil ik niet, zie onderste alinea van m'n laatste post.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gesloten