Welke muziek.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Welke muziek.

Bericht door marf »

Voor op mijn website ben ik aan het twijfelen tussen wat nummers voor achtergrond muziek.
welke moet ik nu kiezen ?

-het panzerlied
-last post
-lied van een fallschirmjager
-... doe maar een voorstel.
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik zou in ieder geval voor Duitse muziek kiezen... Het eerste wat je te zien krijgt op je site is namelijk een Duitse propagandaposter...

Dus Panzerlied of lied van fallschirmjäger...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Het panzerlied dan.heb jij deze in download versie
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Zelf zou ik geen muziek op een website zetten, aangezien het toch wel lang duurt voordat de muziek dan geladen is..
Maar als je toch voor muziek zou kiezen, ga dan maar voor het panzerlied, ja...

O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ikzelf heb een hekel aan sites waarop muziek word afgespeeld. Dit omdat ik meestal mijn eigen muziek aanheb. Zeker de Amerikanen hebben het verwerken van muziek in hun site goed te pakken, iedere keer krijg je die vervelende keyboard deuntjes die een 5-jarige nog kan aanslaan. Héél irritant als je wat probeert te lezen over bijv. Bastogne.

Dus, mijn keuze zou zijn om muziek weg te laten. Of de muziek optioneel te maken! Bijvoorbeeld door een linkje te maken naar het nummer, of misschien wel een mediaplayer of iets dergelijks.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Websites met muziek vind ik verschrikkelijk. Doe het alsjeblieft niet. Dreunt het Panzerlied ineens door Belle Perez heen... :|
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Idd, Dodo, zoiets had ik ook in gedachte..
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Zoals eerder genoemd geen muziek is het beste :P ook de site van clementstrading vind ik vreselijk om te bezoeken door het geluid erdoorheen!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Hallo Marf,

Als eerst ziet je site er al leuk uit. Ga zo door. Ten tweede is het natuurlijk jou eigen keuze. Maar een liedje/geluid op een website is leuk. Voor even. Na dat je er meerderenmalen op je website ben geweest gaat het best vervelend worden. Sommige mensen luisteren muziek op hun computer en bekijken dan jou website. Dan komt jou muziek er doorheen. En dit kan zacht maar soms ook hard. Of mensen die hun geluid aan hebben staan en het niet verwachten en je jou website er heel hard doorheen horen komen.

Dit vinden mensen soms vervelend.

Ik weet ook niet of je erg handig ben met het maken van een website. Maar meestal zijn de wat makkelijke scrips om muziek af te laten spelen per pagina. Dus als je weer een nieuw pagina opent ( je gaat bijvoorbeeld op jou website van “Hoe is het begonnen”naar “De collectie”) dan begint hij overnieuw. Zo hoor je elke keer het zelfde kleine stukje. Uitteraard zijn er ook scripts die de muziek kunnen laten afspelen voor je hele website dus dan hoor je niet elke keer het zelfde stukje.

Dit was mijn tip die ik je even wou meegeven, hoop dat je er wat aan heb.

Succes.
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Er gaat geen muziek op de site. :)
Denk dat dat beter is .
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Juiste keuze Marf, juiste keuze.;)
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Het kán wel, maar geef dan de optie voordat de website wordt geopend. Met een ding als "Wilt u muziek erbij" "Ja" "Nee". En als iemand eenmaal heeft geklikt dat het dan nooit meer hoefd omdat hij eht als het ware al opslaat end at iemand het kan veranderen door op een link te klikken. Maar das allemaal erg ingewikkeld.
Plaats reactie