Blood & Honour eren SS openlijk

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
LoD
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 15 jul 2006, 16:07

Bericht door LoD »

Rednas schreef: En LoD, zie ik daar nou werkelijk "ffies" staan?
Ey,

hIeR bEn Ik UhN gEwOoN lId dAt MeNzUhH nIeT oP hUn VaUtHuH zPeLiNg HoEfT tUh WeIsUhH sOnDuHr MoTfUrAnTwOrDnUnG aF tUh MoEtUh LeGgUh :lol: .

( Sjiez, mn ogen doen d'r nou al zeer van :? ).
Maar B.O.T. , je hebt inderdaad diverse groepjes zwakbehaarden, en ik ben benieuwd waarin Blood en Honour zich onderscheidt van Combat18, Aryan Brothers en noem al die strijderskliekjes maar op :) .

Edit: Die docu komt op Een Vandaag, komende donderdag om 18.20 dus.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

dit vind ik nu smerig he, ik zeg alleen dat je die lui niet *vernietigen* mag en dan heb ik het alweer gedaan,

weetje, het is goed met jullie, je kan hier nooit eens een normale discussie voeren zonder dat het op de persoonlijke tour gaat,

later.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Nekaf
Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 31 jul 2005, 00:12
Locatie: Rosmalen

Bericht door Nekaf »

Mike.H schreef:dit vind ik nu smerig he, ik zeg alleen dat je die lui niet *vernietigen* mag en dan heb ik het alweer gedaan,

weetje, het is goed met jullie, je kan hier nooit eens een normale discussie voeren zonder dat het op de persoonlijke tour gaat,

later.
Mike
Er zijn meerderen, waaronder ik, die eigenlijk hetzelfde zeggen. Dus maak van jezelf geen martelaar zou ik zeggen. Een gezonde discussie is altijd goed.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Nee dat doe ik ook niet, maar altijd als je hier een ietwat andere mening hebt dan het gros heb je het al gauw gedaan of wat dan ook en gezonde discussies vind je hier bijna niet omdat er al veel te gauw op de man gespeeld word.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Laat ze toch gewoon met rust..Ze zien later toch in,dat het niet goed is waar ze nu in geloven...Ooit komen allemaal die neo nazi's de verkeerde tegen,en dan loopt het slecht met hun af.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Dat bedoel ik dus precies Stefan.

Boontje komt vanzelf om z'n loontje.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Opgeheven account 3090

Bericht door Opgeheven account 3090 »

vandaag stond in de Metro dat ze deze groep willen verbieden, omdat ze denken dat het een mogenlijk gevaar is.

Gr
Nick
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Mike.H schreef:Dat bedoel ik dus precies Stefan.

Boontje komt vanzelf om z'n loontje.
Dat bedoel ik. :wink:
MJK
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 jun 2004, 22:20
Locatie: Zoetermeer

Bericht door MJK »

volgens mij moeten die Neo-nazistische groeperingen eerst extremistische moslim gewoonten overnemen (not a chance!) voordat de politiek ze echt gaat aanpakken.
Ik heb trouwens de indruk dat de gemiddelde neo-nazi geen **piep** weet van WO2.
British soldier in Normandy:

When the RAF appears the Germans look for cover.
When the Luftwaffe appears we look for cover.
When the USAF coms EVERYONE runs for cover!!
Casper
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2007, 15:52
Locatie: Antwerpen

Bericht door Casper »

MJK schreef:Ik heb trouwens de indruk dat de gemiddelde neo-nazi geen **piep** weet van WO2.
Misschien omdat hen totaal verkeerde documenten worden voorgeschoteld (ik denk hierbij o.a. aan negationistische schrijfsels) en omdat ze steeds met dezelfde meningen in contact komen en elkaars visie daardoor steeds bevestigen en wss ook extremer maken.
Metal-Arvak
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jan 2006, 15:18

Bericht door Metal-Arvak »

Ik heb hun website eens bezorcht, voor research. Ik vond het echt een zieke site, zieke geest. Hoe kun je mensen "eeren" die bijvoorbeeld 20 joden en kleurlingen dood hebben geschoten en nog voortvluchtig is. dit is 1 van de "Helden" die zij eeren, ik vind hun gedachten ziek en vind dat ze verboden moeten worden, maar helaas bestaad "vrijheids van menings uiting" soms gaan ze te ver maar dat is mijn mening.

Arvak
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Kleurlingen? Voor zover ik weet gingen de nazi's niet achter gekleurde mensen aan (integendeel, ze zaten juist in het Duitse leger, net als moslims).
Metal-Arvak
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jan 2006, 15:18

Bericht door Metal-Arvak »

Ik heb het over Blood&Honour, als je hun website bekijkt (hoewel dat ik dat niet aanraad) heb je ook een knopje "Helden"ofzo iets dergelijks er staat een persoon bij die heeft 20 mensen dood geschoten waarvan vele Joods en zwart gekleurd.

Dit was natuurlijk weer in Amerika gebeurd.
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Ow, dat soort personen... Dat zegt alweer genoeg hoeveel deze "helden" over hun "helden" weten.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Door deze aandacht groeien ze juist. Ze eren de SS. Nou, daarmee bewijzen ze wat voor een imbecielen ze zijn.
Ze zullen nooit enige vorm van macht krijgen, tenzij jullie ze zulke aandacht blijven geven.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Plaats reactie