SS dolk Origineel ??

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

SS dolk Origineel ??

Bericht door custom »

Deze zag ik op MP staan 8529575113 en ik heb een kennis die er wel interessen in had,maar vanaf deze foto is het ook moeilijk te zien of het werkelijk om een originele dolk gaat.Eerst in de hand nemen heb ik hem het advies gevenen en dat lijkt mij verstandiger.en je moet naartuurlijk weten waarop je letten moet bij zo'n ''SS'' dolk.Maar wie kan het nu al zien of je hier te maken hebt met een oorlogsproductie ''SS'' dolk...of is het toch nog een (Fake) .hij vraagt 1,900 en er is al 600 geboden.

Tot horens!
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Ik zou de verkoper toch wel vragen om wat meer foto's :wink:
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

De foto'ds die je dan vraagt zijn meestal van te slechte kwalieit en of net niet de plaats op het mes wat jij wil zien .het beste lijkt mij gewoon een afspraak maken en gaan kijken maar nooit zo'n mes van dit type enkel door de brievenbus kopen ...dan kan dan soms veel pijn doen...!!Maar het was maar een vraag misschien dat er nog iemand komt die het gelijk ziet (2WO) dolk ja of nee!

PS:Dit is zeker een van de moeilijkste (dolk)messen om te kopen samen met het Britse FS dolk daar word ook veel mee geknoeid en samengesteld ect.je moet er gewoon alles van weten als je zo'n dolk wilt gaan aanschaffen lijkt mij. :)
Plaats reactie