Xbox360 vs Ps3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de XBox360.
Niet alleen omdat ik er zelf één heb, maar ook omdat ik al ergens gehoord heb dat de PS3 in de VS toch wat tegenviel (de verkoop toch iig).
Maar mijn keuze kan nog altijd veranderen als iemand die ik ken een PS3 zou kopen en dat hij toch meevalt ;)
Het is te hopen dat het lange wachten op de PS3 uiteindelijk toch de moeite waard gaat zijn..
Qua design zou ik wel voor de PS3 kiezen, veel smoother dan de 360.. :P

O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Voeg me dan even toe.
Mijn Gamertag is SE Airborne NL :)
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

X- BOX 360 Call of Duty 3 ownd. :)
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

IK heb juist bij een maat resistance fall of man op de PS3 gespeeld. Zot heerlijk spel maar ten eerste: Qua Graphics is er geen zichtbaar verschil. Er zijn veel meer games voor de 360. Voor de besturing is er geen verschil ( alleen dus bij de controllers van de 360 zijn het oude pillen ). De PS3 is groter en zwaarder maar er is meer "plaats". En Sony heeft veel items overgenomen. Mijn keuze gaat naar de 360 maar zou er geld zijn voor een PS3, ik koop het direct :P
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Ik ga voor de PS3.
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Koop je de Ps3 voor de games?
Xbox 360 en Ps3 zijn bijna hetzelfde, enige verschil is dat de Ps3 veel duurder is dan de Xbox 360.

Waarom meer geld uitgeven als je het zelfde kan krijgen maar dan goedkoper?
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

SE Airborne NL schreef:Koop je de Ps3 voor de games?
Xbox 360 en Ps3 zijn bijna hetzelfde, enige verschil is dat de Ps3 veel duurder is dan de Xbox 360.

Waarom meer geld uitgeven als je het zelfde kan krijgen maar dan goedkoper?
groot gelijk :P
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

SE Airborne NL schreef:Koop je de Ps3 voor de games?
Xbox 360 en Ps3 zijn bijna hetzelfde, enige verschil is dat de Ps3 veel duurder is dan de Xbox 360.

Waarom meer geld uitgeven als je het zelfde kan krijgen maar dan goedkoper?
de ps3 is verreweg hetzelfde als de xbox 360. qua physics en graphics overtreffen ze de xbox en de releases die er zitten aan te komen op ps3 klinken veel belovend en de besturing is naar mijn gedacht ook veel eenvoudiger en beter dan op xbox 360. maar dat kan ook zijn omdat ik al vanaf dat ik 10 was altijd op ps en ps2 heb gespeeld.

als ik moet kiezen ga ik voor de 100 procent voor de ps3
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Nog niet de trailer van "The Darkness" gezien? Het is natuurlijk wel zo dat een 360 en PS 3 controller anders zijn ingedeeld. Je duimen " zetten " zich gewoon. Ik heb door men 360 moeite om dan weer een PS3 controller te besturen.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

hmm mischien deze titel koop ik zeker en is trouwens op beide platformen te koop:

http://www.youtube.com/watch?v=mtwf6YZdmfU
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

arneken schreef:
SE Airborne NL schreef:Koop je de Ps3 voor de games?
Xbox 360 en Ps3 zijn bijna hetzelfde, enige verschil is dat de Ps3 veel duurder is dan de Xbox 360.

Waarom meer geld uitgeven als je het zelfde kan krijgen maar dan goedkoper?
de ps3 is verreweg hetzelfde als de xbox 360. qua physics en graphics overtreffen ze de xbox en de releases die er zitten aan te komen op ps3 klinken veel belovend en de besturing is naar mijn gedacht ook veel eenvoudiger en beter dan op xbox 360. maar dat kan ook zijn omdat ik al vanaf dat ik 10 was altijd op ps en ps2 heb gespeeld.

als ik moet kiezen ga ik voor de 100 procent voor de ps3
Besturing makkelijk? dat is bij iedereen natuurlijk anders.
Playstation 3 gaat en is al groot verlies aan het maken.
Productiekosten zijn veel duurder dan 600$, enigste waar Sony nog winst op kan maken is de Blue-ray, en dat loopt ook niet heel erg lekker heb ik gehoord, ik verwacht dat dit Sony's laatse console is.

Op de games moeten ze natuurlijk ook winst maken maar de titels van de Ps3, de exclusives zoals de baas van Sony heeft gezegd dat zijn geen exclusives meer.
Veel exclusives van de Ps3 zijn binnenkort ook beschikbaar voor de Xbox 360 en dan praat ik over dé Playstation games zoals Metal Gear Solid.
Metal Gear Solid, waar hebben we het dan over? Solid Snake word namelijk gezien als de Masterchief van de Playstation.

Dus dan weten de game-producers ook wel waar het grote geld te verdienen is als ze zulke dingen doen.

Daarom denk ik dat Microsoft de Game-industrie nu in handen heeft en niet Sony.
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

PS3 moet niet direct winst opbrengen. Ze lopen per PS inderdaad een bepaald aantal euro's verlies. Per game wat er verkocht wordt, maken ze wel 75% winst. Dit was ook het geval met PS 2 en is ook allemaal goed gekomen. Trouwens, bleuray wordt nix(mijn mening :P ) omdat Japan geen sexfilms wil uit brengen op bleu-ray, is al eerder gebeurd, toen er gekozen moest worden tussen DHS en ... nog iets, (weet zo ff niet meer) DHS heeft het toen ook gewonnen, alhoewel ze dachten dat hij het ook zwaar zou verliezen
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

viny schreef:PS3 moet niet direct winst opbrengen. Ze lopen per PS inderdaad een bepaald aantal euro's verlies. Per game wat er verkocht wordt, maken ze wel 75% winst. Dit was ook het geval met PS 2 en is ook allemaal goed gekomen. Trouwens, bleuray wordt nix(mijn mening :P ) omdat Japan geen sexfilms wil uit brengen op bleu-ray, is al eerder gebeurd, toen er gekozen moest worden tussen DHS en ... nog iets, (weet zo ff niet meer) DHS heeft het toen ook gewonnen, alhoewel ze dachten dat hij het ook zwaar zou verliezen
Het is niet dat ze in Japan geen blueray willen dat men hier het niet wil
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Japan maakt deel uit van ....% van de industrie op het gebied van sexfilms :)
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
JackAll
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 apr 2007, 21:39
Locatie: Belgie

Bericht door JackAll »

Ik verkies de Xbox 360. Als je de 2 consoles vergelijkt, scoort Xbox 360 beter dan de PS3. Op iedere console dat ze verkopen maken ze verlies, dus eigenlijk zou het nog duurder moeten zijn.
Gamertag: MassiveBe
See you on Call of Duty 3 :d
Zekerheden maken oorlogen mogelijk, onzekerheden de vrede.
Gesloten