Suggesties/ Vragen over de Gallery

Forumonderdeel m.b.t. afbeeldingen uit de Tweede Wereldoorlog
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Ik denk niet dat Haplo hier veel mee opschiet, de pixels worden nu alleen 'uitgerekt'. Wellicht kun je contact opnemen met okke, die de foto heeft geplaatst?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Klopt Auke.

De foto's worden op deze manier helaas wat onduidelijk.
Zal wel even contact opnemen met Okke.

In elk geval wel bedankt Sobel, voor de moeite.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

No problem, trouwens bedankt voor de tip, hierdoor sla ik sla ik de foto's die ik toevoeg ook meteen even in het origineel op
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Ik heb de foto's niet in origineel formaat bewaard; alleen de gallery-formaten. Die waren eerst klein genoeg voor een 800x600 schermresolutie, maar later heb ik grotere formaten toegevoegd.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Jammer maar helaas.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

De gallery heeft er weer enkele foto's bij (bedankt Wouter!), maar het is over het algemeen nog te stil! Dus aarzel niet en voeg foto's toe!

Mocht het niet lukken, dan kan je mijn altijd even raadplegen


Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Vermits ik toch bezig ben met de digitalisering van mijn fotoverzameling: Fotoserie van een groep (Gebirgs-)Jäger
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Het is weer wat stil op de Gallery, vandaar dat ik dit topic maar weer eens onder de aandacht breng, mocht je niet weten hoe je een foto moe toevoegen, laat het me maar weten! mocht de catagorie die je zoekt er niet bij staan, laat het me ook maar weten!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Sobel,hoe kan ik me registreren,voor foto's te uploaden,want ik heb me al eens geregistreerd,met de zelfde gegevens maar die accept hij niet.Error? Krijg ik dan,zal nog eens opnieuw proberen.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Registratie
--------------------------------------------------------------------------------
You are now registered. You'll shortly receive an email with your activation code.

Maar ik krijg geen mailtje?
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

@ sobel: Excuses, ben al geregistreerd.Maar de vorige keer toen ik me aanmelde voor de gallerij,kreeg ik geen activation mail.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik neem aan dat het nu dus werkt? probeer trouwens volgende keer gebruikt te maken van de Afbeelding knop, dat voorkomt 3 post onder elkaar :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

sobel schreef:Ik neem aan dat het nu dus werkt? probeer trouwens volgende keer gebruikt te maken van de Afbeelding knop, dat voorkomt 3 post onder elkaar :)
Sorry mijn fout,zal er op letten,
Plaats reactie