Slowchat topic - deel 15

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Ik wil ook het leger in, maar niet naar de KMA, ik ga voor het KIM..
Heb al helemaal bekeken hoe en wat allemaal, dus alles wat ik nu moet doen is zorgen dat ik datgene wat ik nodig heb daarvoor goed doe :P
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Justin schreef:Ik wil ook het leger in, maar niet naar de KMA, ik ga voor het KIM..
Heb al helemaal bekeken hoe en wat allemaal, dus alles wat ik nu moet doen is zorgen dat ik datgene wat ik nodig heb daarvoor goed doe :P
hehe, maar daar kan je toch gewoon met havo naartoe?

ik zit er wel aan te denken wat ik nou moet gaan doen want opzich kan ik VWO wel doen maar dan zou dat ten koste van andere dingen gaan zoals sport enzo dus kan ik beter voor propedeuse gaan.. want met OLM heb je toch meer kans om erin te blijven dan als je OKM hebt? en met OLM meer promotiemogelijkheden?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Mike.H schreef:
Justin schreef:Ik wil ook het leger in, maar niet naar de KMA, ik ga voor het KIM..
Heb al helemaal bekeken hoe en wat allemaal, dus alles wat ik nu moet doen is zorgen dat ik datgene wat ik nodig heb daarvoor goed doe :P
hehe, maar daar kan je toch gewoon met havo naartoe?

ik zit er wel aan te denken wat ik nou moet gaan doen want opzich kan ik VWO wel doen maar dan zou dat ten koste van andere dingen gaan zoals sport enzo dus kan ik beter voor propedeuse gaan.. want met OLM heb je toch meer kans om erin te blijven dan als je OKM hebt? en met OLM meer promotiemogelijkheden?
Op het KIM denk ik dat ze liever VWO'ers hebben, met met Havo kan ook. Het is inderdaad zo dat als je van VWO af komt en de opleiding doet dat je officier onbepaalde tijd kunt worden, en als je van Havo afkomt dat het officier bepaalde tijd is, en dat het er zo ongeveer van je kwaliteit afhangt of je contract verlengt wordt. Ik zou persoonlijk dus liever met een VWO diploma daarheen gaan, maar ik zit nu op VWO3 en dat trek ik echt niet.. :(
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Gewoon keihard je best doen. Hoe hoger je in de jaren komt hoe makkelijker het wordt. Zeker VWO5 en VWO6.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Zeker,maar je moet ook conditioneel goed zijn,
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Leroy schreef:Gewoon keihard je best doen. Hoe hoger je in de jaren komt hoe makkelijker het wordt. Zeker VWO5 en VWO6.
Ik ging nog maar nét over van VWO2 naar VWO3 dus daar zie ik geen hoop meer in, ook niet met mijn rapporten.
Het vervelende is ook, alle onvoldoendes die ik heb die het tot een slecht rapport maken, heb ik volgend jaar niet meer (ofja, in ieder geval 4 van de 5 niet meer). Misschien dat als het goed gaat op Havo4 dat ik dan nog over kan stappen naar VWO, maar dat zien we dan wel..
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Leroy schreef:Gewoon keihard je best doen. Hoe hoger je in de jaren komt hoe makkelijker het wordt. Zeker VWO5 en VWO6.
VWO5 is niet echt makkelijk..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Michiel M. schreef:
Leroy schreef:Gewoon keihard je best doen. Hoe hoger je in de jaren komt hoe makkelijker het wordt. Zeker VWO5 en VWO6.
VWO5 is niet echt makkelijk..
Goed, daar ben ik het niet mee eens. Maar dat zal wel ieder voor zich zijn. :wink:
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Inderdaad, tot nu toe vind ik de brugklas nog 't moeilijkst! Ik vind 't ook eigenlijk steeds makkelijker worden :P .
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Justin schreef:
Mike.H schreef:
Justin schreef:Ik wil ook het leger in, maar niet naar de KMA, ik ga voor het KIM..
Heb al helemaal bekeken hoe en wat allemaal, dus alles wat ik nu moet doen is zorgen dat ik datgene wat ik nodig heb daarvoor goed doe :P
hehe, maar daar kan je toch gewoon met havo naartoe?

ik zit er wel aan te denken wat ik nou moet gaan doen want opzich kan ik VWO wel doen maar dan zou dat ten koste van andere dingen gaan zoals sport enzo dus kan ik beter voor propedeuse gaan.. want met OLM heb je toch meer kans om erin te blijven dan als je OKM hebt? en met OLM meer promotiemogelijkheden?
Op het KIM denk ik dat ze liever VWO'ers hebben, met met Havo kan ook. Het is inderdaad zo dat als je van VWO af komt en de opleiding doet dat je officier onbepaalde tijd kunt worden, en als je van Havo afkomt dat het officier bepaalde tijd is, en dat het er zo ongeveer van je kwaliteit afhangt of je contract verlengt wordt. Ik zou persoonlijk dus liever met een VWO diploma daarheen gaan, maar ik zit nu op VWO3 en dat trek ik echt niet.. :(
Ah ik heb gewoon besloten dat ik voor OKM ga. Misschien is het leger wel helemaal niks voor mij en dan kan ik er na een aantal jaar gewoon uit en als het blijkt dat ik het wel helemaal leuk vind om te doen dan zullen ze heus wel zien dat ik een geschikte persoon ben om bij te tekenen etc. Volgend jaar zit ik toch -als het goed is- in het examenjaar en dan kan ik mooi naar de kennismakingsdagen etc. maja eerst dit jaar maar eens zien te halen en veel hangt af van deze herkansingen haha dus ik ga maar eens heel snel leren!

ciao
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

3 maanden, 6 dagen en 19 lessen!

Ik ben geslaagd voor m'n praktijk-examen!
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Morgen vvv - mvv... topper van het jaar :P
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Leroy schreef:3 maanden, 6 dagen en 19 lessen!

Ik ben geslaagd voor m'n praktijk-examen!
Proficiat dan hè :wink:
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

wittmann schreef:Morgen vvv - mvv... topper van het jaar :P
Ik kijk al uit naar de topper van zondag: avv-vvk.
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Nog eens een kleine update voor GTA IV..
Hier vind je scans van een game-magazine met de cover story over het spel..

O'Neal

PS: Leroy, gefeliciteerd :cheer:
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Gesloten