Favo voetbalclub...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Ik ben supporter van:

PSV
7
12%
Ajax
12
20%
Feyenoord
9
15%
Ado Den Haag
1
2%
AZ
2
3%
Excelsior
0
Geen stemmen
FC Groningen
0
Geen stemmen
FC Twente
3
5%
FC Utrecht
0
Geen stemmen
Heracles Almelo
0
Geen stemmen
NAC Breda
0
Geen stemmen
NEC
0
Geen stemmen
RKC Waalwijk
0
Geen stemmen
Roda JC
2
3%
Sparta Rotterdam
0
Geen stemmen
Vitesse
1
2%
Willem 2
0
Geen stemmen
SC Heerenveen
3
5%
Geen club uit Eredivisie(buitenland, 1e divisie etc.)
8
13%
Voetbal intereseert me niet.
12
20%
 
Totaal aantal stemmen: 60

Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Mike.H schreef:Die Ars speelt ook vaak sterk zeg, pfoe. Maja moet je nagaan ik ben Apeldoorner, AGOVV zou ik dan moeten zijn? maja laat ik dan al met CSV Apeldoorn elk jaar wel een keer tegen die Blauwhemden gespeeld hebben en dus ben ik uit principe tegen AGOVV dus ik ben mooi voor de Eagles!
Ja maar moet je kijken wat Ars ook mist :P

Toen ik bij CSV was, leek het ook precies de Eagles daar! Aan Rood/Geel geen gebrek daar...! Maar vooral het mooie aan de Eagles vind ik dat het een echte volksclub is, stadion net als in Engeland nog midden in een woonwijk, tribunes aan het veld en dan nu ook nog (het geluk) dat het zo goed gaat! :lol:
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Brian schreef:
Mike.H schreef:Die Ars speelt ook vaak sterk zeg, pfoe. Maja moet je nagaan ik ben Apeldoorner, AGOVV zou ik dan moeten zijn? maja laat ik dan al met CSV Apeldoorn elk jaar wel een keer tegen die Blauwhemden gespeeld hebben en dus ben ik uit principe tegen AGOVV dus ik ben mooi voor de Eagles!
Ja maar moet je kijken wat Ars ook mist :P

Toen ik bij CSV was, leek het ook precies de Eagles daar! Aan Rood/Geel geen gebrek daar...! Maar vooral het mooie aan de Eagles vind ik dat het een echte volksclub is, stadion net als in Engeland nog midden in een woonwijk, tribunes aan het veld en dan nu ook nog (het geluk) dat het zo goed gaat! :lol:
haha dan heb ik alleen de leuke dingen van hem gezien :P

Jajaaa :D ROODGEEEL OLEOLEOLE en ja precies daar heb je wel gelijk in ja! maar goed dat Overmars er geld in heeft gestoken (anderen ook natuurlijk) anders was de club failliet!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Ben in het verleden wel in de glorie dagen naar MVV gaan kijken (heb seizoenskaart gehad), werd toen ik nog keepte af en toe getraind door Jan van Grinsven (ex Den Bosch). Toendertijd waren het de glorie dagen voor MVV van de laatste 15 jaar met een dijk van een elftal met mannen als :

Van Duijnhoven, Van Grinsven, Roberto Lanckohr, Stijn Haeldermans, Twan Scheepers, Erik Meijer, Armand Benneker, Mark Luipers, Ricki Plum enzo enzo enzo

Overigens wel "grote" namen die daar gespeeld hebben :

Willy Brokamp, Ricki Hoogendorp, Kenneth Perez, Erik Meijer.

Mijn eerste wedstrijd was overigens Roda JC - PSV in Kaalheide eindstand 3-1 voor Roda JC met namen op het veld als :

Van Breukelen, Van Aerle, Romario, Bolesta, John van Loen, Michel Boerenbach, Dilliberto
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Mike.H schreef:haha dan heb ik alleen de leuke dingen van hem gezien :P

Jajaaa :D ROODGEEEL OLEOLEOLE en ja precies daar heb je wel gelijk in ja! maar goed dat Overmars er geld in heeft gestoken (anderen ook natuurlijk) anders was de club failliet!
Ja als Ars alleen op de keeper afgaat wil ik mijn hart nog wel even vasthouden, zal niet de eerste keer zijn dat hij 'm dan mist :wink: Maar verder zeker een goeie voetballer zonder meer...

Ja als Overmars, Ten Cate, Bosvelt e.d geen geld in de club hadden gepompt was het nou wel heel anders geweest in Deventer, weet nog goed dat we een paar jaar terug met vuurwerk voor het gemeentehuis stonden :? :)

Grote namen die van GAE komen: Paul Bosvelt, Marc Overmars, Jan Kromkamp, Rene Eikelenkamp (Ass. bij Twente), Henk ten Cate, Ugur Yildrim en de kersverse international Demy de Zeeuw speelde een jaar geleden ook nog in Deventer, hij zou mijn trainer worden in de A1 als hij niet naar AZ was gegaan :( :P

Mvg!
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Brian schreef:
Mike.H schreef:haha dan heb ik alleen de leuke dingen van hem gezien :P

Jajaaa :D ROODGEEEL OLEOLEOLE en ja precies daar heb je wel gelijk in ja! maar goed dat Overmars er geld in heeft gestoken (anderen ook natuurlijk) anders was de club failliet!
Ja als Ars alleen op de keeper afgaat wil ik mijn hart nog wel even vasthouden, zal niet de eerste keer zijn dat hij 'm dan mist :wink: Maar verder zeker een goeie voetballer zonder meer...

Ja als Overmars, Ten Cate, Bosvelt e.d geen geld in de club hadden gepompt was het nou wel heel anders geweest in Deventer, weet nog goed dat we een paar jaar terug met vuurwerk voor het gemeentehuis stonden :? :)

Grote namen die van GAE komen: Paul Bosvelt, Marc Overmars, Jan Kromkamp, Rene Eikelenkamp (Ass. bij Twente), Henk ten Cate, Ugur Yildrim en de kersverse international Demy de Zeeuw speelde een jaar geleden ook nog in Deventer, hij zou mijn trainer worden in de A1 als hij niet naar AZ was gegaan :( :P

Mvg!
Goeie speler die De Zeeuw!

haha had je anders het gemeentehuis opgeblazen ja :lol: ?

zit je dan bij Go Ahead Eagles jeugd?

haha maar wat vind jij persoonlijk de beste speler van GAE dan?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Cas schreef:de glorie dagen van MVV
Dat is al een hele tijd terug :( :oops: :cry:
Man, wat zijn die gezonken in een paar jaar tijd.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Mike.H schreef:
haha had je anders het gemeentehuis opgeblazen ja :lol: ?

zit je dan bij Go Ahead Eagles jeugd?

haha maar wat vind jij persoonlijk de beste speler van GAE dan?
Nee dat was als protest tegen het bijna failliet gaan van de Eagles, de gemeente wilde volgens mij toen het geïnvesteerde geld terug hebben wat de Eagles helemaal naar zijn gootje zou helpen, die avond verzamelden een kleine 200 man zich voor het gemeentehuis met stadionfakkels e.d, beetje protesteren meer niet :wink:

Nee ik zit niet bij de Eagles, ik speel bij een gewone amateursvereniging, maar daar zou de Zeeuw de A1 gaan trainen in het seizoen 2005/2006, maar doordat hij de overstap maakte (vlak voor einde transferperiode) naar AZ liep dit in de soep :(

De zondagse kleding (Speel nu bij de senioren):
Afbeelding

Poeh, de beste speler van de Eagles... na een paar jaar van DRAMATISCHE( :!: ) keepers in Deventer ben ik wel blij met de huidige goalie :P En Eagles- talent Rence vd Wal bewonder ik ook, heb een keer een toernooi met hem gespeelt (schoolselectie met 7 Eagles spelers :P ), wat die gast kan :shock: maar dat is meer een speler voor de toekomst, maar die het zeker gaat halen :)

Mvg
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

hehe lucky you met je schoolteam.

hmm je bent dus vervroegd naar de senioren gegaan?

Yeah de goalie is wel goed ja!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Mike.H schreef:hehe lucky you met je schoolteam.

hmm je bent dus vervroegd naar de senioren gegaan?
Ja, zijn toen Nederlands Kampioen geworden :lol: in Amsterdam, tegen gasten als Vernun Anita gespeeld :P toch een iets te hoog niveau :)

Ja, zit nu in het 2e elftal, uitkomend in de 2e klasse, leuk niveau met ervaren gasten geen gezeik gewoon lekker voetballen... :D
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Brian schreef:
Mike.H schreef:hehe lucky you met je schoolteam.

hmm je bent dus vervroegd naar de senioren gegaan?
Ja, zijn toen Nederlands Kampioen geworden :lol: in Amsterdam, tegen gasten als Vernun Anita gespeeld :P toch een iets te hoog niveau :)

Ja, zit nu in het 2e elftal, uitkomend in de 2e klasse, leuk niveau met ervaren gasten geen gezeik gewoon lekker voetballen... :D
Ah lache ja! ik speel nu in de A ipv de B haha maar doe wel eens gewoon met onze B1 of B2 mee, wel lache. maar oke vet :P dan doe je dat toch goed want die Anita kan aardig goed voetballen!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Al van kleinsaf supporter van SV Waregem. Europees geschitterd en enkele jaren later duels zitten bekijken in 4de klasse.
Daarna gefusioneerd en nu trotse supporter van SV Zulte Waregem! Ajax zal ons wel kennen! (hoewel we kansloos verloren hebben :wink: )
Op 5 jaar tijd van 3de klasse naar eerste klasse en Uefa cup spelen! Vraag dan nog eens wie de ploeg van West-Vlaanderen is!
For King & Country
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Mike.H schreef: dan doe je dat toch goed want die Anita kan aardig goed voetballen!
Hehe ja daar ben ik toen ook achter gekomen :P
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Ah dat is dus wat me niet interreseert, ik vind alleen met WK wel leuk dan is het tenminste lekker gezzelig
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

leieboordbewoner schreef:Al van kleinsaf supporter van SV Waregem. Europees geschitterd en enkele jaren later duels zitten bekijken in 4de klasse.
Daarna gefusioneerd en nu trotse supporter van SV Zulte Waregem! Ajax zal ons wel kennen! (hoewel we kansloos verloren hebben :wink: )
Op 5 jaar tijd van 3de klasse naar eerste klasse en Uefa cup spelen! Vraag dan nog eens wie de ploeg van West-Vlaanderen is!
wint den Anderlecht op z'n dooie gemakskens van Genk in de beker, geraken ze dan niet verder (op eigen veld dan nog) dan 0-0 tegen Waregem, als we alsnog de titel mislopen ist jullie schuld zulle.... :wink:
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

bollebekboerke schreef:
leieboordbewoner schreef:Al van kleinsaf supporter van SV Waregem. Europees geschitterd en enkele jaren later duels zitten bekijken in 4de klasse.
Daarna gefusioneerd en nu trotse supporter van SV Zulte Waregem! Ajax zal ons wel kennen! (hoewel we kansloos verloren hebben :wink: )
Op 5 jaar tijd van 3de klasse naar eerste klasse en Uefa cup spelen! Vraag dan nog eens wie de ploeg van West-Vlaanderen is!
wint den Anderlecht op z'n dooie gemakskens van Genk in de beker, geraken ze dan niet verder (op eigen veld dan nog) dan 0-0 tegen Waregem, als we alsnog de titel mislopen ist jullie schuld zulle.... :wink:
vergeet vooral verleden jaar niet. het superjaar van de essevee. khoop dat ze nog eens zo kunnen stunten in de nabije toekomst.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gesloten