Nucleaire Wapens en Technologie

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Aramillo
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 21 mar 2007, 19:20
Locatie: Voorschoten

Bericht door Aramillo »

Ik corrigeer je niet, ik geef je een versterkende herhaling, dat het in de ogen van de VS moreel onverantwoord is. ;)

Quote George W. Bush "You support us in our war against terrorrism or you are an enemy of our Americans."

Mannerheim. De kortzichtigheid zelve op dit gebied.

Biologische Wapens: Rusland, China, N-korea, Iran (mogelijk onderzoek door Egypte, Sudan, Pakistan en Libïe.

Chemische Wapens: Vs, Rusland, China, India, N-Korea, Z-Korea, Iran, Pakistan, Syrïe, Libïe, Egypte, Sudan.

Nucleaire Wapens: Zie bovenstaand.

Choose your enemies....
World War Episode II: Attack of the Aryan Clones

Uncyclopedia
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Eh je quote over Bush klopt volgens mij niet, daar het een niet goede Engelse zin is. (en volgende keer maby handig als je er een bron bij zet)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
kar 98k
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 mar 2007, 20:04
Locatie: In een huis

Re: Nucleaire Wapens en Technologie

Bericht door kar 98k »

Aramillo schreef:Nucleaire Wapens.....

(om het lijstje er weer bij te pakken)
MET VERDRAG
Rusland: 16.000
Verenigde Staten: 8.500
GrootBrittanïe: 200
Frankrijk: 350
China: 100+
ZONDER VERDRAG
India: 100-200
Pakistan: 45-60
Israël: 120-200
N-Korea: 0

Canada heeft toch ook kernwapens??(Het kan zijn dat ik me vergis)

Nick
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Mike.H schreef:Eh je quote over Bush klopt volgens mij niet, daar het een niet goede Engelse zin is.
Mss klopt het daarom net wel. :lol:
Aramillo
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 21 mar 2007, 19:20
Locatie: Voorschoten

Bericht door Aramillo »

Ja, ik heb het ergens op het nieuws gelezen, ik weet hem ook niet meer helemaal maar hij klonk echt bedreigend ;)

En Canada heeft geen nucleaire wapens op zichzelf, misschien dat Canada wat van de VS op zijn territorium heeft staan?
World War Episode II: Attack of the Aryan Clones

Uncyclopedia
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

von Manteuffel schreef:
Mike.H schreef:Eh je quote over Bush klopt volgens mij niet, daar het een niet goede Engelse zin is.
Mss klopt het daarom net wel. :lol:
Hehe, precies, hier nog even een paar voorbeelden daarvan http://www.youtube.com/watch?v=NehjLyfIijA
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ghehe tsja de vent komt uit Texas he, dat zegt nogal wat maar dat je dan geen goed Engels kan :P...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
hendrik
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 dec 2006, 19:01

Bericht door hendrik »

Mike.H schreef:Eh je quote over Bush klopt volgens mij niet, daar het een niet goede Engelse zin is. (en volgende keer maby handig als je er een bron bij zet)
En maby is wel een Engels woord? Wij hebben dat als "maybe" geleerd. Misschien dat er iniddels een spellingshervoriming is geweest in het Engels? ;)
That's democracy
Winston Churchill na zijn verkiezingsnederlaag meteen na de oorlog.
Aramillo
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 21 mar 2007, 19:20
Locatie: Voorschoten

Bericht door Aramillo »

Nou,(best recent, maar wel interessant) Groot-Brittanïe(Blair eigenlijk) wil zijn kernkoppen moderniseren. Moet de wereld dit accepteren of moeten er nu sancties op GB worden uitgevoerd? Wat vinden jullie?

((Sinds wanneer schrijven we inmiddels zonder m, hendrik? :P :wink: ))
World War Episode II: Attack of the Aryan Clones

Uncyclopedia
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Ik denk dat het Amerika allemaal om de oliebronnen draait, Amerika zoekt een reden om Iran binnen te vallen. Ik denk wel dat als er een kernbom valt we een totale oorlog hebben.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Bush wil wel, maar Amerika wilt niet. Wat doe je dan? Blijkbaar je volk bang maken met enge kernwapen-verhaaltjes, dan gaan ze wel achter die oorlog staan :)! Dan denkt Amerika weer dat ze veilig zijn dankzij Bush en dan heeft Bush weer flink wat geld verdient ...
Gebruikersavatar
hendrik
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 dec 2006, 19:01

Bericht door hendrik »

Julian schreef:Bush wil wel, maar Amerika wilt niet. Wat doe je dan? Blijkbaar je volk bang maken met enge kernwapen-verhaaltjes, dan gaan ze wel achter die oorlog staan :)! Dan denkt Amerika weer dat ze veilig zijn dankzij Bush en dan heeft Bush weer flink wat geld verdient ...
Dat is de hele kern (wrange woordspeling :| ) van dit verhaal. Alleen denk ik, dat Bush de laatste tijd veel van zijn geloofwaardigheid in de VS heeft verspeeld. Maar ik kan me daar in vergissen. Er zijn nog altijd Amerikanen, die staan te popelen om vrijwillig het leger in te gaan om voor "Uncle Sam" te strijden. Of deze oom nou een goede of kwade oom is, maakt die Amerikanen niet zoveel uit, volgens mij.
That's democracy
Winston Churchill na zijn verkiezingsnederlaag meteen na de oorlog.
Gebruikersavatar
hendrik
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 dec 2006, 19:01

Bericht door hendrik »

Aramillo schreef:Nou,(best recent, maar wel interessant) Groot-Brittanïe(Blair eigenlijk) wil zijn kernkoppen moderniseren. Moet de wereld dit accepteren of moeten er nu sancties op GB worden uitgevoerd? Wat vinden jullie?

((Sinds wanneer schrijven we inmiddels zonder m, hendrik? :P :wink: ))
Ik vind niet, dat de wereld dat moet accepteren. Ik vind zowiezo, dat de wereld geen kernwapens moet accepteren. Modern of niet, een kernwapen is bedoeld om hele volksstammen te vermoorden. Dat is en blijft onacceptabel. Al bijna 70 jaar geleden brak de 2e wereldoorlog uit, daarna de Koude Oorlog. Schijnbaar hebben diverse regeringen nog niet zo veel geleerd uit deze tijden. Eind jaren '80 begon het er een beetje op te lijken. De VS en de USSR begonnen elkaar te vertrouwen en stopten langzaam maar zeker met het richten van kernwapens op elkaar en elkaars bondgenoten. Ze hadden toen die hele teringzooi moeten ontmantelen, de kennis ervan door de paierversnipperaar moeten doen en alle kernfysici een eeuwig zwijgverbod op moeten leggen. Maar dat is niet reëel. Er is nu eenmaal ooit een atoombom uitgevonden en zelfs tweemaal werd dit vreselijke wapen gebruikt. Kernwapens zijn helaas niet meer weg te denken uit de huidige wereld. Was het maar waar.
That's democracy
Winston Churchill na zijn verkiezingsnederlaag meteen na de oorlog.
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Het zal de Amerikanen heus wel wat uitmaken of 'Uncle Sam' goed of fout is. Het probleem is alleen dat zij dat zelf niet weten, of dat denken te weten, maar er naast zitten. Zoals ik net al zei, Bush maakt de mensen eerst bang en speelt vervolgens de grote held en laat het Amerikaanse volk denken dat hij hun beschermt tegen een grote denkbeeldige bedreiging en stopt uiteindelijk het grote geld in zijn eigen zak (zo zie ik het tenminste). Er zijn mensen die het ook zo zien en er zijn mensen die Bush nogsteeds als de grote held zien, oa de vrijwillige militairen dus.
Laatst gewijzigd door Julian op 25 apr 2007, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Aramillo
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 21 mar 2007, 19:20
Locatie: Voorschoten

Bericht door Aramillo »

Tja, en dat hebben meerdere "grote leiders"ook gedaan. Zo kun je inspelen op de geest en gedachte van mensen. In de jaren 50 stonden kernwapens in Amerika en Rusland zelfs in de standaarddoctrine van hun leger. Ook dat is dankzij dit soort dingen goedgekeurd.
World War Episode II: Attack of the Aryan Clones

Uncyclopedia
Plaats reactie