Leesbaarheid

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Leesbaarheid

Bericht door Bigshot »

Mensen,

Met de topic-titel doel ik dit keer even niet op spelling, alhoewel ik me daar soms ook mateloos aan erger.

Willen jullie bij het plaatsen van een lange link, waardoor de opmaak verpest wordt, de volgende handeling uitvoeren?

Code: Selecteer alles

[url=http://www.wo2.nl]hele lange link[/url]
Dit komt de leesbaarheid van topics enorm te goede!

Ook bij te grote afbeeldingen kan er eenvoudig een linkje worden geplaatst.

//edit:
Even een klein foutje uit het voorbeeld gehaald. Er stond een aanhalingsteken bij de link, en die hoort er niet bij te staan.
Het voorbeeld van Bigshot is overigens ook te zien wanneer je bij het posten in je scherm met je muis over "URL" gaat. ;)

Groeten,

Dodo
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dank voor de opmerking Bigshot. Het is een goede tip. ;)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Ah eindelijk begrijp ik hoe het werkt :) Ga het volgende keer toepassen.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Op sommige forums heb je hier ook een knopje voor,dan klik je daar op,voer je de link in en dan maakt ie automatisch zo'n url aan.

Misschien ook iets voor hier?
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Een knopje voor het openen en sluiten van de url-tag is er sinds de oprichting al op dit forum. De URL zelf zul je altijd moeten invoeren, die weet de forumsoftware op voorhand niet.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Dat knopje is natuurlijk alleen zichtbaar als jij je reacties invoert middels: Afbeelding
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Plaats reactie