Xbox360 vs Ps3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

ik speel zowel ps als op de pc en ik vind kwa gameplay dat het vlotter gaat op ps dan op pc ook kwa graphics vind ik het geheel mooier op ps dan pc.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

arneken schreef:
De wii, aan de andere kant, heeft een revolutionaire conroller
inderdaad maar de controller van de ps3 heeft deze besturing ondertussen ook.

wel jammer dat je de oude speelbakjes er niet meer kan aansluiten.
Ga maar eens gaan kijken op http://www.wiihaveaproblem.com. De besturing van de Wii is nogal traag. Bij tennis op Wiisports slaat het ventje enkele seconden later dan jij. Srry maar dat noem ik niet revolutionair. En kijk dan maar eens bij latest damage.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

gamer0004 schreef:"ik vind een console gewoon veel leuker dan een pc". Ja maar wáárom?

Gewoon het contact wat ik maak met mensen over de hele wereld vind ik veel leuker op een console, ik kan mensen die ik aardig vind een Friend request sturen en mensen die ik niet aardig vind negeren door op een knop te drukken
Je kan hem wel kicken maar dan kun je er later nog last van hebben., dingen die je bij de pc niet kan volgens mij.

Het systeem is veel leuk en op de Xbox 360 heeft echt iedereen een headset en dat is bij de pc niet zo.
Dat zijn al redenen waarom ik de console leuker vind.
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Luc J. schreef:
gamer0004 schreef:"ik vind een console gewoon veel leuker dan een pc". Ja maar wáárom?

Gewoon het contact wat ik maak met mensen over de hele wereld vind ik veel leuker op een console, ik kan mensen die ik aardig vind een Friend request sturen en mensen die ik niet aardig vind negeren door op een knop te drukken
Je kan hem wel kicken maar dan kun je er later nog last van hebben., dingen die je bij de pc niet kan volgens mij.

Het systeem is veel leuk en op de Xbox 360 heeft echt iedereen een headset en dat is bij de pc niet zo.
Dat zijn al redenen waarom ik de console leuker vind.
Ja hoor, dat kan allemaal met het progammatje "Xfire".. Werkt harstikke snel is ook nog een erg kleine download.. (en gratis) :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

En over die headset: ligt eraan welk spel je speelt en welke eisen je aan je server stelt...
King Tiger: nooit gemerkt dat hij trager is. Is volgens mij ook niet zo, want ik heb nogal vaak dat een spel een klein beetje vertraging heeft. Bij de Wii heb ik dat (tenminste bij Wii sports) niet opgemerkt.
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

je moet toegeven dat het een grappige site is maar er is nu iets nieuws op de markt om al die 'vernietiging' tegen te houden. een polsbandje die makt dat je wii controller minder gaat slingeren.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Dodo schreef:
Luc J. schreef:
gamer0004 schreef:"ik vind een console gewoon veel leuker dan een pc". Ja maar wáárom?

Gewoon het contact wat ik maak met mensen over de hele wereld vind ik veel leuker op een console, ik kan mensen die ik aardig vind een Friend request sturen en mensen die ik niet aardig vind negeren door op een knop te drukken
Je kan hem wel kicken maar dan kun je er later nog last van hebben., dingen die je bij de pc niet kan volgens mij.

Het systeem is veel leuk en op de Xbox 360 heeft echt iedereen een headset en dat is bij de pc niet zo.
Dat zijn al redenen waarom ik de console leuker vind.
Ja hoor, dat kan allemaal met het progammatje "Xfire".. Werkt harstikke snel is ook nog een erg kleine download.. (en gratis) :)
Dus als je niet meer met iemand wilt spelen in een game op de pc kan Xfire daar voor zorgen?
Maar toch blijf ik bij de console, hij heeft gewoon iets meer voor mij te bieden dan de pc.
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Nee, Xfire is hetzelfde "vriendenprogramma" als op de xbox waar jij het over hebt. Je kan vrienden uitnodigen, maar je kan ze ook weer blokkeren. Harstikke simpel. :)

Grootste voordeel van een console zijn toch wel de graphics en de hoge FPS waarmee je high-end games tegenwoordig kan spelen.

Op de computer kan je ook met hoge graphics spelen, tuurlijk, maar na een jaartje zit je al weer te laag om alles max. te spelen. Bij een console word dezelfde hardware jarenlang gebruikt. Kijk naar de graphics van de PS2 in het begin, en waar ze nu zijn. Dezelfde hardware, maar echt een duidelijke verbetering. Bij de PC hebben de meeste producers iets van "koop maar een nieuwe graphische kaart" en produceren ze games die de nieuwste hardware nodig hebben.. Harstikke zonde en strontvervelend...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

arneken schreef:je moet toegeven dat het een grappige site is maar er is nu iets nieuws op de markt om al die 'vernietiging' tegen te houden. een polsbandje die makt dat je wii controller minder gaat slingeren.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de miserie daarmee nog niet gedaan is... :wink:
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Jaja, al honderden tv's zijn kapotgegaan door de Wii remote's :evil:
Nintendo heeft gewoon een smerig dealtje gesloten met tv-fabrikanten :P
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

vergezocht maar oké je zou beginnen denke van wel trouwens dit wii spel al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=HdXNtrkpEvE
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gesloten