Alweer nodeloos slachtoffer in België.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Alweer nodeloos slachtoffer in België.

Bericht door Robin V »

Enkele jongeren hebben verleden week een man van 40+ in de metro in elkaar geramd zonder reden.
Beelden zijn te zien op

Code: Selecteer alles

http://www.vtm.be/asx/index.php?/agility/20070505_hn19  
schokkende beelden!
Na de laffe moord op Annick alweer een week in mineur afgesloten...


Waar gaat het met dit land naartoe?

[Edit Sjoerd] Link even in code gezet.[/edit]
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Vreselijke beelden...

En die ene gast blijft maar stampen... :x :mad:
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

Wie doet nu zoiets. Hebben die dan greintje verstand tussen hun zaagmeel zitten?
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Dat soort tuig zouden ze tegen de muur moeten zetten en neerschieten.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik vergat erbij te vermelden dat de man neit dood is, maar zich wel in een diepe coma bevindt. Van de daders tot nu toe geen spoor...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

rutger schreef:Dat soort tuig zouden ze tegen de muur moeten zetten en neerschieten.
Waarom? Dan ben je zelf net zo erg. Kijk een gevangenisstraf is het beste naar mijn mening.
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

rik3445 schreef:
rutger schreef:Dat soort tuig zouden ze tegen de muur moeten zetten en neerschieten.
Waarom? Dan ben je zelf net zo erg. Kijk een gevangenisstraf is het beste naar mijn mening.
Staan ze naar 8 jaar alweer op straat.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

quote="rutger"]Dat soort tuig zouden ze tegen de muur moeten zetten en neerschieten.[/quote]

quote="rik3445"][Waarom? Dan ben je zelf net zo erg. Kijk een gevangenisstraf is het beste naar mijn mening.[/quote]

Staan ze naar 8 jaar alweer op straat. Op deze manier wordt het aantrekkelijk om geweldsdelicten te plegen. Zorg er dan voor dat deze figuren echt levenslang krijgen, op water en brood en een brits. Meer niet. Laat ze maar boeten.
Laatst gewijzigd door rutger op 06 mei 2007, 21:06, 3 keer totaal gewijzigd.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Bart V
Lid
Berichten: 533
Lid geworden op: 06 apr 2007, 21:26
Locatie: Antwerpen

Bericht door Bart V »

Zeg, die link werkt niet.
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

rutger schreef:
rutger schreef:
rik3445 schreef: Waarom? Dan ben je zelf net zo erg. Kijk een gevangenisstraf is het beste naar mijn mening.
Staan ze naar 8 jaar alweer op straat. Op deze manier wordt het aantrekkelijk om geweldsdelicten te plegen. Zorg er dan voor dat deze figuren echt levenslang krijgen, op water en brood en een brits. Meer niet. Laat ze maar boeten.
Rik heeft gelijk hun hele leven gevangennnis ze zullen wel tot inzicht komen met een keihard regime...
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

What the f*ck… niet normaal hier kan ik me echt zo kwaad om maken. Echt gewoon niet normaal. Hoe ziek ben je wel niet als je dit doet? Wat moet er in je hoofd rond gaan om zo ‘los’ te gaan op iemand…
Zoals die vrouw in het filmpje al zegt hoop ik tevens dat het slachtoffer na de eerste klappen/schoppen al buitenwesten was en niet meer gevoeld heeft.

Nu laat mijn medische kennis me een beetje in de steek maar als je hersendood ben leef je toch al een soort van kasplantje?
Laatst gewijzigd door jeffie op 06 mei 2007, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

@Rutger,

Ik vind dat je die jongeren niet moet 'neerschieten' dan ben je zelf net zo erg! Ik zeg niet dat ik het goedkeur wat die jongeren gedaan hebben want het is gewoon belachelijk dat als je op straat loopt en je in mekaar word geramd zonder enige reden. Geef ze een forse gevangenisstraf!
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

rik3445 schreef:@Rutger,

Ik vind dat je die jongeren niet moet 'neerschieten' dan ben je zelf net zo erg! Ik zeg niet dat ik het goedkeur wat die jongeren gedaan hebben want het is gewoon belachelijk dat als je op straat loopt en je in mekaar word geramd zonder enige reden. Geef ze een forse gevangenisstraf!

Waarom ben ik dan net zo erg? Ik heb geen misdaad begaan. Wij delen alleen een straf uit aan mensen die een ernstige wetsovertreding zijn begaan (zij hebben hier zelf voor gekozen). Zoals ik al zei: Die forse gevangenisstraf stelt in Nederland niks voor. Hier in de bak zitten is meer een uitje dan een straf. Ik weet niet of je het gelezen hebt (in de krant) maar in mijn dorp Drachten staat een van de meeste luxe gevangenissen van Europa. Dan wil ik ook wel een moord plegen. Lekker brommen met een tv, airco enz.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/725 ... opend.html
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Zeer triest :x
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

rutger schreef:

Waarom ben ik dan net zo erg? Ik heb geen misdaad begaan. Wij delen alleen een straf uit aan mensen die een ernstige wetsovertreding zijn begaan (zij hebben hier zelf voor gekozen). Zoals ik al zei: Die forse gevangenisstraf stelt in Nederland niks voor. Hier in de bak zitten is meer een uitje dan een straf. Ik weet niet of je het gelezen hebt (in de krant) maar in mijn dorp Drachten staat een van de meeste luxe gevangenissen van Europa. Dan wil ik ook wel een moord plegen. Lekker brommen met een tv, airco enz.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/725 ... opend.html
Dat weet ik :wink: Maar ik vind het niet kunnen dat als je iemand doodschiet omdat hij iemand anders heeft vermoord. En nogmaals ik zeg niet dat ik het erg vind want het is verschrikkelijk. Maar inderdaad in Nederland kennen we eigenlijk geen forse gevangenisstraf en ik vind dat dat wel terug moet komen. Mensen moeten boeten voor wat ze gedaan hebben maar je moet ze niet doodschieten.
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gesloten