Slowchat topic - deel 16

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Volgens mij heb ik gewonnen :P :lol: :lol:
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

dwayne schreef:Volgens mij heb ik gewonnen :P :lol: :lol:
Berg uw voorbarige vreugde maar terug op.

Ik ga zeker nog een trip of 6-7 ondernemen eind mei-juni. Zalig, zeker wanneer de rest nog examens heeft.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

von Manteuffel schreef:Zo is dat. 'k Ben nog niet compleet doorgedraaid ze. :wink:

2 dagen dervoor naar Heidenbourg, zoals ze in 't Frans Engels zeggen.
Prachtig Schotland......zucht.....wil er weer naar toe...........ach ja deze vakantie maar naar Aruba.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Charly1975 schreef:
von Manteuffel schreef:Zo is dat. 'k Ben nog niet compleet doorgedraaid ze. :wink:

2 dagen dervoor naar Heidenbourg, zoals ze in 't Frans Engels zeggen.
Prachtig Schotland......zucht.....wil er weer naar toe...........ach ja deze vakantie maar naar Aruba.
Als ge wat goed Belgisch bier meepakt, moogde afkomen ze.
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Ik ga nergens heen met school. Want volgens de inspectie krijgen we te weinig les. Maar de eerste klas gaat op schoolkamp en bezoeken verschillende steden. Ook de derde klassen gaan naar dingen en de tweede klassen gaan nergens heen. :yearning:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

von Manteuffel schreef:Als ge wat goed Belgisch bier meepakt, moogde afkomen ze.
Mijn Belgisch is niet zo goed als dat van jou dus als je dat laatste stukje na de komma even wil verduidelijken graag !! :wink:

Waar je ook komt...overal kom je Belgen tegen zelfs in Schotland. We hebben er 2 ontmoet die zeer succesvol waren daar in Schotland. De één had een chocolaterie en de ander was gids/verteller bij een Highlander museum. Die laatste vent was echt GEWELDIG !! Hij was gekleed als een echte highlander en vertelde vol passie alles over de gewoontes in de Highlands. En het manneke was ongeveer 1.60m maar z'n uitstraling was als van een enorme beer !!
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Yeeh, we krijgen een nieuwe auto. :)
Ik ben benieuwd of ik mijn ouders naar iets leuks toe kan praten. Volgend jaar heb ik mijn rijbewijs en dan kan ik er ook vrolijk in gaan toeren..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Charly1975 schreef:
von Manteuffel schreef:Als ge wat goed Belgisch bier meepakt, moogde afkomen ze.
Mijn Belgisch is niet zo goed als dat van jou dus als je dat laatste stukje na de komma even wil verduidelijken graag !! :wink:

Waar je ook komt...overal kom je Belgen tegen zelfs in Schotland. We hebben er 2 ontmoet die zeer succesvol waren daar in Schotland. De één had een chocolaterie en de ander was gids/verteller bij een Highlander museum. Die laatste vent was echt GEWELDIG !! Hij was gekleed als een echte highlander en vertelde vol passie alles over de gewoontes in de Highlands. En het manneke was ongeveer 1.60m maar z'n uitstraling was als van een enorme beer !!
Mijn excuses. 't Is trouwens Vlaams, geen Belgisch. :wink:

"..., dan mag je op bezoek komen hier in Glasgow."

'k Zou denken dat het over mijne maat (een vriend van mij nvdr) gaat, maar helaas voor hem heeft hij niet de uitstraling van een enorme beer, eerder van een bebaarde baby. En nu ik er aan denk, hij werkt ook niet in een highlander museum.
Laatst gewijzigd door von Manteuffel op 10 mei 2007, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

Ajacied8989 schreef:Ik ga nergens heen met school. Want volgens de inspectie krijgen we te weinig les. Maar de eerste klas gaat op schoolkamp en bezoeken verschillende steden. Ook de derde klassen gaan naar dingen en de tweede klassen gaan nergens heen. :yearning:
wat moet ik dan zeggen we gingen eerst naar canterbury maar dat is afgeschaft wegens problemen met de busmaatschappy dus besloot school hé we gaan eens naar rijsel. ja HALLO daar is dus ook niets te doen. :mad: volgend jaar wel voor geschiedenis naar bastogne en st-vith met de 6de-jaars :cheer: :cheer:
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Ze hebben wat "leuke" dingen bedacht. We gaan naar een geitenboerderij, naar een scheepswerf en een museum waar de hele klas alleen paar keer naartoe is geweest. :roll:
Ook gaan we leren foto's maken en komt de Groningse univeriseit langs met een bus. Wat wil je nog meer :lol: Stuur ons toch gewoon op kamp :mrgreen:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Ajacied8989 schreef:Ook gaan we leren foto's maken ...
Ehh .. foto's maken? Gewoon foto's maken met een camera .. ? waar slaat dat nou weer op :P?
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

ik hoor het de scholen zijn weer goed bezig om de interresse van hun leerlingen in te schatten. :P :P
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Tovarisj
Lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 okt 2006, 15:26
Locatie: Hardinxveld - Giessendam

Bericht door Tovarisj »

Met school ben ik naar Parijs, Brussel, Ieper, Rome en nog iets geweest, maar dat ben ik al weer vergeten. In België of Frankrijk in ieder geval.

Voor schooluitjes, ga naar het gymnasium te Gorinchem! 8)

Jammer dat de schoolleiding zo bekrompen is
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

Tovarisj schreef:Met school ben ik naar Parijs, Brussel, Ieper, Rome en nog iets geweest, maar dat ben ik al weer vergeten. In België of Frankrijk in ieder geval.

Voor schooluitjes, ga naar het gymnasium te Gorinchem! 8)

Jammer dat de schoolleiding zo bekrompen is
blijkbaar moeten we met zijn allen ons daar gaan inschrijven :lol:

en mijn schoolleiding is nog bekrompener :P
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Tovarisj
Lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 okt 2006, 15:26
Locatie: Hardinxveld - Giessendam

Bericht door Tovarisj »

arneken schreef:en mijn schoolleiding is nog bekrompener :P
Ooit geschorst geweest (door de conrector, die dat niet mag doen :roll: ), omdat je in een zelfstandig werk-uur een boek voor Duits zat te lezen op een plek waar het niet zou mogen, omdat het in die lokalen zo rumoerig is?

Ik wel. :roll: Quote:"Oké, pak je spullen maar en verdwijn uit Het Gebouw (de naam van de school)."

Verder heb ik nog gesprekjes met de rector gehad, staterende dat ik eerst geschorst was, daarna niet meer (ook al was er geen echte schorsing) en daarna dat er nooit een schorsing was geweest? :|
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Gesloten