Eindexamen 2007

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Tovarisj schreef:Vooral omdat die randdebielen wiskunde samen met Grieks hebben gepland. :roll:
Ja de planning laat inderdaad nogal te wensen over, ik had maandag en dinsdag alle 3 mijn profielvakken (ma: DU en ECO en di: GS) waar je dus maar 1 onvoldoende in mag hebben... lekkere planning dus inderdaad!
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Beetje laat misschien maar ik doe ook examen! :D Op HAVO niveau heb ik nu economie, nederlands en geschiedenis gehad ( eco en geschiedenis waren verdraaid lastig! 30 open vragen! :S ) Vrijdag heb ik biologie en frans, frans is geen probleem, ik zie alleen tegen bio op, is altijd lastig geweest...

Verder wens ik iedereen succes met zijn nog te maken examens!
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Bij de HAVO geschiedenis toets waren de meeste klachten ooit binnengekomen bij LAKS! Ook VWO vond ik m verdraaid lastig.

Morgen Latijn.. :) Lekker de Aeneis van Vergilius (deels) uit mijn hoofd moeten leren...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Dodo schreef:Bij de HAVO geschiedenis toets waren de meeste klachten ooit binnengekomen bij LAKS!
Hij was ook bijzonder lastig (als je niet geleerd had...)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Rednas schreef:
Dodo schreef:Bij de HAVO geschiedenis toets waren de meeste klachten ooit binnengekomen bij LAKS!
Hij was ook bijzonder lastig (als je niet geleerd had...)
Tja, leren is toch wel aan te raden bij een eindexamen.

Vandaag Latijn gehad, proefvertaling was best lastig, maar de rest ging wel redelijk.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tovarisj
Lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 okt 2006, 15:26
Locatie: Hardinxveld - Giessendam

Bericht door Tovarisj »

En hoe ging Economie 1,2 onder mijn mede-VWO'ers? :wink:

Ikzelf heb geen idee, als ik een 5,7 heb, sta ik in ieder geval een 6.
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Tovarisj schreef:En hoe ging Economie 1,2 onder mijn mede-VWO'ers? :wink:

Ikzelf heb geen idee, als ik een 5,7 heb, sta ik in ieder geval een 6.
Ging wel goed. Ik heb het net nagekeken.. En heb ongeveer 35 punten behaald, hoewel ik vrij streng ben geweest en ik mijn betoog niet heb nagekeken. Zit dus tussen de 5,5 en de 7,5 in.

Ik vond het wel een vervelend examen. Erg weinig reken opgaven, en zeer veel beredeneer opgaven. Niet echt eerlijk, want zo worden de vaardigheden die je hebt opgedaan niet goed getest. Sommigen zijn nu beter in het beredeneren en verklaren van de economie en andere zijn weer beter in het bereken van effecten. De laatste groep was duidelijk in het nadeel.

Volgens mij word dit examen behoorlijk omhoog gecorrigeerd... :|
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Engels ging echt goed, ik heb het net even nagekeken en ik had in totaal maar 1 fout!
Word dus echt wel hoger dan een 9 als het goed is! :)
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Vanochtend een Duits 1,2 eindexamen gemaakt. Ging erg goed. Waarschijnlijk zit ik ergens rond de 7,5... Dat betekent dat ik Duits afsluit met een 8.. :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Luc J.
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 08 feb 2007, 17:52
Locatie: Limburg!
Contacteer:

Bericht door Luc J. »

Heel netjes Dodo!, vandaag laatste examen Wiskunde voor mij! :)
Dan Vakantie! :D
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Luc J. schreef:Heel netjes Dodo!, vandaag laatste examen Wiskunde voor mij! :)
Dan Vakantie! :D
Same for me. En ik kijk me examens niet na, ik hoor het vanzelf wel...
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Duits had ik 41 van de 45 punten.
Ik sta nu nog een 5,7 omdat ik 4 1en heb gehaald
in leer toetsen.

Engels heb ik ook boven de 7,5


Morgen nog kunstgeschiedenis en dan ben ik er vanaf :)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Eric schreef:
Luc J. schreef:Heel netjes Dodo!, vandaag laatste examen Wiskunde voor mij! :)
Dan Vakantie! :D
En ik kijk me examens niet na, ik hoor het vanzelf wel...
Dat idee had ik ook.. Heb het niet volgehouden. Ik weet nu wel dat ik tot nu toe waarschijnlijk allemaal voldoendes heb gehaald. Behalve misschien geschiedenis.

Morgen aardrijkskunde. Ik vervloek dat vak, wat een ellende is dat om te leren. Ongeloofelijk saai... Saai, saai, saai.. En dan vrijdag wiskunde, en dan een weekje naar Biarritz. :mrgreen:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Het zit erop!!! :lol:

Heb er over het algemeen wel een goed gevoel over, vanmorgen alleen nog Aardrijkskunde gehad, weinig kennisvragen maar was te doen...

Engels was gister echt een piece of a cake, had tussen de 7,1 en 9... :P Ken zelfs een jongen had tussen 9 en 9,6 :shock:

Nu afwachten tot 15 juni, de uitslag!
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Oef wat een ellende dat aardrijkskunde. Volgens mij heb ik het volledig verknald. Dat zal dan mijn eerste ov zijn van deze week. :(
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie