Forummeet

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

von Manteuffel schreef:
Skylighter schreef:
von Manteuffel schreef: 'k Zag het eerst nog zitten om te sponsoren, maar nu toch niet meer.
Ach waarom ook niet? Je hebt niet zoveel kosten, je geeft ze een cola'tje en het is al snel goed. :wink:
Mij krijg je met geen stokken in een bus vol met kinders van 15-16 jaar. De gruwel!
O ja, want je bent nou al op je 23e heel verstandig, oud en wijs. Jij leest iedere avond de boeken van harry mullisch terwijl je je pijp opsteekt en een glas rode wijn drinkt in een stoffig achterkamertje. :lol: :lol: :lol:

Maar nou weer on-topic: Hoe denk je alles te gaan regelen jeroen wo2?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Auke J. schreef:
von Manteuffel schreef:
Skylighter schreef: Ach waarom ook niet? Je hebt niet zoveel kosten, je geeft ze een cola'tje en het is al snel goed. :wink:
Mij krijg je met geen stokken in een bus vol met kinders van 15-16 jaar. De gruwel!
Dat is dan geregeld! Jij gaat liften :evil: ;):P
Haha :lol:

Bwa, der staat hier nog wel ergens een Sherman waarmee ik tot in Normandië geraak.
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

mannerheim schreef: O ja, want je bent nou al op je 23e heel verstandig, oud en wijs. Jij leest iedere avond de boeken van harry mullisch terwijl je je pijp opsteekt en een glas rode wijn drinkt in een stoffig achterkamertje. :lol: :lol: :lol:
U schijnt wijs en verstandig te verwarren met saai. Het eerste behoort inderdaad tot mijn intrinsieke kenmerken, het laatste wat minder.

Mss een idee: enkele mensen die over een auto beschikken en tijd alsook goesting hebben om naar Normandië te rijden, kunnen via bepaalde routes rijden en op vastgestelde plaatsen een aantal mensen oppikken (uiteraard tegen deling van de kosten). Om in Normandië te geraken hoef je overigens geen péage te betalen, als ik mij niet vergis. Logement lijkt mij een taak voor de heer Jeroen.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ik ben benieuwd en juich het idee van harte toe! Zal dit topic dan ook met grote belangstelling blijven volgen. 8)
Gebruikersavatar
AlexJJ
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 31 mei 2004, 14:36
Locatie: Hoogwoud

Bericht door AlexJJ »

Mij lijkt een forum-meet ook wel leuk, terwijl ik hier eigenlijk vrij weinig post.. Ben meer een lezer ;)
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

DeadKnight schreef:Mij lijkt een forum-meet ook wel leuk, terwijl ik hier eigenlijk vrij weinig post.. Ben meer een lezer ;)
Terwijl je toch al best lang lid bent!
Gebruikersavatar
AlexJJ
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 31 mei 2004, 14:36
Locatie: Hoogwoud

Bericht door AlexJJ »

Skylighter schreef:
DeadKnight schreef:Mij lijkt een forum-meet ook wel leuk, terwijl ik hier eigenlijk vrij weinig post.. Ben meer een lezer ;)
Terwijl je toch al best lang lid bent!
Achja, zoals ik al zei ben meer een lezer dan een poster ;)

Verschil moet er zijn :P
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

von Manteuffel schreef: Mss een idee: enkele mensen die over een auto beschikken en tijd alsook goesting hebben om naar Normandië te rijden, kunnen via bepaalde routes rijden en op vastgestelde plaatsen een aantal mensen oppikken (uiteraard tegen deling van de kosten). Om in Normandië te geraken hoef je overigens geen péage te betalen, als ik mij niet vergis. Logement lijkt mij een taak voor de heer Jeroen.
je vergist je niet. ik wil overigens ook wel mee. ben denk ik niet het brallende type :P :lol:
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Erik S. schreef: Echter zullen we wel een geldschieter nodig hebben denk ik.
Probeer anders eens subsidies aan te vragen :evil: :lol:
Gebruikersavatar
Bart V
Lid
Berichten: 533
Lid geworden op: 06 apr 2007, 21:26
Locatie: Antwerpen

Bericht door Bart V »

Ik ook wel :P. Hou van Normandië

Over de Péage als je niet hele tijd via dorpen en binnenwegen wilt rijden en rapper wilt aankomen is het beter de péage te nemen.
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Shifty schreef:
Erik S. schreef: Echter zullen we wel een geldschieter nodig hebben denk ik.
Probeer anders eens subsidies aan te vragen :evil: :lol:
Je wil niet op PM's reageren, dus dan maar zo:
Vanwaar eigenlijk dat gestook de hele tijd van jou? Elk negatief bericht dat er over ons wordt gepost zet jij nog eens extra neer. Wat probeer je hiermee te bereiken? Hebben wij jou iets misdaan?
Als je kritiek heb op iets kan je dat in een paar posts wel duidelijk maken, dat hoef je niet elke dag weer te benadrukken.

mvg,
Sander
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

Bart V schreef:Ik ook wel :P. Hou van Normandië

Over de Péage als je niet hele tijd via dorpen en binnenwegen wilt rijden en rapper wilt aankomen is het beter de péage te nemen.
mannen we hebben denk ik een geldschieter gevonden. :lol: oké je bent er vlugger maar ten koste van wel wat extra eurootjes.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Bart V
Lid
Berichten: 533
Lid geworden op: 06 apr 2007, 21:26
Locatie: Antwerpen

Bericht door Bart V »

Vorige keer gingen we naar Frankrijk. 21.00 Vertrokken 11.00 Aangekomen, veel op de péage gereden en ,maar €12 betaald.
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Rednas schreef:
Shifty schreef:
Erik S. schreef: Echter zullen we wel een geldschieter nodig hebben denk ik.
Probeer anders eens subsidies aan te vragen :evil: :lol:
Je wil niet op PM's reageren, dus dan maar zo:
Vanwaar eigenlijk dat gestook de hele tijd van jou? Elk negatief bericht dat er over ons wordt gepost zet jij nog eens extra neer. Wat probeer je hiermee te bereiken? Hebben wij jou iets misdaan?
Als je kritiek heb op iets kan je dat in een paar posts wel duidelijk maken, dat hoef je niet elke dag weer te benadrukken.

mvg,
Sander
PB 8)
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

Bart V schreef:Vorige keer gingen we naar Frankrijk. 21.00 Vertrokken 11.00 Aangekomen, veel op de péage gereden en ,maar €12 betaald.
no peage vertrokken 5u aankomst 13u maar ik meot er dan ook bijvermelden dat ik al een voorsprong van 100 km op jouw had.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gesloten