Slowchat topic - deel 16

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Iemand enig idee hoe je de muzieklijst van Windows Media Player 10 kan verversen? Op het moment staan er heel veel nummers in de lijst die ik van de computer heb weggegooid, en er staan heel veel nieuwe nummers op mijn computer die dan weer niet in de lijst staan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

probeer eens bij meer opties bij mediabibliotheek en kijk eens of 'bestanden van de computer verwijderen als ze uit de mediabibliotheek zijn verwijderd' aangevinkt is?

ik denk dat dit zal helpen.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Die staat al aangevinkt. Ik was net even een beetje aan het klikken geslagen, en heb er handmatig behoorlijk wat uit kunnen plukken. Iets van 9 artiesten, en dat alleen bij de letter B...

//edit:
Hmm, ik ga gewoon die hele lijst leeggooien en dan kan ik mijn computer laten zoeken naar de bestanden.. Ik hoop dat dit werkt.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ik heb Windows Media Player 11.....dat is pas een ramp met je afspeellijsten. Voordat ik dat doorhad hoe het werkte....

Helaas kan ik je niet helpen met wat je moet doen maar ik denk dat eigen idee toch het beste is.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ja, ik zit nu ook met WMP11. Heb gewoon die hele lijst leeg gegooid en toen maar laten zoeken. Nu heeft ie nog steeds niet alle bestanden, maar wel de meeste. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Ik gebruik sinds 3 maanden iTunes..
en daarvoor Winamp, WMP heb ik eigenlijk nooit (veel) gebruikt.
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Mike.H schreef:HA :D! ik heb vandaag gewoon gevlogen :D en het was echt heel vet, echt een aanrader om te doen! (btw bij vliegveld Terlet en ben ook over mijn eigen woning heen gevlogen want ik mocht ook zelf vliegen moehaha)
Hehe, gisteren 1e dag van de 3 open dagen van Luft Sport Verein Goch uit Asperden, had ik kaartjes gewonnen, voor het eerst in mijn leven gevlogen! Eerst was ik altijd bang om te vliegen, maar het was FANTASTISCH. En nu ik dit schrijf staat VVV Venlo met 2-0 voor tegen RKC Waalwijk. :) :) :) :) :)
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

O'Neal schreef:Ik gebruik sinds 3 maanden iTunes..
en daarvoor Winamp, WMP heb ik eigenlijk nooit (veel) gebruikt.
iTunes is bij mij altijd een drama geweest. Iedere keer gingen de nummers haperen.. Dat is echt héél vervelend.
Eigenlijk heeft apple het nooit goed gedaan bij mij. Met iTunes niet, maar ook niet met de iPod. Ik heb 1 jaar zo'n ding gehad, en moest hem 4x inwisselen, en de laatste keer was het een mechanische fout en geen software fout. Die dingen hebben slechte software, slechte batterijen en slechte hardware. Nooit koop ik nog wat van Appel...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik heb anders al 2 jaar lang plezier van diverse appelproducten, van quictime tot Itunes tot Mijn Ipod (5e generatie). Een keer is mijn Ipod kapot gegaan maar ik kreeg direct een nieuwe! software e.d. doen het bij mij ook perfect!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Enig nadeel van de Ipod is de batterij. Ik word gek van dat ding...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

VVV Venlo 3-0 RKC Waalwijk

VVV EREDIVISIE

VVV VENLO :cheer:
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

ach een Ipod of een gewone mp3 kan mij niet veel schelen. heb nog zo'n oude 'bak' van creative van 20 MB en die doet het nog altijd perfect na 3 jaar en om en bij de ontelbare aanrakingen met de grond.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Nog nooit problemen gehad met iTunes..

Een van de beste muziekprogramma's die er bestaat..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

arneken schreef:ach een Ipod of een gewone mp3 kan mij niet veel schelen. heb nog zo'n oude 'bak' van creative van 20 MB en die doet het nog altijd perfect na 3 jaar en om en bij de ontelbare aanrakingen met de grond.
je bedoelt zeker 20 GB anders kan je er maar +- 8 nummers op zetten...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

sobel schreef:
arneken schreef:ach een Ipod of een gewone mp3 kan mij niet veel schelen. heb nog zo'n oude 'bak' van creative van 20 MB en die doet het nog altijd perfect na 3 jaar en om en bij de ontelbare aanrakingen met de grond.
je bedoelt zeker 20 GB anders kan je er maar +- 8 nummers op zetten...
denk het niet,20 GB is wel erg veel.
Gesloten