Forummeet

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Bart V
Lid
Berichten: 533
Lid geworden op: 06 apr 2007, 21:26
Locatie: Antwerpen

Bericht door Bart V »

Vergeten te zeggen met Pauze é (Slapen) erna Péage genomen.
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

ah kdacht al kzeg van 9 uur 's avonds tot 11 uur 's morgens. ze moeten bijna door heel frankrijk hebben gereden en terug.

kzeg en kdacht zijn geen woorden Ik zeg en Ik dacht wel, volgende keer op letten aub.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Zo 3 daagse met de forumleden lijkt me wel eens tof. En als iedereen nu eens voor zichzelf geld opzij legt? Dan is er nog wel het probleem van waar iedereen dan zou slapen en vervoer.

MVG frederick
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

King tiger schreef:Zo 3 daagse met de forumleden lijkt me wel eens tof. En als iedereen nu eens voor zichzelf geld opzij legt? Dan is er nog wel het probleem van waar iedereen dan zou slapen en vervoer.

MVG frederick
men kan tentjes meedoen en vervoer jah het zal oftewel een bus of carpolen moeten worden.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Als we met de bus zouden gaan is er om af te spreken geen probleem maar als we gaan carpoolen moeten we een makkelijk rendez vous punt vinden zoals de kerk in st - mère - église.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Ga eerst maar eens toe stemming vragen aan jullie ouders, over een mogelijk uitje.
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

koen schreef:Ga eerst maar eens toe stemming vragen aan jullie ouders, over een mogelijk uitje.
die zullen blij zijn dat ik eens drie dagen weg ben :P.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

King tiger schreef:
koen schreef:Ga eerst maar eens toe stemming vragen aan jullie ouders, over een mogelijk uitje.
die zullen blij zijn dat ik eens drie dagen weg ben :P.
je hoort de mijne ook niet klagen :)
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

koen schreef:Ga eerst maar eens toe stemming vragen aan jullie ouders, over een mogelijk uitje.
Daarom zei ik ook al dat het aandeel mensen die daadwerkelijk komen waarschijnlijk kleiner zal zijn, want ik ga er toch van uit dat de meeste ouders van 15-16 jarigen niet zomaar kinderen zonder echte duidelijke supervisie laten vertrekken..

Rémy
----
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

nee,je laat je kinderen toch niet mee gaan met 'vieze' ventjes van 40 jaar :wink: :lol: .
Ikzelf zou zeker niet mogen,behalve als een familielid meegaat.
Alsof die op een wo2.forum zitten :wink:



Mvg. Telemark
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Rémy carré schreef:
koen schreef:Ga eerst maar eens toe stemming vragen aan jullie ouders, over een mogelijk uitje.
Daarom zei ik ook al dat het aandeel mensen die daadwerkelijk komen waarschijnlijk kleiner zal zijn, want ik ga er toch van uit dat de meeste ouders van 15-16 jarigen niet zomaar kinderen zonder echte duidelijke supervisie laten vertrekken..

Rémy
Moestten ze weten dat ik daar alleen zou zitten zou ik ook niet mogen maar ze weten dat ik oplet en het is niet naar "het hol van pluto" dat we gaan.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

Ha,

Als ik jullie was zou ik eerst een officiele brief opmaken vanuit forum.wo2.nl waar in staat dat er begeleiders meegaan.

Eerst wat dingen op papier zetten. OA wie er mee gaat en dergelijke. Ook moet je rekening houden dat iedereen van alle uithoeken van het land komt.

Mvg
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik zou eerst een keurige brief schrijven naar de staf van dit forum, voordat er brieven geschreven worden vanuit forum.wo2.nl.. ;)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik waarschijnlijk niet mee ga, aangezien ik liever op eigen houtje 3 dagen ga backpacken :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten