Slowchat topic - deel 16

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

aaarg praat er niet over :P jij hebt nog een stokje welke ik nog zoek!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Leuk tuigje, mocht je niet te veel los lopen.. :mrgreen:

Vet dat je dit mocht doen man, voor de 2e keer nog wel. Ben eigenlijk wel een beetje jalours.. :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Hoppa, lekker hoor meneer de dokter..

Gisteren bij de fysio geweest en gehoord dat me enkelband zwaar is ingescheurd terwijl de dokter zei dat het alleen maar verrekt was.. nu moet de hele stofwisseling weer goed gemaakt worden zegmaar en mag ik tot Oktober niet meer sportten, merci monsieur Dokter -_-'..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Axis vs Allied
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 mar 2007, 13:23
Locatie: Friesland

Bericht door Axis vs Allied »

Morgen op sollicitatiegesprek bij Albert Heijn :) Iemand anders die ook bij AH werkt?
[Gezocht]: Heer uitrusting
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Mike.H schreef:Hoppa, lekker hoor meneer de dokter..

Gisteren bij de fysio geweest en gehoord dat me enkelband zwaar is ingescheurd terwijl de dokter zei dat het alleen maar verrekt was.. nu moet de hele stofwisseling weer goed gemaakt worden zegmaar en mag ik tot Oktober niet meer sportten, merci monsieur Dokter -_-'..
Zo een dokter had ik dus ook, ik had altijd last van mijn achillespezen, volgens haar niks aan de hand. Hetzelfde advies bij mij rugklachten.
En nou heb ik voor beiden therapie, merci maddame dokter. :|

Hetzelfde in die praktijk laatst. Op vrijdag voelde ik me niet goed, zo erg dat we naar de dokter zijn gegaan, hij dacht aan verstopping. Volgende dag werd het erger, die nacht nog werd ik aan mijn blinde darm geoppereerd. :shock:

Daar maakte ik me dan op zich niet zo druk over. Maar je begint je wel wat af te vragen als je in de krant leest dat er niet zo ver uit de buurt (Uden) een jongen van 10 overleden is doordat de dokters ook niet op tijd constateerden dat hij een blindedarmontsteking had.

Dus als mijn pa me niet die avond naar de weekendarts had meegenomen. :?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Axis vs Allied
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 mar 2007, 13:23
Locatie: Friesland

Bericht door Axis vs Allied »

Volgens mij kun je met je achilles- en rugklachten het beste direct naar een fisiotherapeut gaan. Dat doe ik ook altijd met mijn (voetbal)blessures. Doktoren zeggen meestal gewoon rust of iets verkeerds...
[Gezocht]: Heer uitrusting
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Doktoren hebben een jarenlange studie achter de rug, door jan met de pet betaald. Leven totaal op de kosten van jan met de pet, in iedere vorm. En sturen jan met de pet met een slap excuus of adviesje de deur uit en hem meteen een torenhoge rekening achterna.

Mijn droombaan. :wink:
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Axis vs Allied schreef:Morgen op sollicitatiegesprek bij Albert Heijn :) Iemand anders die ook bij AH werkt?
Wel gewerkt, en dan op zondag. Op zondag krijg je namelijk 200% salaris. Ik deed het ook alleen maar voor het geld, het werk zelf is saai, niet leuk, inspiratieloos, je leert niets etc. etc...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

mannerheim schreef:Doktoren hebben een jarenlange studie achter de rug, door jan met de pet betaald. Leven totaal op de kosten van jan met de pet, in iedere vorm. En sturen jan met de pet met een slap excuus of adviesje de deur uit en hem meteen een torenhoge rekening achterna.

Mijn droombaan. :wink:
Haha lol.

Mja is idd wel geluk voor je.. geluk bij een ongeluk zegmaar :)

maja wel balen.. ik ben ECHT geen ochtendmens en dan moet ik verdorie om 8 uur morgen bij de fysio zijn haha wat een hel
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Axis vs Allied schreef:Morgen op sollicitatiegesprek bij Albert Heijn :) Iemand anders die ook bij AH werkt?
Ken wel vrienden die er werken ;)... Ik ga denk ik volgende week bij een Cafe'tje solliciteren :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Mike.H schreef: Mja is idd wel geluk voor je.. geluk bij een ongeluk zegmaar :)
Soms is het een voordeel om overbezorgde ouders te hebben. :wink:
Toen mijn moeder in de krant las van die jongen flipte ze helemaal, ik bleef wel rustig.
Maar als je daar later over na gaat denken slik je wel even.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Axis vs Allied
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 mar 2007, 13:23
Locatie: Friesland

Bericht door Axis vs Allied »

Dodo schreef:
Axis vs Allied schreef:Morgen op sollicitatiegesprek bij Albert Heijn :) Iemand anders die ook bij AH werkt?
Wel gewerkt, en dan op zondag. Op zondag krijg je namelijk 200% salaris. Ik deed het ook alleen maar voor het geld, het werk zelf is saai, niet leuk, inspiratieloos, je leert niets etc. etc...
Naja, het is leuker dan handinpak bij een medicijnenfabriek wat ik gedaan heb :P Weet je ook wat ik er ongeveer verdien (minimumloon?)?
[Gezocht]: Heer uitrusting
Axis vs Allied
Lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 mar 2007, 13:23
Locatie: Friesland

Bericht door Axis vs Allied »

Axis vs Allied schreef:Morgen op sollicitatiegesprek bij Albert Heijn :)
Aangenomen :) woehooe :cheer:
[Gezocht]: Heer uitrusting
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik geloof dat je iets van 2,40€ per uur verdiend. Gewoon het minimumjeugdloon van een 15-jarige.. Maar het zal beter zijn dan handinpak bij een medicijnenfabriek. ;) Eén tip: ga nooit achter de kassa werken.

Een andere tip, drink nooit teveel. Ik heb me hier toch even een fikse kater te pakken.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Je moet het jezelf ook leuk maken.. ik werk al 3 jaar in een supermarkt (begon toen ik 14 was al..) en heb het nog dagelijks naar mijn zin. Het gaat er ook om hoe je met de rest van het team omgaat (geen collega's maar team bij mij..). Je moet met zijn alles zorgen dat die omzet lekker hoog blijft, samen zorgen voor een goede klantenbinding ect. En dan mag het zitten achter de kassa mischien rotwerk zijn, je leert tenmiste je klanten kennen en dat zorgt ervoor dat je veel beter kan inspelen op hun wensen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten