wie kan mij meer vertellen over deze insignes ?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Pim insignes
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2007, 16:51
Locatie: noord brabant

wie kan mij meer vertellen over deze insignes ?

Bericht door Pim insignes »

Op Marktplaats.nl staat een verzameling van 15 onderscheidingen te koop aangeboden ( zoek op advertentienummer 9445062413 )
Kanj iemand mij hier meer over vertellen ? Bijvoorbeeld, welke van die 15 zijn waardevol, wat zijn ze waard en wat kan ik er uiterlijk voor bieden.
Ik vind ze erg interressant, en wil ze graag hebben, maar ook als investering. Ook wil ik er eventueel enkele los kopen dus ben erg benieuwd wat ze afzonderlijk van elkaar waard zijn.

Alvast bedankt! Jullie kunnen me ook mailen op veilingen@live.nl[/img]
zoekt meer info over deze wo2 insignes
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Duitse onderscheidingen

Bericht door asjemenou »

Allereerst welkom op dit forum. Mag ik aannemen dat je deze advertentie bedoelt; http://verzamelen.marktplaats.nl/milita ... s-wo2.html. Welke nu het zeldzaamste is durf ik zo niet te zeggen. Al heb ik wel het gevoel dat het Krim schildje (bovenste rij, eerste van recht) wel erg zeldzaam is. Of het allemaal origineel is durf ik ook niet te zeggen.
Als je er niet al te veel van weet dan raad ik je eerst eens aan om je eens goed te gaan verdiepen in de Duitse onderscheidingen. Duitse WOII onderscheidingen worden al sinds jaar en dag nagemaakt en nog eens goed ook. Op Marktplaats kom je namelijk veel van dit soort reproducte's/vervalsingen tegen. Je moet echt een kennersoog hebben om originele onderscheidingen te kunnen herkennen. Ook de prijzen zijn niet mis. Ga niet uit van alleen de foto's. Als je ze wilt kopen ga dan bij de verkoper langs zodat je de onderscheidingen kan bekijken. Neem iemand mee die er veel verstand van heeft.

Afbeelding
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Er is trouwens nu al 750 euro op geboden.

http://verzamelen.marktplaats.nl/milita ... s-wo2.html
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Staat ook in verkeerde topic :P
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

750 Euro

Bericht door asjemenou »

Rednas schreef:Er is trouwens nu al 750 euro op geboden
Er was inderdaad een bod van 750 Euro op geboden maar dit bod is schijnbaar weer ingetrokken. Dit zegt eigenlijk al genoeg over de onderscheidingen.
Plaats reactie