Verkiezingen Kamer & Senaat - Op wie heeft U gestemd ?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

mannerheim schreef:Ja, ik begin vandaag een hetze tegen je.
Ik ga naar Israël en zeg dat je een poging wil doen alle joden uit te roeien. Iedere keer als ik in het openbaar kom noem ik jou racist en antisemiet. Ik jaag het volk steeds op tegen jou. En jij begint je zorgen te maken dat het verkeerd met je af kan lopen. En nou? Jaja, mocht er iets gebeuren, wie zou dan alles gestart zijn? Nee, jouw redenatie volgend zou ik onschuldig zijn. En nou word je een week later vermoord...Vergelijkbare situatie.
dan zou jij hoofdverdachte nummer 1 zijn waarheid maar pim was ook nog leider van een extreem-rechtste partij. ik niet. maar bon ik denk dat we te ver off-topic gaan.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

EXTREEM-RECHTSE PARTIJ???

Nou vind ik je dus echt te ver gaan! Door dit soort smerige uitspraken in de anti-Pim campagne van links is Pim dus vermoord!

Geef mij een reden waarom Leefbaar Nederland, of (daarna) de LPF extreem rechts zou zijn.
Heb jij je er eigenlijk wel in verdiept?
Heb jij het zo goed meegemaakt?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

mannerheim schreef:EXTREEM-RECHTSE PARTIJ???

Nou vind ik je dus echt te ver gaan! Door dit soort smerige uitspraken in de anti-Pim campagne van links is Pim dus vermoord!

Geef mij een reden waarom Leefbaar Nederland, of (daarna) de LPF extreem rechts zou zijn.
Heb jij je er eigenlijk wel in verdiept?
Heb jij het zo goed meegemaakt?
oké excuus. even beetje gelezen over pim fortuyn en inderdaad. jij hebt gelijk. ik had de indruk dat hij extreem-rechts was. (mede door zijn uitlatingen over de islam). misschien mij wel beter even in verdiepen.
ach door wie hij ook vermoord is geweest of door welke overtuiging die moordenaar dat heeft gedaan doet er niet toe. het is een spytige zaak gewoon.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Sorry voor mijn uitval naar jou toe, maat :wink:
Maar we gaan off-topic. Pim Fortuyn heeft niet veel van doen met het Belgische parlement, volgens mij. :P
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Brigadeführer Von Pratt schreef:'Bron Blank Europa'

Bij het zien en horen van deze uitspraken weet je toch wel waarom het Vlaams Blok veroordeeld is geweest voor racisme...

PS : Misschien heeft Mannerheim nog wel een andere bron...

EDIT : Hij was me al voor zo te zien :P
Een rede van een half uur .. en daar 11 seconden uithalen is gewoon een zwak argument. Je moet alles in zijn context plaatsen en niet alles herkauwen wat de media je in de mond legt.
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Shifty schreef:
Brigadeführer Von Pratt schreef:'Bron Blank Europa'

...
Een rede van een half uur .. en daar 11 seconden uithalen is gewoon een zwak argument. Je moet alles in zijn context plaatsen en niet alles herkauwen wat de media je in de mond legt.
In welke context plaats je "Vlaams Blok is voor een blank Europa" dan... :?
In mijn ogen blijft het gewoon racistisch klinken, in eenders welke context het zou zijn...of men er nu 3 seconden iets over zegt of 2 uur...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Brigadeführer Von Pratt schreef: In welke context plaats je "Vlaams Blok is voor een blank Europa" dan... :?
In mijn ogen blijft het gewoon racistisch klinken, in eenders welke context het zou zijn...of men er nu 3 seconden iets over zegt of 2 uur...
Ach ja, sommige willen het gewoon niet begrijpen. :roll:
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Shifty schreef:
Brigadeführer Von Pratt schreef: In welke context plaats je "Vlaams Blok is voor een blank Europa" dan... :?
In mijn ogen blijft het gewoon racistisch klinken, in eenders welke context het zou zijn...of men er nu 3 seconden iets over zegt of 2 uur...
Ach ja, sommige willen het gewoon niet begrijpen. :roll:
Leg jij het dan eens uit, hé...
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Als ik iedereen zou moeten nemen op wat hij letterlijk zegt... :roll:

Het komt neer op het gezegde : 'Overdaad schaadt'
Het belangrijkste standpunt van het VB is niet 'IEDEREEN BUITEN!!!'
maar 'PAS JE AAN OF BUITEN!'. Lijkt me een wezenlijk verschil en ook niet racistisch. Vreemdelingen mogen gerust hun cultuur behouden binneskamers. Maar zodra je je in het publiek bevindt, doe dan eens gewoon en ga niet achter Allah roepen wanneer iets je niet aanstaat.
Het probleem is dat vreemdelingen uitlokken, niets meer en niets minder.
Ik nodig je eens uit om een middagje in Brussel te wandelen zonder uitgescholden, bedreigd, achtervolgd,... te worden. Zeg je eens iets terug nemen ze meteen hun BMW richting Centrum voor Gelijke kansen en Racismebestrijding uit te leggen hoe braaf ze wel waren en hoe die nare blanke Vlaming hen begon uit te schelden...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Robin Vercammen schreef:Het probleem is dat vreemdelingen uitlokken, niets meer en niets minder.
Ik nodig je eens uit om een middagje in Brussel te wandelen zonder uitgescholden, bedreigd, achtervolgd,... te worden. Zeg je eens iets terug nemen ze meteen hun BMW richting Centrum voor Gelijke kansen en Racismebestrijding uit te leggen hoe braaf ze wel waren en hoe die nare blanke Vlaming hen begon uit te schelden...
Ik ben al meermaals in mijn eentje naar Brussel geweest, en ik ben daar nog nooit uitgescholden, bedreigd of achtervolgd geweest... Persoonlijk heb ik al véél meer last gehad met 'Vlaamse' kereltjes van 16-17 jaar, die lekker stoer doen tegen iedereen dat ze tegenkomen...
Telkens als ik zo'n dingen lees of hoor, verbaasd het mij welke vooroordelen sommige mensen hebben. Er zijn natuurlijk vreemdelingen die uitlokken, maar er zijn even goed veel blanke irritante gasten die steeds uitlokken. Moeten die zich dan ook niet aanpassen..?of vliegen ze anders ook buiten..?? :?
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Robin Vercammen schreef:Als ik iedereen zou moeten nemen op wat hij letterlijk zegt... :roll:

Het komt neer op het gezegde : 'Overdaad schaadt'
Het belangrijkste standpunt van het VB is niet 'IEDEREEN BUITEN!!!'
maar 'PAS JE AAN OF BUITEN!'. Lijkt me een wezenlijk verschil en ook niet racistisch. Vreemdelingen mogen gerust hun cultuur behouden binneskamers. Maar zodra je je in het publiek bevindt, doe dan eens gewoon en ga niet achter Allah roepen wanneer iets je niet aanstaat.
Het probleem is dat vreemdelingen uitlokken, niets meer en niets minder.
Ik nodig je eens uit om een middagje in Brussel te wandelen zonder uitgescholden, bedreigd, achtervolgd,... te worden. Zeg je eens iets terug nemen ze meteen hun BMW richting Centrum voor Gelijke kansen en Racismebestrijding uit te leggen hoe braaf ze wel waren en hoe die nare blanke Vlaming hen begon uit te schelden...
Kijk, en dat is nou gewoon de waarheid.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Telkens als ik zo'n dingen lees of hoor, verbaasd het mij welke vooroordelen sommige mensen hebben.
Over vooroordelen gesproken, VB-stemmers krijgen ze ook altijd naar de kop geslingerd.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Brigadeführer Von Pratt schreef: Ik ben al meermaals in mijn eentje naar Brussel geweest, en ik ben daar nog nooit uitgescholden, bedreigd of achtervolgd geweest... Persoonlijk heb ik al véél meer last gehad met 'Vlaamse' kereltjes van 16-17 jaar, die lekker stoer doen tegen iedereen dat ze tegenkomen...
Telkens als ik zo'n dingen lees of hoor, verbaasd het mij welke vooroordelen sommige mensen hebben. Er zijn natuurlijk vreemdelingen die uitlokken, maar er zijn even goed veel blanke irritante gasten die steeds uitlokken. Moeten die zich dan ook niet aanpassen..?of vliegen ze anders ook buiten..?? :?
In Schaarbeek, Molenbeek, Neder-over-Heembeek, Jette of Anderlecht? Brussel is eer dan alleen Brussel-stad...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Robin Vercammen schreef:
Brigadeführer Von Pratt schreef: Ik ben al meermaals in mijn eentje naar Brussel geweest, en ik ben daar nog nooit uitgescholden, bedreigd of achtervolgd geweest... Persoonlijk heb ik al véél meer last gehad met 'Vlaamse' kereltjes van 16-17 jaar, die lekker stoer doen tegen iedereen dat ze tegenkomen...
Telkens als ik zo'n dingen lees of hoor, verbaasd het mij welke vooroordelen sommige mensen hebben. Er zijn natuurlijk vreemdelingen die uitlokken, maar er zijn even goed veel blanke irritante gasten die steeds uitlokken. Moeten die zich dan ook niet aanpassen..?of vliegen ze anders ook buiten..?? :?
In Schaarbeek, Molenbeek, Neder-over-Heembeek, Jette of Anderlecht? Brussel is eer dan alleen Brussel-stad...
Alleen in Anderlecht ben ik nog nooit geweest, maar ofdat zoveel verschil zou zijn...
Shifty schreef:Over vooroordelen gesproken, VB-stemmers krijgen ze ook altijd naar de kop geslingerd.
Het is een vooroordeel als je alle VB-stemmers als een neo-nazi of racist ziet... Maar er is nu éénmaal een deel wat dit wel degelijk is, en dat kan niemand ontkennen... Het is natuurlijk niet gerechtvaardigd dat de media deze groepen dan meteen gelijk stemt met het VB...
Ikzelf zou nooit op het Vlaams Belang stemmen, maar daarom moet deze partij van mij niet verdwijnen van de aardbol...
Maar "flauwekul" zoals "Het probleem is dat vreemdelingen uitlokken, niets meer en niets minder" dat is nu éénmaal een vooroordeel...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Dat het aantal rechts-extremisten hoger ligt onder VB-stemmers dan onder de Groenen lijkt me nogal wiedes. Dus niet iedere VB-stemmer in een racist.

Zo is niet iedere marrokaan, antilliaan of joegoslaaf een crimineel, maar ligt dat aantal wel aanzienlijk hoger dan onder de autochtonen.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gesloten