Slowchat topic - deel 16

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

arneken schreef:
sobel schreef:Zojuist mijn nieuwe pc binnen, ben er flink blij mee, enkel vista is even wennen!
is het volgens jou een verbetering als je het vergelijkt met xp of 2000? veel mensen zegen van niet.

(wil zelf ook wel nieuwe pc aanschaffen.)
Alleen als je nog wat oudere hardware er aan hebt hangen wordt het een probleem want dat wordt niet ondersteund.

bijv. een prima HP scanner die het uitstekend doet kun je opeens niet meer gebruiken.
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Hoera me 1000ste bericht :lol:
Never Back Down
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

gvdbor schreef:
arneken schreef:
sobel schreef:Zojuist mijn nieuwe pc binnen, ben er flink blij mee, enkel vista is even wennen!
is het volgens jou een verbetering als je het vergelijkt met xp of 2000? veel mensen zegen van niet.

(wil zelf ook wel nieuwe pc aanschaffen.)
Alleen als je nog wat oudere hardware er aan hebt hangen wordt het een probleem want dat wordt niet ondersteund.

bijv. een prima HP scanner die het uitstekend doet kun je opeens niet meer gebruiken.
voor veel van deze hardware is er inmiddels al een update zodat dit wel weer werkt :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dat was één fijn weekje.. Beetje surfen, beetje in cafétjes hangen, wat mensen ontmoeten. Ik heb een hele wereldreis kunnen maken en dan alleen maar in Biarritz. Canadezen, Schotten, Spanjaarden, Zweden (Zweeds Nationaal Surfteam -yeah-), Ieren en Amerikanen ontmoet. En uiteraard Fransen, maar die tellen niet echt mee. :P

Toch wel een mooie afsluiting van mijn schoolcarriere. Vandaag ook nog een brief van de KMA gehad waarin staat dat ik me uniform moet gaan passen. Eerst nog even het resultaat horen van de examens.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

sobel schreef:
gvdbor schreef:
arneken schreef: is het volgens jou een verbetering als je het vergelijkt met xp of 2000? veel mensen zegen van niet.

(wil zelf ook wel nieuwe pc aanschaffen.)
Alleen als je nog wat oudere hardware er aan hebt hangen wordt het een probleem want dat wordt niet ondersteund.

bijv. een prima HP scanner die het uitstekend doet kun je opeens niet meer gebruiken.
voor veel van deze hardware is er inmiddels al een update zodat dit wel weer werkt :)
ahum:
Het spijt ons u te moeten informeren dat er geen ondersteuning voor het Windows Vista besturingssysteem beschikbaar zal zijn voor uw product van HP. Uw product zal daarom niet werken met Windows Vista.
De meeste HP producten die niet worden ondersteund in Windows Vista zijn meer dan zeven jaar oud.
Als u het Windows Vista besturingssysteem gebruikt op uw computer, overweeg dan een upgrade naar een nieuwer product van HP dat wordt ondersteund door Windows Vista.
HP heeft veel producten op de markt die ondersteuning bieden voor Windows Vista
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Dodo schreef: Eerst nog even het resultaat horen van de examens.
Wanneer krijg je het te horen Dodo? Hier hangen de eerste vlaggen uit...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Sjoerd schreef:
Dodo schreef: Eerst nog even het resultaat horen van de examens.
Wanneer krijg je het te horen Dodo? Hier hangen de eerste vlaggen uit...
Hier hangt hij ook al uit :)
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

en ik heb tussen de middag de vlag ook voor mijn zoon uitgehangen. Was wel even een spannende ochtend kan ik zeggen.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Is dat een gewoonte, de Nederlandse vlag hangen als je geslaagd bent ?
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Shifty schreef:Is dat een gewoonte, de Nederlandse vlag hangen als je geslaagd bent ?
Ja, met je schooltas eraan.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Sjoerd schreef:
Dodo schreef: Eerst nog even het resultaat horen van de examens.
Wanneer krijg je het te horen Dodo? Hier hangen de eerste vlaggen uit...
Morgen, tussen 12 en 15 uur geloof ik.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

gvdbor schreef:
sobel schreef:
gvdbor schreef: Alleen als je nog wat oudere hardware er aan hebt hangen wordt het een probleem want dat wordt niet ondersteund.

bijv. een prima HP scanner die het uitstekend doet kun je opeens niet meer gebruiken.

voor veel van deze hardware is er inmiddels al een update zodat dit wel weer werkt :)
ahum:
Het spijt ons u te moeten informeren dat er geen ondersteuning voor het Windows Vista besturingssysteem beschikbaar zal zijn voor uw product van HP. Uw product zal daarom niet werken met Windows Vista.
De meeste HP producten die niet worden ondersteund in Windows Vista zijn meer dan zeven jaar oud.
Als u het Windows Vista besturingssysteem gebruikt op uw computer, overweeg dan een upgrade naar een nieuwer product van HP dat wordt ondersteund door Windows Vista.
HP heeft veel producten op de markt die ondersteuning bieden voor Windows Vista
dan is duidelijk dat nog niet alles werkt ;)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

Vandaag een symposium gehad vanuit mn werk. Wel lullig dat mijn baas heel vroeg weg moest zodat ik eventjes een heel gezelschap van chique piemels in gucci en van gils pakken mocht uitleggen wat ons bedrijf nu van plan was te gaan doen met de ergomische vernieuwingen.... of zoiets. Was mijn aller eerste keer voor zo'n grote groep maar wel een hele ervaring om daar heelhuids weer uit te komen.
Wel leuk zo business voeren onder het genot van heerlijk eten en über dure drank :wink:
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

gvdbor schreef:en ik heb tussen de middag de vlag ook voor mijn zoon uitgehangen. Was wel even een spannende ochtend kan ik zeggen.
Van Harte!

En Dodo; ook al alvast hehe ik ga er wel vanuit dat je geslaagd bent beste kerel.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

LOL, ik ben beste leerling van VMBO GT :lol: :?
Wel geinig, want ik voerde geen zak uit...
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gesloten