Gasmaskerbus Wehrmacht ...hoe zo duur!!!

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Gasmaskerbus Wehrmacht ...hoe zo duur!!!

Bericht door custom »

Nooit geweten dat enkel zo'n gasmaskerbus nog zoveel kan kosten kijk op e- bay. waanzin :roll: :roll: en zeker lef hebben!!!!
180065169231
Gebruikersavatar
snafu
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:04
Locatie: Vlaanderen

Bericht door snafu »

Volgens mij heeft de verkoper er per ongeluk een nulletje achter gezet!
tenminste dat hoop ik toch!
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

Misschien ook handig het voortaan gewoon hier te posten :wink:
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

snafu schreef:Volgens mij heeft de verkoper er per ongeluk een nulletje achter gezet!
tenminste dat hoop ik toch!
Nee hoor.... geen nulletje teveel al zijn objecten kosten gemiddeld 200 $!!
Gebruikersavatar
snafu
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:04
Locatie: Vlaanderen

Bericht door snafu »

Wel ik zou er in ieder geval nog geen 20 euro voor geven!
Afzetters tegenwoordig!Door die mensen wordt de hobby onbetaalbaar gemaakt!! :roll:
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

Ja idd ..dat is ook zo en het ging mij er ook niet om deze te kopen hoor....maar verkopen doet hij wel en ook nog eens op zeer grote schaal aan (verzamelaars) - kopers in Italie, spanje , Canda ect...Toch onbegrijpelijk dat verzamelaars daar telkens weer intrappen daaruit blijkt dat er nog veel onkunde is in die landen en een mooie verkoopteks doet dan zijn werk.
Laatst gewijzigd door custom op 18 jun 2007, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

snafu schreef:Wel ik zou er in ieder geval nog geen 20 euro voor geven!
Afzetters tegenwoordig!Door die mensen wordt de hobby onbetaalbaar gemaakt!! :roll:
Nee, door de mensen die het gewoon kopen van deze persoon voor deze prijzen wordt de hobby onmogelijk gemaakt. Als niemand wat van deze persoon zou kopen zou hij uiteindelijk vanzelf zijn prijzen bijstellen totdat wel iemand wat van hem zou kopen. ;)

De prijzen van deze verkoper zijn echter wel zwaar lachwekkend inderdaad. Betwijfel of deze persoon ooit wat verkoopt. :roll:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

Verkopen doet hij zeker :roll: bekijk zijn Feedback dan maar eens!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Dan zijn het dus de mensen die het kopen die de hobby onmogelijk maken. Verder biedt hij veel antiek materiaal aan, hiervan weet ik niet wat de waarde is, hiervoor kunnen de prijzen misschien wel heel redelijk zijn bij hem. Daar heb ik geen verstand van. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
snafu
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:04
Locatie: Vlaanderen

Bericht door snafu »

SiNiStEr schreef:Dan zijn het dus de mensen die het kopen die de hobby onmogelijk maken. Verder biedt hij veel antiek materiaal aan, hiervan weet ik niet wat de waarde is, hiervoor kunnen de prijzen misschien wel heel redelijk zijn bij hem. Daar heb ik geen verstand van. :)
oorzaak->gevolg! :roll:
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

Ik kon laatst een gasmasker bus mét verf en gasmasker erin kopen voor.. 40 euro, 250 voor enkel een bus is pure waanzin!!
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

SiNiStEr schreef:Dan zijn het dus de mensen die het kopen die de hobby onmogelijk maken. Verder biedt hij veel antiek materiaal aan, hiervan weet ik niet wat de waarde is, hiervoor kunnen de prijzen misschien wel heel redelijk zijn bij hem. Daar heb ik geen verstand van. :)
Tot slot als voorbeeld nog even dit zaklampje die hij aanbied en waar ik toevallig wel verstand van heb een Daimon civile lamp uit 1950/60 met opdruk.Ik heb er daar een 20 tal van in mij verzameling liggen in originele doos nog wel ... dan zou ik nu al een klein beetje rijk zijn.. :roll: maar schijn bedriegt :? ...verzamelwaarde voor Europa voor dit soort lampjes ca 10 / 15 en heeft ook totaal niets met de Wehrmacht te maken 180129509597
Plaats reactie