poll,discussie/praatforum

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.

discussie/praatforum moet weder keren.

ja.
34
55%
nee.
28
45%
 
Totaal aantal stemmen: 62

THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Ik ben mijn ei kwijt,dus ik laat het ook hierbij.
En ik ga een paar weken over de grens,even wat frisse lucht happen :)
See you later.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Zie weer geen reden om bijvoorbeeld ook actueel en wo1 te sluiten.
Als je in het deel actueel kijkt gaat 95% over wo2 en en over wo2 vandaag de dag.
Wo1 in gewoon altijd verbonden geweest met wo2 .
Wo1 is zelf een van de oorzaken van wo2
Maar het beste zal zijn ons gewoon te schikken aan de regels van de staff.
Zonder leiding word het hier een zooi.

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
George S Patton
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2007, 15:47
Locatie: Hilversum

Bericht door George S Patton »

Nee omdat sommige mensen NIET tegen kritiek kunnen en niet de waar heid kunnen waarderen......
God of our Father,who by land and sea has ever Led us on to victory, please continue your inspiring Guiddance in the greatest of our conflicts.(Patton) (Bij het stiwot bekent als Hanzel
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

George S Patton schreef:Nee omdat sommige mensen NIET tegen kritiek kunnen en niet de waar heid kunnen waarderen......
Deze post snap ik niet zo........


mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

Ìk heb altijd met plezier deelgenomen aan de discussies. Vind het een 'verlies' voor het forum dat het verdwenen is.
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Ik ben voor het blijven van de discussie sectie, omdat een forum bedoeld is om met elkaar te praten en informatie uit te wisselen. Hierbij hoort ook dat je dmv. discussie de beste kijk op een bepaalde gebeurtenis, voorwerp of denkwijze krijgt. Zo leer je iets van elkaar. Zonder discussieren verliest het forum de 'pit' die in discussies naar buiten komt. Dat daar vaak ruzies uit ontstaan is aan de leden zelf te wijten, niet aan de discussie sectie. Op dit moment kunnen we nergens meer terecht wanneer er verschillende meningen over iets zijn!
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Hoezo kunnen we nergens terecht als er ergens vershillende meningen over zijn? Als ik een mening heb over een duitse helm kan ik prima terecht in het AS-mogendheden onderdeel, als heb ik een mening over een film dan kan ik mijn hart uitstorten in het Films en Televisie onderdeel.. Vergeet enkel niet dat dit een Wo2 forum is, voor niet wo2 relaten discussies kan je prima terecht op andere fora.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

sobel schreef:Vergeet enkel niet dat dit een Wo2 forum is, voor niet wo2 relaten discussies kan je prima terecht op andere fora.
Vandaag of morgen dus de babbelbox en het WOI/andere tijdvakken gedeelte ook sluiten.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Daar heb je een punt, maar ik denk dat mijn conclusie in samenhang met de persoonlijke aanvallen er voor hebben gezorgd dat het discussie forum is gesloten, eerlijk is eerlijk ik heb me er niet echt in verdiept, wo1 en overige tijdvakken hecht ik ook erg weinig waarde aan, babbelbox zie ik als een positive uitlaatklep.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ben het opzich wel met je eens maar ik vind ook dat er één lijn getrokken moet worden. Niet het één wel en het andere niet.

De reden waarom het discussie gedeelte gesloten is heeft, volgens mijn interpretatie van de uitleg van het bestuur, niets te maken met het feit dat er geen WOII gerelateerde onderwerpen in voorkwamen maar meer om het feit dat het vaak in een nutteloze en persoonlijke vete's eindigden.

Ik ga ervan uit dat jij als mod ook gehoord bent door de leiding in deze en dat het jouw eigen mening is die je schrijft. Als dit nl. niet het geval is.....is het discussie gedeelte onder valse voorwenselen gesloten en behoren dus ook de twee andere onderdelen gesloten te worden. Of het discussie gedeelte zou weer geopend moeten worden.

Tot slot: (nogmaals) ik vind het best jammer dat het discussieforum gesloten is maar daarbij (nogmaals) het is naar mijn mening door een zeer bekwaam team van 'leiders' besloten om het te sluiten..... daar leg ik me bij neer. (En ik vind dat een ieder dat eigenlijk zou moeten doen)
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Charly, dat was inderdaad mijn eigen mening, zoals ik heb gemeld heb ik me totaal niet met de zaak bemoeid (al heb ik wel gezegd dat ik er persoonlijk niets aan mis als het weg is) :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Helder :)

Zo zie je maar weer dat niet iedere discussie in ellende hoeft te eindigen.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

sobel schreef:Hoezo kunnen we nergens terecht als er ergens vershillende meningen over zijn? Als ik een mening heb over een duitse helm kan ik prima terecht in het AS-mogendheden onderdeel, als heb ik een mening over een film dan kan ik mijn hart uitstorten in het Films en Televisie onderdeel.. Vergeet enkel niet dat dit een Wo2 forum is, voor niet wo2 relaten discussies kan je prima terecht op andere fora.
Daar heb je gelijk in. De Discussies kunnen in verschillende fora voortgezet worden. Dus As, Actueel enz.
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
LoD
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 15 jul 2006, 16:07

Bericht door LoD »

sobel schreef: Vergeet enkel niet dat dit een Wo2 forum is, voor niet wo2 relaten discussies kan je prima terecht op andere fora.
Alleen ga je er nu aan voorbij dat een groot deel van de onderwerpen uit dat discussieforum wel zeker WO2gerelateerd zijn - Holocaustdiscussie - en in ieder geval voortgekomen zijn uit diezelfde WO2. Daarnaast, zonder nazi's geen neonazi's en die halen hun inspiratie toch uit de door de meesten onder ons als zeer interessant ervaren periode 1939-1945 en zullen - en hebben dat hier ook gedaan - toch dmv het ter discussie willen stellen van bepaalde minder fraaie geallieerde episoden uit WO2 en het trekken van parallellen naar de huidige samenleving hun puntjes willen drukken. M.i. is dat ook iets waar je de ogen niet voor moet sluiten en dan is een speciaal discussieonderdeel de ideale gelegenheid om daar doorheen te prikken. Julle als site pretenderen mensen te willen informeren over WO2, dan hoort daarbij ook informatievoorziening ook over de gevolgen en uitwassen daarvan, anders blijft het geschetste beeld incompleet.
Bij persoonlijke aanvallen is het heel simpel aan de mods om op te treden, daar zijn ze tenslotte voor...
Maar je moet als platform wel bereid zijn om er tijd en energie in te steken.
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Bericht door rood »

Je moet gewoon die kinderachtige c.q nutteloze topics weren van het forum.
Plaats reactie