Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
dmie3
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 mei 2007, 23:40
Locatie: oostakker

Bericht door dmie3 »

Sobel,
denk dat je zeer goed zal moeten zoeken op de militariabeurzen naar een verkoper die er zoveel voor vraagt.
Indien je dat wil betalen, heb er hier twee staan voor jou hoor :P

(inderdaad, rommelmarktprijzen zijn niet = aan de regulaire militariaprijzen :( )
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

dmie3 schreef:Sobel,
denk dat je zeer goed zal moeten zoeken op de militariabeurzen naar een verkoper die er zoveel voor vraagt.
Indien je dat wil betalen, heb er hier twee staan voor jou hoor :P

(inderdaad, rommelmarktprijzen zijn niet = aan de regulaire militariaprijzen :( )
Je hoort mij ook niet zeggen dat de prijs correct is, ik vind enkel het vergelijk tussen een rommelmarkt en een militaria beurs niet echt goed. Tevens staat de advertentie op een buy it now, en is er nog niet geboden, waarschijnlijk ook geen kip die dat doet...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Re: duitse veldtelefoon

Bericht door Michiel M. »

ammo schreef:De komma en 1 nul weglaten, dan klopt het wel aardig.
Dan wordt 'ie 10x zo duur 8)
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
ammo
Lid
Berichten: 3509
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: duitse veldtelefoon

Bericht door ammo »

Michiel M. schreef:
ammo schreef:De komma en 1 nul weglaten, dan klopt het wel aardig.
Dan wordt 'ie 10x zo duur 8)
Klopt :lol: Ik bedoel natuurlijk de komma naar links verplaatsen , en 1 nul weglaten.
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Je hebt humor man! 8)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Niets persoonlijks hoor Nicolas, maar ik zie dit gewoon als een storm helm, ondanks dat jij er iets anders in ziet vind ik dit niet het vermelden waard eerlijkgezegd..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
SV Kenny
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 06 aug 2006, 16:57
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door SV Kenny »

Waar dient dat voor, het hoofd beschermen tegen de golven?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik denk meer voor regen, als het stormt en je zit op een koude zee lijkt het net of je naalden tegen je krijgt, om dit te voorkomen word het grootste deel van het gezicht bedekt :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

sobel schreef:Niets persoonlijks hoor Nicolas, maar ik zie dit gewoon als een storm helm, ondanks dat jij er iets anders in ziet vind ik dit niet het vermelden waard eerlijkgezegd..
Kan je je het al voorstellen dat zo iemand van een marineschip afstapt? :wink: Dat ze zulke maskers droegen, zo lijken ze net beulen! Ik kan er wel om lachen, Net zoals de verkoper: 'looks very intimidating' en dat is waar dit topic over gaat toch?
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Auke J. schreef:
sobel schreef:Niets persoonlijks hoor Nicolas, maar ik zie dit gewoon als een storm helm, ondanks dat jij er iets anders in ziet vind ik dit niet het vermelden waard eerlijkgezegd..
Kan je je het al voorstellen dat zo iemand van een marineschip afstapt? :wink: Dat ze zulke maskers droegen, zo lijken ze net beulen! Ik kan er wel om lachen, Net zoals de verkoper: 'looks very intimidating' en dat is waar dit topic over gaat toch?
Laatst gewijzigd door koen op 27 feb 2008, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Was meer als voorbeeld bedoeld, ik verwacht inderdaad niet dat ze dit ophouden wanneer ze naar wal gaan ;)
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Dit ziet er wel leuk uit maar het is toch verboden. :(

Afbeelding
Afbeelding
Never Back Down
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Die mag een bezoekje van Justitie verwachten.... dergelijke replica's zijn in Nederland verboden en vallen dus onder de wapenwet. De verkoper is een Nederlander, en dus mogelijk de pineut. Overigens is dan ook de bieder strafbaar....
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4861
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Verboden speelgoed

Bericht door asjemenou »

Goed gezien Jeroen wo2, dit mag je zonder vergunning niet bezitten. De mensen op dit forum weten dit langzamerhand wel maar daarbuiten zijn er blijkbaar nog een hoop onwetenden. De advertentie is dan ook inmiddels al verwijderd. Niet zo slim van meneer Johan om z'n mobiele telefoonnummer er bij te zetten. Die kan misschien binnenkort wel eens een diender aan de deur krijgen, die heel geïnteresseerd is in het pistool en de afkomst ervan. (Je was mij met je reactie net voor Peter)
Plaats reactie