Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

Hey Erik,
Ik heb ooit jouw site bezocht, en heb je toen ook nog een paar mailtjes gestuurd, voor wat vragen :) herriner jij je de naam tom smits misschien uit de emailtjes? :P kleine kans maar ik denk vraag het toch even :lol:
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
Ergens in Nederland
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 jun 2007, 09:50
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Ergens in Nederland »

Ai, weet ik zo even niet meer... Waar ging het over...

Groet Erik
Laat WOII de laatste zijn geweest...... Respecteer iedereen!
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

aan alle nieuwe leden hartelijk welkom !!
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

Ergens in Nederland schreef:Ai, weet ik zo even niet meer... Waar ging het over...

Groet Erik
Ik vroeg je advies over vondsten, hoe ze te vinden, en hoe een verzameling te beginnen enz. en over metaaldetectors, had toen ook gemeld dat ik in een oude boerderij woon, en er hier in de bodem best eens wat kon liggen.
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
Ron251
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2007, 11:10

Bericht door Ron251 »

Dan zal ik ook mee 's ff....

Ik ben Ron, 36 en geïnteresseerd in militair historie en uniformen.
Daarnaast amuseer ik me geregeld met modelbouw, daarbij wisselend tussen voertuigen bouwen, figuren schilderen en soms wat forum-end..

Ik woon met vrouw en kinders in het mooie, maar helaas vooral in de zomer, overvolle Zuid Limburg en ben werkzaam in de logistieke sector.

groeten
Ron
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

ook hartelijk welkom !
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

herzlich wilkommen :wink:
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
rabit-calibra
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:34

hallo

Bericht door rabit-calibra »

hallo mijn naam is johan bent 32 jaar oud ik woon in het franstalige gedeelte van belgie sins 16 jaar.
van daar ook de ontel baaren fouten in mijn schift ..
ik zelf ben niet echt een hobby man of verzamelar van WWO II spullen maar toch geinterseert in de verhaalen uit die tijd .

ik heb me hier ook in geschrefen voor een andre redent ik zoek dus voor een vriend breursen en verzamelaars voor spullen die met de slacht velden in nederland te doen hebben .

ik hop dat ik u dus geen last er mee maak en ik hoop ook dat u mijn er mee kunt helpen ..

vriendelijke groeten johan .
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

Van harte welkom!
En je Nederlands valt wel mee hoor, er lopen hier mensen rond die geboren en getogen Hollander zijn en niet het niveau van Nederlands hebben wat jij wel bezit.....

Maar wat bedoel je precies met dat je verzamelaars zoekt voor spullen van het Nederlandse slagveld? Je zoekt verzamelaars om spullen aan te verkopen?
rabit-calibra
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:34

Bericht door rabit-calibra »

michiel01 schreef:Van harte welkom!
En je Nederlands valt wel mee hoor, er lopen hier mensen rond die geboren en getogen Hollander zijn en niet het niveau van Nederlands hebben wat jij wel bezit.....

Maar wat bedoel je precies met dat je verzamelaars zoekt voor spullen van het Nederlandse slagveld? Je zoekt verzamelaars om spullen aan te verkopen?
nou nee niet verkoopen maar om te koopen meeren deels het is zo dat hij hier veel vraag heeft naar matrial dat uit de bekenste slachtvelden komt maar om dat de slag om bastonge al en al bekent is hier is het echt aan trekelijk om dus van uit nederland matrial te vinden die in operatie magret garden waren ..

hij zoekt dus papieren wapens ( onklaar of nog bijna in goede staat ) duitse medipack's zo wel als gealieerde medipacks nederlandse uniforme uit die tijd enz aleen orginal geen namaak .

maar wel hij probeerd dus zo veel mogelijk spul in een keer dus tehalen om niet tien keer heen en weer terijden .
http://www.stockamericain.net
de web site van mij vriend ..
niet ales wat hij verkoopt staat er op het beste is hem vraagen in op zijn site in het engels dan komt hij er wel mee uit anders vraag ik het wel ..
Spitfire236
Lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 03 mar 2006, 18:49
Locatie: België

Bericht door Spitfire236 »

Ik zal mij ook maar is voorstellen.

Ik ben Thomas, ben net 16 geworden (01/08 ) en ik woon in Lubbeek (België).
Ik ben al 6 jaar geïnteresseerd in wo2 en ik ben pas begonnen met verzamelen (ik zal mijn verzameling bij verzamelaars en collecties zetten).
Ook plak ik af en toe een schaalmodel (vooral 1/35)
En ik zit al 4 dagen met ongeloofelijke tandpijn omdat ik mijn wijsheidstanden heb laten trekken. :cry:

mvg
Thomas
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

toto22461 schreef:wijsheidstanden
Noemen jullie dat zo in Vlaanderen?
Of bedoel je verstandskiezen?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Spitfire236
Lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 03 mar 2006, 18:49
Locatie: België

Bericht door Spitfire236 »

Het is hetzelfde

van wikipedia
Een verstandskies zou zo heten omdat verstandskiezen pas laat opkomen, net als volgens sommigen het verstand. In ouder Nederlands sprak men ook wel van wijsheidskies. En in Belgisch-Nederlands is wijsheidstand nog steeds een gewoon woord
special air service
Lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 feb 2007, 14:14

Bericht door special air service »

ik blijf me verbazen. :P
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

Vlaams dialect 8)
Plaats reactie