Blood & Honour eren SS openlijk

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Waar maken we ons druk om?
Deze mensen zijn zo dom dat ze nooit de macht zullen krijgen.
Kijk nou eens naar hoe deze lui soms lopen over straat bij demo,s ofzo
en dan ook nog de ss eren enz .
Alleen ontspoorden kiezen hun kant.
Laat ze lekr sieg heilen en roepen ,kunnen wij met zijn allen nog is lachen. :lol:

mvg
Aude Audenda
Metal-Arvak
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jan 2006, 15:18

Bericht door Metal-Arvak »

Soms heb ik echt de neiging om eentje die in zijn uppie rondloopt eens pijn te laten voelen :h , maar dan zit je op het zelfde niveau als hun en dat kan dus niet :roll:, zulk lui moet je het leger in sturen, niet de kans geven om een hoge rang te krijgen.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Metal-Arvak schreef:Soms heb ik echt de neiging om eentje die in zijn uppie rondloopt eens pijn te laten voelen :h , maar dan zit je op het zelfde niveau als hun en dat kan dus niet :roll:, zulk lui moet je het leger in sturen, niet de kans geven om een hoge rang te krijgen.
Het leger in sturen?
Dat heefd echt geen zin dan gaan ze onder elkaar Hitlertje spelen in uniform.
Deze mensen moet je gewoon lekr negeren dan bloed het wel dood.

mvg
Aude Audenda
Moengoman
Lid
Berichten: 838
Lid geworden op: 21 okt 2006, 05:07
Locatie: Moengo, Suriname

Bericht door Moengoman »

Dat is ook mijn eerste reactie en meestal is dat ook waar. De ervaring der 20-er jaren met de SA leert, dat zulke organisaties niet altijd doodbloeden.
Wat volgens mij nog het beste werkt is justitieel treiteren: bij elke scheet oppakken en kijken of ze voor de rechter gesleept kunnen worden.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Metal-Arvak schreef:Soms heb ik echt de neiging om eentje die in zijn uppie rondloopt eens pijn te laten voelen :h
Vooral zeker als jij dan niet alleen bent hè, stoer hoor.

Nee, zoals ik al zei: Niks aan doen, zolang ze niemand vermoorden of verminken vind ik het best, die gasten komen toch niet aan de macht.

En dit zeg ik ook altijd: Zodra je nazigroeperingen gaat verbieden, treed dan ook op tegen communisten.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Metal-Arvak
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jan 2006, 15:18

Bericht door Metal-Arvak »

mannerheim schreef:
Metal-Arvak schreef:Soms heb ik echt de neiging om eentje die in zijn uppie rondloopt eens pijn te laten voelen :h
Nee, zoals ik al zei: Niks aan doen, zolang ze niemand vermoorden of verminken vind ik het best
Het zal tijd kosten voor dat ze moorden en verminken, mishandeling is al aan de gang en het moorden ook in andere landen.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Moengoman schreef:Dat is ook mijn eerste reactie en meestal is dat ook waar. De ervaring der 20-er jaren met de SA leert, dat zulke organisaties niet altijd doodbloeden.
Wat volgens mij nog het beste werkt is justitieel treiteren: bij elke scheet oppakken en kijken of ze voor de rechter gesleept kunnen worden.
Dat zeggen sommige ook over de marokanen of turken.

En als het dan wordt gezegd dan ben je meteen een racist. Maar als nu iemand zoiets zegt dan hoor je niemand klagen.


Ik denk dat je ze gewoon met rust moet laten en niet teveel aandacht moet geven. :)
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

mannerheim schreef:En dit zeg ik ook altijd: Zodra je nazigroeperingen gaat verbieden, treed dan ook op tegen communisten.
De SP en de PvdA!!!
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ik lees hier een aantal keer dat we er geen aandacht aan moeten schenken....dan bloed het wel dood. Nochtans zijn er al 3 pagina's vol geschreven met meningen. M.a.w. er is aandacht voor wat toch weer een negatief effect kan hebben. Negatieve reclame is ook reclame !! Deze personen lezen waarschijnlijk ook dit forum en zien deze reacties. Ze zijn slim genoeg om niet hier te reageren maar in hun eigen kringetje zullen ze het er waarschijnlijk wel weer over hebben. Dus als je iets dood wil zwijgen zul je het ook daadwerkelijk dood moeten zwijgen. Indien er een artikel o.i.d. is laat het dan geplaats worden met hooguit een aantal reacties (en dan op slot) maar ga er niet verder aandacht aan besteden. Daarmee help je juist datgene wat je dood wilt zwijgen.....je praat er dan zelf nl. over.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Moengoman
Lid
Berichten: 838
Lid geworden op: 21 okt 2006, 05:07
Locatie: Moengo, Suriname

Bericht door Moengoman »

dennisb schreef:
Moengoman schreef:Dat is ook mijn eerste reactie en meestal is dat ook waar. De ervaring der 20-er jaren met de SA leert, dat zulke organisaties niet altijd doodbloeden.
Wat volgens mij nog het beste werkt is justitieel treiteren: bij elke scheet oppakken en kijken of ze voor de rechter gesleept kunnen worden.
Dat zeggen sommige ook over de marokanen of turken.

En als het dan wordt gezegd dan ben je meteen een racist. Maar als nu iemand zoiets zegt dan hoor je niemand klagen.


Ik denk dat je ze gewoon met rust moet laten en niet teveel aandacht moet geven. :)
Toevallig vind ik dat vervelende Marokkanen en Turken op dezelfde manier moeten worden aangepakt. En nog mooier: ook bleekscheten en kaaskoppen, die zich niet weten te gedragen (voetbalvandalen bijvoorbeeld) kunnen niet vaak genoeg de politie op hun dak krijgen.

Kortom, ik weet niet, waarover je het hebt.
Moengoman
Lid
Berichten: 838
Lid geworden op: 21 okt 2006, 05:07
Locatie: Moengo, Suriname

Bericht door Moengoman »

Wouter schreef:
mannerheim schreef:En dit zeg ik ook altijd: Zodra je nazigroeperingen gaat verbieden, treed dan ook op tegen communisten.
De SP en de PvdA!!!
Als jij denkt, dat die twee partijen communistisch zijn, denk je waarschijnlijk ook dat Wilders moslim is.
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Wouter schreef:
mannerheim schreef:En dit zeg ik ook altijd: Zodra je nazigroeperingen gaat verbieden, treed dan ook op tegen communisten.
De SP en de PvdA!!!
Het is juist Groenlinks wat gemaakt is uit verschillende partijen waaronder de Communistische partij.

(en hoe kan je die draaikonten nou communistisch noemen :wink: )
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

De SP, oftel de Communistische Partij Nederland mag dan wel van naam veranderd zijn, maar hun doen en laten, laten niets aan de verbeelding over...
Deas Gu Cath
Metal-Arvak
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jan 2006, 15:18

Bericht door Metal-Arvak »

SP en PvdA ook verbieden, mensen die thuis zitten overdags en die werkloos is geld geven, laat hun ook werken, iedereen kan werken, een voorbeeld: Ik was in vakantie in Berlijn, op het Alexander Platz zat ik een gehandicapte man in een karretje, die braadworsten verkocht!!, respect daarvoor!!

Anyway, ik kan niet begrijpen dat ze die site verbieden van Blood&Honour, of is dat niet mogelijk??
Metal-Arvak
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jan 2006, 15:18

Bericht door Metal-Arvak »

Plaats reactie