Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Moengoman
Lid
Berichten: 838
Lid geworden op: 21 okt 2006, 05:07
Locatie: Moengo, Suriname

Bericht door Moengoman »

Nou kijk, Real Madrid ontslaat de Braziliaanse Ronaldo, omdat ze liever RVN in de spits hebben staan. Maar Van Basten presteert het om
1. RVN een jaar lang buiten de ploeg te laten.
2. niet het systeem aan RVN aan te passen, maar van RVN te eisen dattie zich aan het systeem aanpast.

Een dergelijk misbruik van één van 's werelds beste spitsen is onvergeeflijk. En nee, ik vind RVN geen mooie voetballer. Maar wat bomt dat? Dat ronde kreng moet er in en dat deed RVN maar liefst 25 keer in misschien wel 's werelds zwaarste competitie.

Ik zit wel eens te dagdromen. Stel de KNVB heeft voor het eerst sinds 1978 (in Argentinië zat er een Oostenrijker op de bank) lef en huurt een Italiaan in. Wat denk je dat die doet?
1. Vaste plaats voor RVN.
2. Vaste plaats voor Seedorf.
3. Een degelijke verdediging in elkaar zetten.
4. Daaromheen de rest van het team opbouwen.

Het zal allemaal wat minder de ogen strelen, maar dan komt er wel een titelkandidaat in het oranje tenue. Laten we even iets niet vergeten, wat Van Basten wel vergeten lijkt te zijn:

in 1974 had Oranje Neeskens en Van Hanegem.
in 1978 had Oranje Neeskens.
in 1988 had Oranje Wouters.
Zo'n type zie ik niet meer.

Ik heb Van Basten het laatste EK in Duitsland nog wel vergeven, maar hij schijnt niet te kunnen leren van zijn fouten.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Beste Ajac8989, ik had je al zo een antwoord willen schrijven. Maar blijkbaar zijn Moengoman en ik het eens over voetbal. :wink:

Daar sluit ik me dan ook volledig bij aan.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Wel grappig dat nu Van Nistelklooij er in stond dat er spontaan een wedstrijd werd verloren.

Ik vind het een eikel van de bovenste plank.

Maar ja..Nederland is het land van de 16 miljoen bondscoaches. :wink:

Ach het is maar een spelletje (waar belachelijk hoge salarissen bij schijnen te horen) van 90 minuten.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Ja, de belachelijk hoge salarissen van de spelers en de bedragen die er betaald worden voor deze gozers, is echt niet normaal meer.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom die achterlijk Seedorf er laatst weer in stond? :? WAAROM?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Omdat de bondscoach 'm had opgesteld....daarom !

Hij gaat niet zomaar op z'n eigen houtje op het veld staan :roll:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Charly1975 schreef:Omdat de bondscoach 'm had opgesteld....daarom !

Hij gaat niet zomaar op z'n eigen houtje op het veld staan :roll:
Hehe, daarom ben ik dus geen van basten-fan
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Het boeit me niet zo. Nederland is het land met de grootste zeikerds. (overal in) Als de bondscoach (zoals nu Van Basten) een opstelling maakt en Nederland verliest dan is het de schuld van Van Basten (terwijl er topsalarissen aan het voetballen waren alsof ze bij de F'jes van Tjietjerkstradeel aan het spelen waren) als Nederland wint is het goed voetbal van die mannetjes op het veld en is er geen lof voor de bondscoach. Mensen als we het beter weten: doe een cursus "trainer betaald voetbal" en zorg ervoor dat we WK worden (iets wat Nederland de komende 10 jaar waarschijnlijk niet gaat lukken)
Moraal: het is maar een spelletje......
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Yannick S.
Lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 19 sep 2006, 20:27

Bericht door Yannick S. »

Hoeveel debutanten heeft van Basten tot nu toe opgesteld/ opgeroepen gehad. Volgens mij een Wereldrecord?!

Als je de meeste Nederlandse salarissen vergelijkt met die van Braziliaanse spelers of Spaanse, Engelse, Italiaanse dan zijn de meeste Nederlandse salarissen niets. Kaka bijvoorbeeld, 80 miljoen voor geboden, maar afgewezen, omdat in het contract stond dat hij 105 miljoen moest opbrengen (heb ik tenminste ergens gehoord, weet niet of dit waar is!!)

Een spelletje waar belachelijk veel geld in omgaat. Het draait voornamelijk op het geld en niet meer om het plezier.

De komende maanden kunnen we "genieten" van de kwalificaties van Oranje :P
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Zomerfeesten hier in gorichem! Vanavond Krezip! dat word gezellig :D behalve het morgen om 8.15 weer werken...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Gisteren in dat fijne Gorinchem een bekeuring gekregen voor fout parkeren. Overigens staat er een fout op de 'Kennisgeving van beschikking' dus als ik de acceptgiro krijg ga ik even kijken of ik het geld terug kan krijgen dat ik MOET betalen vóórdat ik bezwaar kan maken.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

:P zo te horen ook nog even wezen kijken bij krezip? Ik heb het idee dat het wel een stuk kleiner is op de groenmarkt..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Nope geen Krezip gezien. Denk dat de feestweek aan mij voorbij gaat....misschien het afsluitende vuurwerk (als dat er komt) dat ik dat ga bekijken.

Gorinchem heeft (op 'Buiten de Waterpoort' na) nergens echt een plek om iets groots te organiseren. De varkensmarkt is wel kleiner dan de grote markt. Komt ook door de bomen die er staan natuurlijk.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

feessie,
Ben vandaag precies 1 jaar online.
Hoe houd ik het vol :P :P



mvg.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Hoe houden wij het vol :P
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Kijk eens wie ik daarnet live heb gezien:


Afbeelding

En ik moet eerlijk toegeven, zelfs zonder muziek is het een genoegen om naar te kijken!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten