Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Charly1975 schreef:Nope geen Krezip gezien. Denk dat de feestweek aan mij voorbij gaat....misschien het afsluitende vuurwerk (als dat er komt) dat ik dat ga bekijken.

Gorinchem heeft (op 'Buiten de Waterpoort' na) nergens echt een plek om iets groots te organiseren. De varkensmarkt is wel kleiner dan de grote markt. Komt ook door de bomen die er staan natuurlijk.
Ik heb nog 2 kratjes uit gorinchem uit WO2.
Maar die gaan niet weg ! :wink:
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

En vandaag Van Velzen live gezien, klein mannetje maar met heel veel tallent! zeker een van de beste artiesten die ik ooit live heb gezien( en dat zijn er best veel. van IKE turner tot Acda en de munnik tot jan smit...)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Ik ken hem nog uit de tijd dat hij bij theatergroep "op sterk water" zat, toen viel het al op dat hij erg goed piano kon spelen. Toen ik hem een paar jaar later bij TMF langs zag komen dacht ik nog, waar ken ik hem toch van.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

sobel schreef:En vandaag Van Velzen live gezien, klein mannetje maar met heel veel tallent! zeker een van de beste artiesten die ik ooit live heb gezien( en dat zijn er best veel. van IKE turner tot Acda en de munnik tot jan smit...)
Je hebt Ike Turner toch niet vorig jaar bij Night of the Proms gezien zeker ?

Dat viel tegen zeg !! Hij had toen een Tina look-a-like meegenomen (althans dat dacht zij zelf) die meer tekst zong dan hij .... en het gitaar spel van hem was ook niet echt live te noemen.

Zij had wel een stem als een klok trouwens.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Hahahha, die heb ik inderdaad bij Night of the proms gezien, het valt niet te ontkennen dat zijn optreden bagger was, als je dan al luchtgitaar speelt doe het dan aub goed :P, in tegenstelling tot Tears for Fears en UB40!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Net terug uit Oosterbeek, heb de 10km van de Airbornewandeltocht gelopen :)
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

sobel schreef:Hahahha, die heb ik inderdaad bij Night of the proms gezien, het valt niet te ontkennen dat zijn optreden bagger was, als je dan al luchtgitaar speelt doe het dan aub goed :P, in tegenstelling tot Tears for Fears en UB40!
Dit jaar gaan we weer. Ben alleen niet zo gecharmeerd van de mensen die nu komen.

Donna Summer heb ik twee jaar geleden bij NOTP in Antwerpen al gezien, Di-rect vind ik niet zo.... komt er nog een onbekende op een viool spelen :? Blijft alleen OMD nog over waar ik dan nog wel wat van verwacht. Maar ja..het blijft een feest :lol:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik ga altijd met mijn werk, Sligro voor 5 euro even afwachten wie er van mijn werk gaan :P het ziet er tot nu toe niet echt super uit.

Ik ben trouwens net terug van een erg vreemde avond ME, Politiepaarden, Mannen met knuppels, Ambulance's enz...

Hier op het zomerfeest werd de grote markt geevacueerd, en alle tentjes eromheen gesloten... waarschijnlijk een bommelding..

Meer info is bekend, er was een bom gevonden, en (hoogstwaarschijnlijk) iemand neergestoken tijdens het optreden van Rowe Hezen (oid..)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Heftig...

Maareh...wie kijkt er in hemelsnaam op een dak op zoek naar verdachte pakketjes ??? :?

Ben alleen even naar het vuurwerk gaan kijken. De laatste paar minuten waren wel mooi....daarvoor was het net of iedereen in Gorinchem zijn eigen vuurwerk mocht afsteken....slap spul.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

pffff eerste schooldag ... gelukkig moet ik maar 2 uurtjes gaan maar toch .... :x goodbye holiday :cry:
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ik zal kunst(enaars) nooit begrijpen ben ik bang :?

De kosten van het ontruimen zal de gemeenschap wel weer moeten opbrengen...
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Met het object wilden de kunstenaars volgens het museum aandacht besteden aan de chaos die ontstaat als ergens een verdacht pakketje wordt gevonden.
Missie geslaagd ! :lol:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

We slaan toch ook helemaal door met dat anti terrorisme gedoe. Vanalles ontruimen alleen omdat er een "verdacht" koffertje staat (verdacht betekent niks anders dan dat de eigenaar er niet naast staat). Of kijk naar dat beleid voor de vliegtuigen, je mag niet meer dan 3 druppels water mee anders kan je er een bom van maken!
Bush begon met deze onzin en wij gaan er vrolijk in mee...
Gesloten