Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

WW2 German K98 Sniper Rifle with ZF scope Ref: 634
K98 Sniper rifle,scope stamped ZF4041/1.Rifle stamped swp45.Larger trigger guard to allow for wear of gloves.All matching numbers,complete with strap.Excellent Condition.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Mogge!

Alles goed hier? Even klein berichtje vanaf de KMA. Heb 't hier echt naar me zin. Kan iedereen aanraden om toch eens naar een open dag te gaan of iets dergelijks, want je krijgt dan wel een redelijke indruk van wat de opleiding precies inhoud en je spreekt met allemaal supergemotiveerde cadetten (waaronder ik natuurlijk).

Je word in ieder geval goed druk bezig gehouden, en als je niet van rondhangen houdt dan zit je hier goed. Het cadettencorps is harstikke tof, kan michiel01 wel wat over vertellen.. Hij heeft misschien wat meer vrije tijd. Hehe

Groeten,

Roeland
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Fijn dat je t naar je zin hebt daar. Lijkt me ook wel leuk om op de KMA te gaan.


En misschien ben ik niet de eerste op dit forum, die melding maakt van dit nieuws.
Op naar een land bestuurd door Verdonk en Wilders!
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Vandaag introductie-dag op de school waar ik en Von Pratt dit jaar beginnen..
Benieuwd hoe de sfeer en de lesgeving er is.
Wel lastig dat het een dikke 2 uur duurt eer we er zijn, maar ja, dat nemen we er maar bij hé :D
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Moengoman
Lid
Berichten: 838
Lid geworden op: 21 okt 2006, 05:07
Locatie: Moengo, Suriname

Bericht door Moengoman »

mannerheim schreef:En dan moet ik nog steeds aanhoren dat scholieren het zo makkelijk hebben en nooit iets doen. :roll:
Dat zul je mij niet horen zeggen. Ik word betaald om jouw leeftijdgenoten 5x7 lesuren in een week te laten werken plus nog wat extra's thuis. :evil:
Nog 2½ week, dan is het weer zover.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ben blij dat ik rond 8 uur over de dijk ben gefietst http://www.nu.nl/news/1235181/12/Tien_s ... Arkel.html
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Ja, ik heb ook gelezen, triestig.

Maar nou zijn ze in Cuijk al maanden bezig met het verbouwen van de Maasboulevard. En het schiet maar niet op. Ik kom hier iedere doordeweekse dag langs, dus ik mag lekker omfietsen.
Cuijk is zo een plaats waar nooit iets gebeurt dus dit was wel lachen:

http://www.nu.nl/news/1234198/10/rss/Kr ... _Maas.html
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Bedankt voor alle anti-virus tips !!
Het wordt of Karpesky of NOD32
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Trouwens, Nog mensen die naar I LOVE TECHNO gaan?
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Droevig nieuws..
Colin McRae is gisteren met zijn helicopter neergestort in de buurt van zijn huis in Schotland. Naast zijn zoontje zaten er ook nog 2 andere mensen in het toestel, wie dat zijn is momenteel nog niet geweten.

Coin McRae was vooral bekend van zijn prestaties in de autosport, maar ook verleende hij zijn naam aan een succesvolle gamereeks.

Hij is 39 jaar geworden.

Lijstje met prestaties en een aantal tribute filmpjes...
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

De helikopter werd bestuurd door McRae zelf, andere inzittenden waren zijn zoontje Johnny van vijf jaar, de 6-jarige Ben Porcelli (een schoolvriendje van Johnny) en Graeme Duncan(een vriend van de familie McRae). Alle vier de inzittenden zijn bij de crash omgekomen.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

daar gaat een groot racepiloot.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Michiel K
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 jul 2007, 22:15
Locatie: R'dam

Bericht door Michiel K »

Dodo schreef:Mogge!

Alles goed hier? Even klein berichtje vanaf de KMA. Heb 't hier echt naar me zin. Kan iedereen aanraden om toch eens naar een open dag te gaan of iets dergelijks, want je krijgt dan wel een redelijke indruk van wat de opleiding precies inhoud en je spreekt met allemaal supergemotiveerde cadetten (waaronder ik natuurlijk).

Je word in ieder geval goed druk bezig gehouden, en als je niet van rondhangen houdt dan zit je hier goed. Het cadettencorps is harstikke tof, kan michiel01 wel wat over vertellen.. Hij heeft misschien wat meer vrije tijd. Hehe

Groeten,

Roeland
En, al enig idee wat het gaat worden, artillerie (gele rijders) of de limburgse jagers?
Laatst gewijzigd door Michiel K op 18 sep 2007, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

Michiel K schreef:
En, al enig idee wat het gaat worden, artillerie (gele rijders) of de limburgse jagers? En heb je al zin in Uruzgan? :evil:
Mag ik vragen wat je hier mee bedoelt?

En voor je eerste vraag, voor je aanname solliciteer je op een functie, dus ja dat wist hij al voor hij aangenomen werd
Gebruikersavatar
Michiel K
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 jul 2007, 22:15
Locatie: R'dam

Bericht door Michiel K »

Het was een foute grap :oops: Maar je kan toch nooit weten als je er nog weinig mee te maken heb gehad waarvoor je gaat solliciteren, dan moet je je toch eerst orienteren?
Gesloten