reacties

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jumposaurus
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 jun 2007, 18:47

reacties

Bericht door Jumposaurus »

Na een tijdje niet op het forum geweest te zijn heb ik weer eens een kijkje genomen. Ik erger me alleen mateloos aan sommige replies. Vaak wordt een ongenuanceerd antwoord gegeven waarvan ik het idee heb dat het allen maar gegeven wordt om te kunnen posten. Ook de discussie van Too tall met Mannerheim. Hierbij geef ik TT volkomen gelijk. Overigens als je erbij geweest was in dixie had je waarschijnlijk anders gepiept en een reb yell grenst ook aan een zerkenning van bepaalde niet frisse gedachten. Ook het gebruik van namen van mensen zoals oa pluskat enz vind ik niet kunnen. Je gebruikt niet andermans naam net zo min als rangen die je niet verdient hebt en zeker geen rang als Brigadefuhrer. Hou de site zuiver. Ik weet dat de gemiddelde leeftijd rond de zestien jaar ligt, maar ook dan kun je al volwassen gedrag vertonen.
ik zal wel weer een ouwe zeur zijn, maar zo denk ik erover. Gewoon respektvoller met elkaar omgaan en een beetje begrip voor elkaar opbrengen. voor de rest een goede forum.
hier een link om van wat recente historie te kunnen genieten
http://www.pararesearchteam.com/Events/ ... el-05.html
"All the way; par St Michel; Gluck ab; Whoa mahomet" http://www.paragroupholland.nl
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik zal zelf maar eens een reactie geven, vooral omdat ik wel vrij persoonlijk word aangesproken... Ik zal het dan ook puur hebben over mijn forumnaam en of dat al dan niet de "zuiverheid" van het forum in het gedrang brengt...

Om te beginnen ben ik ondertussen al 2 jaar lid van dit forum en dit is toch wel zogoed als de eerste keer dat ik beoordeelt wordt omwille van mijn naam...
Mijn nick is ontstaan door een film die ik als 16-jarige heb gemaakt met enkele vrienden. Een film met een typisch zwart-wit verhaal, de goede en de slechte. Mijn rol daarin was nu de slechte, genaamd Brigadeführer Von Pratt. Een naam die ik persoonlijk wel tof vond op het moment dat ik mij registreerde op het forum. Zo gezegd, zo gedaan en sindsdien bewandel ik het forum onder de naam Brigadeführer Von Pratt.
Ik heb dus nooit de intentie gehad om mijzelf één of andere rang aan te meten, en om eerlijk te zijn... als er mensen zijn die daarover moeilijk doen, dan bestempel ik ze inderdaad gemakkelijker als ouwe zeur.
Dus laten we niet moeilijk doen over elkaars naam, zolang we maar van elkaar weten dat we het allerbeste voor hebben met het forum.
Ik heb steeds zo respectvol mogelijk met iedereen proberen op te schieten en heb ook steeds begrip voor anderen opgebracht, en ik zal dat voor de rest van mijn jaren hier op het forum ook blijven doen eenders wat mijn naam, ras of leeftijd ook mag zijn...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Ik erger me aan niemand zijn naam op het forum. Ik vind het dan ook helemaal niet erg als iemand een rang oid gebruikt. Das mijn mening.

Sinds ik dit forum volg vind ik dat er hoogte en diepte punten in zitten. Ik erger me kapot aan lui die altijd alles beter weten, en altijd alles het beste weten en of andere mensen niet waarderen door wat voor reden dan ook. En om wat voor reden dan ook iets zoeken om degene af te zeiken. Hier heb ik zelf ook mijn part in. In het topic over de metaal detector vraag bijvoorbeeld. Hier in ging ik misschien iets te ver, mijn excusses hiervoor voor de rest probeer ik met elke mogelijkheid dan ook hbet forum aantrekkelijk te houden, en vervelende reacties uit de weg te lopen. Maar tot zo ver dat. Wij zijn met elkaar het grootste WO2 forum van Nederland (en waarschijnlijk ook de Benelux?) En ik vind dat we deze titel moeten blijven behouden. Om samen een mooi stuk geschiedenis online te krijgen!
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

Ik ben er niet zo van om m'n eigen mening overal te lopen ventileren, maar graag wil ik dat nu wel doen.
Om onze Jumposaurus te quoten:
Ik erger me alleen mateloos aan sommige replies. Vaak wordt een ongenuanceerd antwoord gegeven waarvan ik het idee heb dat het allen maar gegeven wordt om te kunnen posten.
Dit is iets waarin ik zijn mening volledig deel! Het valt me op dat er vooral bij nieuwe leden van ons forum soms eenvoudigweg lomp wordt gereageerd, ik vind het dan ook niet gek dat deze mensen na 1 of 2 posts weer vertrekken. En ja, soms zitten er voor de hand liggende vragen tussen en ja, soms vraag ook ik me af hoe het mogelijk is dat men zulke basale zaken gewoonweg niet weet. Maar zulke mensen moeten we juist opweghelpen.
Ten tweede, er zitten hier mensen die eerst eens goed moeten lezen wat er werkelijk staat voordat ze allerhande (nutteloos) commentaar geven.
Behandel anderen gewoon zoals je zelf behandeld wenst te worden.
En voor bepaalde individuen:

Just practice what you preach!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Het enige wat ik wil inbrengen is dat ik vind dat we moeten begrijpen en accepteren dat niet iedereen die net komt kijken alles weet, vragen worden niet gesteld als iemand het antwoord al weet, soms is het voor ons voor de hand liggend en vinden wij de TS laks. Maar er is altijd een reden waarom hij word gesteld.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
To Tall
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 18 feb 2007, 20:43
Locatie: Nijmegen, Netherlands
Contacteer:

Bericht door To Tall »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Mijn nick is ontstaan door een film die ik als 16-jarige heb gemaakt met enkele vrienden. Een film met een typisch zwart-wit verhaal, de goede en de slechte. Mijn rol daarin was nu de slechte, genaamd Brigadeführer Von Pratt. Een naam die ik persoonlijk wel tof vond op het moment dat ik mij registreerde op het forum. Zo gezegd, zo gedaan en sindsdien bewandel ik het forum onder de naam Brigadeführer Von Pratt.
Ik heb dus nooit de intentie gehad om mijzelf één of andere rang aan te meten, en om eerlijk te zijn... als er mensen zijn die daarover moeilijk doen, dan bestempel ik ze inderdaad gemakkelijker als ouwe zeur
Eh, dus als ik hitler, Himler, de zwarte engel van Auschwitz in een film speel dan is het ok dat mijn nick name daarmee overeenkomt :zapped:

Welke naam je als nick name wilt hebben, moet je zelf weten. Maar mijn mening is dat wanneer je nick name een echte bad guy is, je deze eer aan doet en ik ervaar dat als disrespect voor veteranen. Bovendien geef je daarmee de indruk dat je jezelf vereenzelvigd met die persoon en dat zou kunnen betekenen dat je het met zijn gedachtegoed eens bent. Ik zeg niet dat het zo is, maar zo kan dat bij anderen overkomen.

Mijn nick name hier op het forum is eenvoudig en slaat rechtstreeks op mijn persoon. Col. Smith van de 507PIR die ook betrokken is geweest bij de experimentele fase van de US Airborne, vertelde mij dat ik voor de toenmalige acceptatie criteria simpelweg `4 inches too tall` was.

Snap je wat ik bedoel? Ik val je niet aan om je gekozen nick name, maar wil simpelweg aangeven dat het wel een stempel op je zet, laat die stempel dan ook kloppen met wat je zelf bent of waar je eerbetoon ligt.

Gr.,
Too Tall
Voor re-enactment gear ga je naar Island Depot
Kijk ook eens op Uitgeverij De Duivelsberg
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Mijn nicknaam is wel degelijk een fictieve naam... en dus niet Hitler of één of andere bestaande nazi...
Het is blijkbaar vooral de Brigadeführer die het hem doet... Von Pratt verder is als grap afgeleid van de Von Trapp-familie (Je weet wel het zingende gezinnetje in de 'Sound of Music').
Brigadeführer is dan weer gewoon een rang in het Duitse leger geweest, maar weeral heb ik die gekozen omwille van het feit dat het mijn rol was in een film.. 2 jaar geleden heb ik die nick gekozen en er mij met geregistreerd, en in de twee jaar heb ik nooit zulke opmerkingen gekregen, nu plots wel en dat dan van leden die twee jaar geleden waarschijnlijk nog niet eens hadden gehoord van dit forum.

Voor de rest ben ik het helemaal niet eens met het gedachtengoed van de nazi's, maar als mensen toch omwille van mijn nick een stempel op mij willen zetten, laat ze dan maar gerust hun gang gaan.
Ikzelf (zelfkennis is de eerste stap naar wijsheid) en meerdere leden van dit forum weten dat ik helemaal geen sympathieën koester voor het nazi-gedachtengoed, dus laat de andersdenkenden maar anders denken...
Mochten er voor de rest nog mensen zijn die mijn nick, twee jaar na datum, aanstootgevend vinden, gelieve dit dan te melden aan een moderator ofzo...
Alhoewel ik erg verbaasd zou zijn mochten zij mij er plots over aanspreken omdat dat in de afgelopen jaren nooit gebeurd is geweest...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Jumposaurus, ik ben benieuwd naar jouw reactie op de berichten die naar aanleiding van je openingspost zijn geplaatst.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Ik zie niet in wat er mis is met een rang als username. We hebben vele users op dit Forum met een rang als username. Het gaat erom dat je met je username niemand kwetst. Dat zit over het algemeen op Nederlandse fora wel goed, ik bezoek ook diverse buitenlandse fora waar Stalin-avatars gewoon toegestaan zijn. Het kan me niet schelen wat je reden is om deze persoon als avatar te gebruiken (indrukwekkende foto, mooie snor, wat dan ook), je kwetst er mensen mee en dus gebruik je die naam gewoon niet. Met namen van historische figuren is in principe niets mis, en met rangen zeker niet, al helemaal niet als ze gevolgd worden door een fictieve naam.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Jumposaurus
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 jun 2007, 18:47

Mijn antwoorden

Bericht door Jumposaurus »

OK hier mijn reactie.

Von Pratt 1
Ik zal zelf maar eens een reactie geven, vooral omdat ik wel vrij persoonlijk word aangesproken... Ik zal het dan ook puur hebben over mijn forumnaam en of dat al dan niet de "zuiverheid" van het forum in het gedrang brengt... Om te beginnen ben ik ondertussen al 2 jaar lid van dit forum en dit is toch wel zogoed als de eerste keer dat ik beoordeelt wordt omwille van mijn naam... Mijn nick is ontstaan door een film die ik als 16-jarige heb gemaakt met enkele vrienden. Een film met een typisch zwart-wit verhaal, de goede en de slechte. Mijn rol daarin was nu de slechte, genaamd Brigadeführer Von Pratt. Een naam die ik persoonlijk wel tof vond op het moment dat ik mij registreerde op het forum. Zo gezegd, zo gedaan en sindsdien bewandel ik het forum onder de naam Brigadeführer Von Pratt. Ik heb dus nooit de intentie gehad om mijzelf één of andere rang aan te meten, en om eerlijk te zijn... als er mensen zijn die daarover moeilijk doen, dan bestempel ik ze inderdaad gemakkelijker als ouwe zeur.

jumposaurus
Ik val je niet persoonlijk aan, alleen de nick die je gekozen hebt. Dat je in twee jaar niets gehoord hebt wil niet zeggen dat er niet meer mensen zijn die er net zoals ik over denken. Er bestaat helaas nog altijd zoiets als zwijgende massa. Je kunt zelf een nick wel tof vinden maar als je een rang erbij zet wordt het verhaal toch iets anders. Niet iedereen kent de story achter een nickname maar ze zien hem wel.
VP
Dus laten we niet moeilijk doen over elkaars naam, zolang we maar van elkaar weten dat we het allerbeste voor hebben met het forum. Ik heb steeds zo respectvol mogelijk met iedereen proberen op te schieten en heb ook steeds begrip voor anderen opgebracht, en ik zal dat voor de rest van mijn jaren hier op het forum ook blijven doen eenders wat mijn naam, ras of leeftijd ook mag zijn...
Jumposaurus
Ik doe niet moeilijk ik geef alleen mijn mening omdat het MIJ persoonlijk irriteerd en als je daar niets mee wil doen en het bagatelliseerd zeg dan ook niet dat je voor iedereen begrip kan opbrengen maar voor mij kennelijk niet. Ik geloof echt wel in je oprechtheid en weet dat die kan samengaan met onschuld.

Von pratt 2 Mijn nicknaam is wel degelijk een fictieve naam... en dus niet Hitler of één of andere bestaande nazi... Het is blijkbaar vooral de Brigadeführer die het hem doet... Von Pratt verder is als grap afgeleid van de Von Trapp-familie (Je weet wel het zingende gezinnetje in de 'Sound of Music').
Brigadeführer is dan weer gewoon een rang in het Duitse leger geweest, maar weeral heb ik die gekozen omwille van het feit dat het mijn rol was in een film.. 2 jaar geleden heb ik die nick gekozen en er mij met geregistreerd, en in de twee jaar heb ik nooit zulke opmerkingen gekregen, nu plots wel en dat dan van leden die twee jaar geleden waarschijnlijk nog niet eens hadden gehoord van dit forum. Voor de rest ben ik het helemaal niet eens met het gedachtengoed van de nazi's, maar als mensen toch omwille van mijn nick een stempel op mij willen zetten, laat ze dan maar gerust hun gang gaan.

jumposaurus
Het verhaal achter je nick is begrijpelijk en aardig. Maar als je dan zegt dat je het niet eens bent met nazi’s en vervolgens een rang van een organisatie waar een hoop mensen geen prettige herinneringen hebben erbij zet, ben je in mijn ogen niet geloofwaardig. E dan brigadefuhrer een gewone rang in het duitse leger te noemen vind ik erg kort door de bocht. Dan had je beter voor de lol Kaleu (afkorting voor de marinerang Kapitanleutnant gebruikt door U boot bemanningen) ervan kunnen maken.
VP
Ikzelf (zelfkennis is de eerste stap naar wijsheid) en meerdere leden van dit forum weten dat ik helemaal geen sympathieën koester voor het nazi-gedachtengoed, dus laat de andersdenkenden maar anders denken... Mochten er voor de rest nog mensen zijn die mijn nick, twee jaar na datum, aanstootgevend vinden, gelieve dit dan te melden aan een moderator ofzo... Alhoewel ik erg verbaasd zou zijn mochten zij mij er plots over aanspreken omdat dat in de afgelopen jaren nooit gebeurd is geweest...
jumposaurus
Ik ben niet meerdere leden en ik ken je verder niet. Nogmaals ook al heb je het tot op heden niet eerder gehoord, het kan ook andermans mening zijn. Kijk maar naar reactie Too Tall. Overigens ik moet er wel bij zeggen VP dat ik jou als voorbeeld genomen heb, maar ik vind ook het gebruik van andermans naam niet kunnen, maakt niet uit of die duits of US of NL is. Je voor iemand anders voordoen is trouwens in ons land niet geoorloofd. Verzin liever een leuke ludieke nick.
De mijne heb ik trouwens gekregen doordat ik met mijn 53 jaar weer actief ben gaan springen. Ouderen die springen zijn niet uniek, maar sterven wel uit.


Viny
Ik erger me aan niemand zijn naam op het forum. Ik vind het dan ook helemaal niet erg als iemand een rang oid gebruikt. Das mijn mening.
Jumposaurus
Het is ook mijn mening die ik verwoord heb en dat hoeft ook niet de jouwe te zijn
Viny
Sinds ik dit forum volg vind ik dat er hoogte en diepte punten in zitten. Ik erger me kapot aan lui die altijd alles beter weten, en altijd alles het beste weten en of andere mensen niet waarderen door wat voor reden dan ook. En om wat voor reden dan ook iets zoeken om degene af te zeiken. Hier heb ik zelf ook mijn part in. In het topic over de metaal detector vraag bijvoorbeeld. Hier in ging ik misschien iets te ver, mijn excusses hiervoor voor de rest probeer ik met elke mogelijkheid dan ook het forum aantrekkelijk te houden, en vervelende reacties uit de weg te lopen. Maar tot zo ver dat. Wij zijn met elkaar het grootste WO2 forum van Nederland (en waarschijnlijk ook de Benelux?) En ik vind dat we deze titel moeten blijven behouden. Om samen een mooi stuk geschiedenis online te krijgen!
Jumposaurus
Helemaal mee eens Viny. Er zijn mensen die denken dat ze de absolute waarheid bverkondigen terwijl ook zij er vaak niet bij zijn geweest. Het is ook mijn idee om het forum alleen maar nog beter te maken 'War is delightful for those who have not experienced it' helaas kom ik nog wel eens mensen tegen die dit bevestigen…..


Sobel
Het enige wat ik wil inbrengen is dat ik vind dat we moeten begrijpen en accepteren dat niet iedereen die net komt kijken alles weet, vragen worden niet gesteld als iemand het antwoord al weet, soms is het voor ons voor de hand liggend en vinden wij de TS laks. Maar er is altijd een reden waarom hij word gesteld.
Jumposaurus
mee eens, ja ook hier respect voor elkaar. Dat wij weten dat
D-day 6 juni 1944 was wil niet zeggen dat anderen dat ook weten. Dit is een informatief forum voor iedereen dus ook op schijnbaar ‚domme’ vragen graag een serieus antwoord geven.

Too tall
Eh, dus als ik hitler, Himler, de zwarte engel van Auschwitz in een film speel dan is het ok dat mijn nick name daarmee overeenkomt Welke naam je als nick name wilt hebben, moet je zelf weten. Maar mijn mening is dat wanneer je nick name een echte bad guy is, je deze eer aan doet en ik ervaar dat als disrespect voor veteranen. Bovendien geef je daarmee de indruk dat je jezelf vereenzelvigd met die persoon en dat zou kunnen betekenen dat je het met zijn gedachtegoed eens bent. Ik zeg niet dat het zo is, maar zo kan dat bij anderen overkomen.
Jumposaurus
Ben het deels met TT eens, het heeft voor mijn gevoel niets met disrespect voor veteranen te maken. Eerder met geen rekening houden met gevoelens voor een groep mensen die om wat voor reden een slechte herinnering aan de oorlog hebben. Daarmee wil ik echter de veteranen zeker niet uitsluiten.
Too Tall
Snap je wat ik bedoel? Ik val je niet aan om je gekozen nick name, maar wil simpelweg aangeven dat het wel een stempel op je zet, laat die stempel dan ook kloppen met wat je zelf bent of waar je eerbetoon ligt.
Jumposaurus
Helemaal mee eens.
"All the way; par St Michel; Gluck ab; Whoa mahomet" http://www.paragroupholland.nl
Gebruikersavatar
Jumposaurus
Lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 27 jun 2007, 18:47

Bericht door Jumposaurus »

Auke schreef:Ik zie niet in wat er mis is met een rang als username. We hebben vele users op dit Forum met een rang als username. Het gaat erom dat je met je username niemand kwetst. Dat zit over het algemeen op Nederlandse fora wel goed, ik bezoek ook diverse buitenlandse fora waar Stalin-avatars gewoon toegestaan zijn. Het kan me niet schelen wat je reden is om deze persoon als avatar te gebruiken (indrukwekkende foto, mooie snor, wat dan ook), je kwetst er mensen mee en dus gebruik je die naam gewoon niet. Met namen van historische figuren is in principe niets mis, en met rangen zeker niet, al helemaal niet als ze gevolgd worden door een fictieve naam.
Een rang is net als een onderscheiding iets wat je verdient. Niet iets wat je aanmeet. Hetzelfde geld voor het dragen van onderscheidingen. Je gaat geen mwo dragen. Misschien is het voor jou en een heleboel mensen niet duidelijk, maar soms stoort het mensen. Voorbeeld: mijzelf en een heleboel mede para's die gesprongen hebben stoort het dat er mensen rondlopen met wings die ze nooit verdient hebben. En zo weet ik ook van mensen die het willekeurig gebruik en dragenvan rangen stoort. Vooral als de persoon in kwestie zich niet gedraagt naar de rang. Maar ook nu zal ik wel weer zeuren. :lol:
"All the way; par St Michel; Gluck ab; Whoa mahomet" http://www.paragroupholland.nl
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Jumposaurus schreef:Een rang is net als een onderscheiding iets wat je verdient. Niet iets wat je aanmeet. Hetzelfde geld voor het dragen van onderscheidingen. Je gaat geen mwo dragen. Misschien is het voor jou en een heleboel mensen niet duidelijk, maar soms stoort het mensen. Voorbeeld: mijzelf en een heleboel mede para's die gesprongen hebben stoort het dat er mensen rondlopen met wings die ze nooit verdient hebben. En zo weet ik ook van mensen die het willekeurig gebruik en dragenvan rangen stoort. Vooral als de persoon in kwestie zich niet gedraagt naar de rang. Maar ook nu zal ik wel weer zeuren. :lol:
Ben ik 100% met je eens als we zouden praten over het aanmeten van een rang in de reenactment wereld. Maar we praten over het al dan niet gebruiken van een rang als nick op het forum... Een totaal ander beeld in mijn ogen.
Als iemand zich hier registreert onder één van de namen die To Tall noemde, dan vind ik dit ook erg onrespectvol, maar als er nu een achttien jarige zich inlogt als General Weetikveel, dan raakt mij dat niet. Ik zal wel aan zijn postgedrag merken hoe hij als persoon is, en hem dus niet op voorhand al een stempel opdrukken van een onrespectvolle kerel, omdat hij nu eenmaal nog maar achttien is en de rang Generaal draagt...
Een spijtige zaak dat sommige mensen dit dus wel doen...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Veltro
Lid
Berichten: 1378
Lid geworden op: 26 jul 2005, 21:05

Bericht door Veltro »

Het forum is een digitaal terrein.
Om jezelf daar kenbaar te maken moet je een naam avatar en onderschrift kiezen. Hiermee draag je wat uit, inderdaad.
Maar het uitdragen kan slaan op een gedachtengoed, visie, waarschuwing, plezier, maar ook gewoon een verzameling en de passie van dit alles etc..

Om over mijn eigen geval te spreken: Ik ben zeer geintresseerd in de Italiaanse Fascistische periode. Op dit forum praat ik vrijwel alleen hierover. Het symbool van deze periode is il Duce. Draag ik met een Avatar van deze persoon zijn gedachtengoed uit? Misschien is mijn doel wel om snel kenbaar te maken wat mijn "kennis" gebied is...
Het is dus een vooroordeel om gelijk een Avatar, onderschrift etc. ergens aan te koppelen. Dit zegt meer over de persoon die oordeeld.

Over rangen; met een rang in de echte wereld en de digitale kan een bijzondere status worden verkregen. Maar dan moet die rang wel als zodanig erkend worden. Onterecht een wing dragen, onder "echte" wing bezitters is verkeert, aangezien het dragen van een wing iets bijzonders uitbeeld.
Jezelf een rang verlenen in je naam veranderd niets aan hoe er tegen je aan wordt gekeken. Het is geen voorrecht, daarom ook niet bezwaarlijk.
Aangehaalde vergelijking gaat dus niet op.

Mijn mening :wink:

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Voor de rest ga ik niet verder "zeveren" over mijn persoonlijke nicknaam... Hij blijft wat hij is...
Iedereen mag zijn mening erover hebben, maar ik zie nogmaals geen problemen in mijn naam...

En voor de mensen die zich blijven storen aan mijn naam... Jullie weten dat ik niets slecht bedoeld, dus voordat je me een stempel opdrukt omwille van een rang, lees eerst mijn posts eens door en trek dan uw conclusie... 8)
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

@ von Pratt: Het enigste "probleem" dat ik met jouw naam heb is dat hij veel te lang is ;)
Plaats reactie