Enorm misbruik gezinshereniging.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Enorm misbruik gezinshereniging.

Bericht door THOR »

Uit geheime dossiers van de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) blijkt dat er Marokkanen en Turken zijn die tussen 1977 en 2006 in het kader van de gezinshereniging meer dan acht partners naar nederland hebben gehaald,meestal uit het zelfde dorp.
Na drie jaar,als partner recht had op een verblijfsvergunning,werd de relatie verbroken en vervolgens begon het verhaal van voren af aan:de ex-vrouw en haar ex-man haalden vervolgens weer een nieuwe partner,meestal weer uit de zelfde gemeente,naar nederland.
Daarnaast blijkt dat nederland in de loop der jaren duizenden criminele vreemdelingen een verblijfsvergunning heeft verstrekt,ook in het kader van de gezinshereniging.Pas sinds 15 februari 2005 krijgen buitenlandse criminelen die willen gaan samenwonen met hun in nederland woonachtige partner,niet automatisch meer een verblijfsvergunning.
Maar tot die tijd hebben enkele duizende vreemdelingen met een strafblad (overvallen,drugshandel,geweldpleging) een verblijfsvergunning in nederland gekregen.
In het boek: De immigratieramp,dat komende maandag verschijnt,komt een verbijsterend beeld naar voren over een falend vreemdelingenbeleid en niet functionerende IND.
Het boek is geschreven door Sietse fritsema die van 2000 tot 2006 bij de IND werkte.
Fritsema put uit een groot aantal geheime IND-dossiers waaruit hij,geanonimiseerd,citeert.
De chaos die hij bij de IND aantrof,was zo groot dat het hem motiveerde om in 2006 lid te worden van de tweede kamer voor de Partij voor de Vrijheid (PVV).
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

:shock: :shock:
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Verbaast mij eigenlijk totaal niet.
Moengoman
Lid
Berichten: 838
Lid geworden op: 21 okt 2006, 05:07
Locatie: Moengo, Suriname

Bericht door Moengoman »

Oud nieuws. Surinamers kennen al 25 jaar deze methode om de Nederlandse nationaliteit te verwerven.
Links en rechts zijn het over één ding eens: de IND is een chaos. Kaaskoppen zoals ik, die een Surinaamse naar Nederland willen halen, weten er alles van.
Gebruikersavatar
Robert-Jan
Lid
Lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 19 okt 2005, 19:32
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

als ik dit lees,,, bah..
Mensen die aan dit soort praktijken doen moeten zelf mee terug..
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Ziek,maar toch 25 misdrijven gepleegd...
M.L., die een Algerijnse nationaliteit heeft,is in 1999 op bekende wijze nederland binnengekomen en heeft asiel aangevraagd.
Zijn aanvraag om toelating als vluchteling is door de IND afgewezen en de rechtbank heeft in 2000 bepaald dat deze afwijzing terecht was.
Hij is echter niet uit nederland vertrokken,maar hij melde zich in 2003 opnieuw met een aanvraag voor een verblijfsvergunning.
Dit keer stelde hij dat hij recht had op een verblijfsvergunning voor het ondergaan van een medische behandeling.
De aanvraag was geen succes,maar dat weerhield hem er niet van deze aanvraag nog voor een tweede keer in te dienen.
De medische beoordeling duurde erg lang.
Ondanks de ziekte die hij stelde te hebben,was hij fit genoeg om 25 misdrijven te plegen waarvoor hij is veroordeeld (o.a. zakkenrollerij,winkeldiefstallen).
Hij kon de misdrijven plegen tijdens legaal verblijf in nederland,dat hij dankzij het starten van kansloze procedures kreeg.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Beste THOR,

We hebben hier zeker dezelfde gedachtes over. Aan je postgedrag te merken hebben we waarschijnlijk dezelfde politieke overtuiging.
Hoezeer ik het ook waardeer dat je dit soort wantoestanden aan de kaak stelt, vraag ik me af: Hoort dit thuis in de babbelbox en ook als apart topic? :?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Terugsturen die hap..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Boeiend... Als ik een buitenlander was had ik er ook gebruik van gemaakt. De IND is zo dom om alles zo slecht te regelen (vaak ook in het nadeel van asielzoekers!), dan mogen ze daar best gebruik van maken.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

gamer0004 schreef:Boeiend... Als ik een buitenlander was had ik er ook gebruik van gemaakt. De IND is zo dom om alles zo slecht te regelen (vaak ook in het nadeel van asielzoekers!), dan mogen ze daar best gebruik van maken.
Belachelijk..

Wij zijn zo 'gastvriendelijk' om die mensen hier binnen te halen, en dan beginnen ze meteen al met ons te belazeren! Bah bah..
Als ze zich in het begin al niet aan de regels kunnen houden, hebben we helemaal niets aan ze, kunnen ze beter opdonderen..

Ik zal verder m'n mond wel houden voordat ik racistische uitspraken ga doen..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Ik vind, hoe hart het ook is, nu gewoon moeten terug sturen.
'War is delightful for those who have not experienced it'
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Moengoman schreef:Oud nieuws. Surinamers kennen al 25 jaar deze methode om de Nederlandse nationaliteit te verwerven.
Links en rechts zijn het over één ding eens: de IND is een chaos. Kaaskoppen zoals ik, die een Surinaamse naar Nederland willen halen, weten er alles van.

Wat de surinamers betreft gaat dat al sinds 1975.
U weet wel,toen ome joop van de pvda aan de macht was.
Mijn opa heeft er nog wel eens over,in die tijd riep hij wel eens: 50% van de surinamers zijn hier al (1977) laat de rest ook maar komen dan gaan wij daar wel naar toe,suriname dus.
De IND is een chaos,helemaal mee eens.
Maar deze chaos is gewoon overheidsbeleid,men weet het donders goed en willens en wetend doet men er niets aan.
Tja,................berichte het al eens eerder: wat nederland b.v. heel snel nodig heeft is een zakenkabinet.
Want een zakenkabinet gaat uit van het landsbelang en niet zoals de politiek uit partijbelang.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

En god zij dank zijn er meer in dit land die verontrust zijn.
Hierbij een voorbeeld,en dat zijn niet mijn woorden.
Maar ik wil het u niet onthouden.
Welnu:

Op gevaar af dat u uw buik inmiddels boordevol heeft van gezeik over de multiculturele samenleving, wil ik u toch iets vertellen wat u nog niet weet. Namelijk dat de massale moslim-immigratie naar West-Europa niet zomaar uit de lucht is komen vallen. Zij is een rechtstreeks gevolg van een Europese richtlijn, die in 1975 geruisloos is bekokstoofd.


Aanleiding was de oliecrisis van 1973. Uit angst dat de oliekraan voorgoed dicht zou gaan, is toen op Europees niveau besloten om een “Euro-Arabische Dialoog” op gang te brengen met de OPEC-landen. Deze EAD kreeg een permanent hoofdkwartier in Parijs, en organiseerde overal ter wereld congressen, waar afgevaardigden van de toenmalige EEG zich beijverden om de Arabische olieboeren te vriend te houden.


(Voor wie geïnteresseerd is in bronnen: lees “Eurabia, The Euro-Arab Axis” van de schrijfster Bat Ye’or (Uitg. Associated University Presses, Cranbury, New Jersey, ISBN 0-8386-4077). Het is zo goed gedocumenteerd met registers en voetnoten dat het voor de leek bijna onleesbaar is. Verder heeft Oriana Fallaci erover geschreven (in “De Kracht van de Rede”, als ik me niet vergis), en wie op Google “Tijl Declercq” intikt, kan ook zijn hart ophalen.)


En de link:
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic ... C_ID=51859
Pim Fortuyn Forum - Olie voor moslim-immigratie
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

JA!!! Zet de grenzen bij Polen ook nog open!


Goedzo gasten!!

Het was laatst op de radio dat ze binnen een X aantal jaren net zoveel Polen in NL verwachten als Marokannen en Turken.. :roll:
Mehr Sein Als Scheinen!
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Laat ze lekker komen! Ik heb niks tegen buitenlanders, en ja ik heb er aardig wat gekend...
Maar goed. Wees eens eerlijk? Zijn wij een haar beter? Zoals ik al eerder zei had ik het ook gedaan, en hoewel er hier waarschijnlijk een hoop mensen het gaan ontkennen ben ik echt niet de enige...
Gesloten