Ban/Waarschuwing voor (overmatig) hoofdlettergebruik

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Ban/Waarschuwing voor (overmatig) hoofdlettergebruik

Bericht door Sgt. Gallée »

Beste allemaal,

Een van de grote ergenissen is toch wel het gebruik van (veel) HOOFDLETTERS in topic titels en topics. Vooral in het forumonderwerp 'Aangeboden' en 'Gezocht' worden vele topics gestart met titels als:

[TE KOOP] WHERPASS OOSTFRONT

-GEZOCHT- FOTO'S HEER IN ARNHEM!!!!

Dit soort titels zijn schreeuwerig en irritantant. Bovendien is het vastgelegd in de forumregels (die iedereen heeft gelezen :wink:):

13. Het gebruik van HOOFDLETTERS komt schreeuwerig over en is niet toegestaan

Daarom stel ik voor dat mods eerst een waarschuwing geven aan de topic starter en hun wijzen op de forumregels. Mocht het dan nog een keer gebeuren bij de desbetreffende gebruiker zou de mod hem/haar een tijdelijke ban moeten geven. Als jullie (de mods) consequenter zouden optreden (niet negatief bedoeld) verdwijnt het HOOFDLETTER-topic volledig. Vaak zie ik dat de mod de topic titel alleen veranderd en dat vermeld in de eerste post. Waarschuwingen blijven, volgens mij, uit.

Mvg,

Sgt. Gallée
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Hallo Sgt. Gallée,

Ik vind je bericht erg vreemd, Bij grote ergenissen is het bekend dat je een PB kan sturen naar een Mod, die past het dan aan mits nodig.
Tevens veranderen wij dingen ja en zet ik dat neer in een post in het topic. Soms een waarschuwing, maar dat gebeurd zelden..

Als we mensen moeten gaan bannen omdat ze 2 of 3 keer hoofdletters hebben gebruikt is in mijn ogen het einde zoek...

Tevens worden veel dingen via PB geregeld.

Gr
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

Oke Sobel,

Dat van 'bij ergenissen een pm' wist ik niet. Het was meer een suggestie!

Mvg,

Sgt. Gallée
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Verbannen om hoofdlettergebruik? Ik denk dat het inderdaad handiger is mensen op hoofdlettergebruik aan te spreken en te vragen of ze hun openingspost - en daarin specifiek de titel - willen aanpassen.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Kzou de titel ff aanpassen en dit "onder de aandacht" brengen. Het is idd weleens irritant....(maar een ban gaat wat ver :P)

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Zoals ik in het topic mbt de Wehrpass al schreef, sinds wanneer bij jij een moderator?

Laat de mods dit opknappen, desnoods PM jij ze, maar ga niet de interessante jongen uithangen...

Want dit soort onzinnige topics vind ik ook irritant. Misschien de topicstarters bannen? :roll:

Groeten,
Nick
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4839
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 62 keer

Bericht door patrickh »

Sgt. Gallée,

Maak je toch niet zo druk,er zijn wel ergere dingen in t leven,je refereerd op een Topic van mij [TE KOOP] WHERPASS OOSTFRONT ,die ik dan ook heb aangepast,punt!
groeten,Patrick

ps,het is wehrpass niet wherpass :wink:
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

Sgt. Gallée schreef:Oke Sobel,

Dat van 'bij ergenissen een pm' wist ik niet. Het was meer een suggestie!

Mvg,

Sgt. Gallée
wilde je toch je gelijk krijgen.... :? :o

komop zeg, je bent 17 dus oud genoeg om te dat te begrijpen, dus je gaat me niet wijsmaken dat je niet doorhad dat als je ergernissen over iemand hebt, je een pb moet sturen ipv voorbeelden te geven van bestaande topics....

not helping yourself Sgt. Gallée
Rémy
----
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

En ook hier begint het alweer.... :|
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Charly1975 schreef:En ook hier begint het alweer.... :|
Ik dacht het ook net, Charly
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

O'Neal schreef:
Charly1975 schreef:En ook hier begint het alweer.... :|
Ik dacht het ook net, Charly
Zeer vermoeiend inderdaad.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

En dat is dan ook de reden waarom ik hier het onderstaande prachtige slotje op gooi (vraag me niet waarom ik speciaal hiervoor een afbeelding opzoek, want waarschijnlijk heb ik nu gewoon tijd teveel..)

Afbeelding

Voor de TS is het duidelijk, voor de rest ook zo lijkt me :) anders gewoon even gebruikmaken van de PB functie dacht ik zo :)

Gr
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten