Online Soccer Manager

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

Het gaat goed :) , als ik dit volhoud krijg ik volgens mij 85 punten toegekend aan mijn profiel!
Opstelling niks veranderd, geen nieuwe aankopen, wel sta ik bijna 8e, en krijg ik misschien nog meer puntjes :D
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

even update:

arneken: Wij als Barnsley FC willen altijd voor het voorkomen van degradatie gaan. Dat wist je al vanaf het moment dat je hier voor het eerst op de trainersstoel kwam te zitten. Ik dacht even dat ik teveel champagne had gedronken, maar het is echt waar. We staan gewoon 7e. Daarvoor ben ik je zeer dankbaar geoffe. Weet je deze positie vast te houden dan kun je aan het eind van het seizoen 168 punten tegemoet zien.

arnekenS1:geoffe [S1], je weet ik steun je door dik en dun. Als je maar de 12e plaats haalt aan het einde van het seizoen. Het gaat goed met onze club. 6e is toch meer dan waar ik vooraf op gehoopt had. Doe je best om deze goede lijn door te zetten, want na dit seizoen levert je dat 92 managerpunten op.

groet arne(ken)
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

Wij als bestuur van Charlton Athletic hebben de begroting voor dit seizoen afgestemd op de 13e positie. En met je tactisch inzicht heb je het voor elkaar gekregen om 9e te staan. Mijn geluk kan niet op! Ik heb vanmiddag nog een doosje Cubaanse sigaren besteld om het te vieren! Aan het einde van het seizoen kun je 83 punten verwachten als je deze lijn volhoudt.
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

Wij als Charlton Athletic willen altijd voor de 13e positie op de ranglijst gaan. Dat wist je al vanaf het moment dat je hier voor het eerst op de trainersstoel kwam te zitten. Ik dacht even dat ik teveel champagne had gedronken, maar het is echt waar. We staan gewoon 9e. Daarvoor ben ik je zeer dankbaar Snikker-Wikkel. Weet je deze positie vast te houden dan kun je aan het eind van het seizoen 83 punten tegemoet zien.

Bekerwinst was ook een doelstelling, maar we zijn er helaas uitgegooid. Volgend seizoen hebben we hopelijk meer geluk.
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Lucky-Angel schreef: Bekerwinst
Ach ja. Als je manager bent van een grote club kan je je best wel doen voor de bekerwinst. Maar ik ben meestal coach van kleine clubjes waar nog nooit een mens van gehoord heeft.

Mijn 'grootste' club was Real Mallorca, en toen stond ik in de bekerfinale tegen Real Madrid. Ik heb geheime training belegd en een trainingskamp ingezet. En ik verloor. :(

Wat ik nou doe als ik bij een kleine club ben, is me bewust uitschakelen voor de bekerwedstrijden. Dan heb ik rustdagen.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

mannerheim schreef:
Lucky-Angel schreef: Bekerwinst
Ach ja. Als je manager bent van een grote club kan je je best wel doen voor de bekerwinst. Maar ik ben meestal coach van kleine clubjes waar nog nooit een mens van gehoord heeft.

Mijn 'grootste' club was Real Mallorca, en toen stond ik in de bekerfinale tegen Real Madrid. Ik heb geheime training belegd en een trainingskamp ingezet. En ik verloor. :(

Wat ik nou doe als ik bij een kleine club ben, is me bewust uitschakelen voor de bekerwedstrijden. Dan heb ik rustdagen.
ooit heb ik als zijn nancy (Frankrijk) de beker kunnen winnen en nog 8ste kunnen worden (doelstelling 13 ofzo). het is gewoon geluk hebben in de beker. ik had tot de halve finale computers om tegen te spelen en daar na 2 maal gewonnen met 1-0
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Even een vraag: Wie kan nou een 'WO2 Forum competitie' starten?
Maar dan dus alleen voor de leden van dit forum.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

mannerheim schreef:Even een vraag: Wie kan nou een 'WO2 Forum competitie' starten?
Maar dan dus alleen voor de leden van dit forum.
op dit moment niemand dus. tenzij er iemand een premium wil aanschaffen. maar op dit moment zit ik nog in competities vast. dus echt dringend is het hier niet.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

Heb wel een Seizoenskaart aangeschaft, maar geen premium.

Update; 9e geeiindigd met charlton, in de competitie uitgenodigd voor een 2e seizoen, ben nu chelsea.

S1 = Real Mallorca, sta 11e moet 13e worden.
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

Lang geleden, even een update;
Het seizoen met chelsea is bijna afgelopen,
Zie hier mijn team en opstelling;

Afbeelding

Afbeelding
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
Gebruikersavatar
Rowen
Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 04 aug 2007, 16:49

Bericht door Rowen »

Hier mijn team in Fantasy City, vandaag net in een nieuw seizoen gestart.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie