Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Zeer goede zaken gehad met "karell"(kevin) van het forum,
10+ voor hem,
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Ivo Wilms schreef:Helaas negatief voor Jasper J.
Zegt verschillende malen het geld te hebben overgeboekt, maar tot op heden niets ontvangen. Dit gaat zo al bijna 2 (3?) maanden. Laatste tijd niets meer van hem vernomen, dus heb zelf het idee dat hij er ook geen moeite voor heeft gedaan om het op te lossen. Tsja, nu ligt het hier al 2 maanden ingepakt en al te wachten.... Jammer dat het zo moest gaan.
Hoop dat Jasper hier reageerd, want ik wil wel eens precies weten hoe het nou zit.
Beetje laat lees het nu pas .
Bedankt voor de reactie Ivo Wilms het geld is overgemaakt heb meerdere keren de bank daar voor geinformeert en jouw ook.
Hierbij ook een negatieve beoordeling voor jouw .
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Ivo Wilms
Lid
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 okt 2006, 18:36
Locatie: St. Joost (Midden-Limburg)

Bericht door Ivo Wilms »

Luister kerel, deze onzin om dat verwundeten abzeichen heeft nu al meer dan 3 maanden geduurd. Ik heb nooit geld van jou ontvangen, en dat zal ook wel nooit gaan gebeuren. Zelf neem je ook niet echt moeite ervoor, want je laat gewoon weken niets meer van je horen. En nu ben ik ineens de boeman... Vraag maar rond aan iedereen waaraan ik iets verkocht heb. Ik heb nog nooit iemand horen klagen. Als je serieus denkt dat ik je voor de miezerige 20 euro ga lopen bedriegen heb je het toch aan het verkeerde eind. Ik heb wel meer van dit soort verhalen over jou gehoord. On hold laten zetten, maar niet betalen. Het is goed met je...

Ivo.
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom Jasper Ivo negatieve feedback geeft?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Graag meer opheldering graag, hier of via PB.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Ivo Wilms schreef:Luister kerel, deze onzin om dat verwundeten abzeichen heeft nu al meer dan 3 maanden geduurd. Ik heb nooit geld van jou ontvangen, en dat zal ook wel nooit gaan gebeuren. Zelf neem je ook niet echt moeite ervoor, want je laat gewoon weken niets meer van je horen. En nu ben ik ineens de boeman... Vraag maar rond aan iedereen waaraan ik iets verkocht heb. Ik heb nog nooit iemand horen klagen. Als je serieus denkt dat ik je voor de miezerige 20 euro ga lopen bedriegen heb je het toch aan het verkeerde eind. Ik heb wel meer van dit soort verhalen over jou gehoord. On hold laten zetten, maar niet betalen. Het is goed met je...

Ivo.
Ik ga hier ook geen ruzie om schoppen je hebt er zelf ook niet veel aandacht aan geschonken dat is dus negatief .
Dat ik er een tijdje nier geweest ben heeft niks met dit al te maken.
Ik heb je meerdere pb gezonden en ook pas laat reactie van je gekregen.
Maar ik heb geen zin in ruzie of wat dan ook laten we het hier maar bij houden.
Dit soort verhalen lijken mij onwaarschijnlijk daar ik zelden zaken doe via het forum.
Maar daar gaat het nu niet om jij denkt dat ik 3 weken weg blijf vanwege 19 euro?
Ik kreeg van jouw ook niet al teveel medewerking op vragen van mij,dus gooi niet alles op mij.
mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Ivo Wilms
Lid
Berichten: 692
Lid geworden op: 22 okt 2006, 18:36
Locatie: St. Joost (Midden-Limburg)

Bericht door Ivo Wilms »

Wat nou nergens geen aandacht aan geschonken hebben? Direct nadat jij had gepm'ed dat je hem wilde kopen heb ik het al ingepakt. Iedere keer dat jij pm'de dat je het geld weer eens had overgemaakt heb ik op mijn rekening gekeken, en nog wel vaker dan dat. En ik heb altijd direct antwoord gegevens op jouw pm's... Ik heb btw ook geen zin in ruzie, maar leg jij nou maar eens gewoon uit waarom het op deze manier moest gaan.
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Ivo Wilms schreef:Wat nou nergens geen aandacht aan geschonken hebben? Direct nadat jij had gepm'ed dat je hem wilde kopen heb ik het al ingepakt. Iedere keer dat jij pm'de dat je het geld weer eens had overgemaakt heb ik op mijn rekening gekeken, en nog wel vaker dan dat. En ik heb altijd direct antwoord gegevens op jouw pm's... Ik heb btw ook geen zin in ruzie, maar leg jij nou maar eens gewoon uit waarom het op deze manier moest gaan.
Er valt niet veel uit te leggen het geld heb ik gestort en toen gewacht tot ik wat kreeg,daarna een mail van jouw dat je het niet had gekregen i.
Heb het gecontroleert en volgens de bank was het overgemaakt .
We hebben toen wat zinloos pb,s naar elkaar gestuurt en toen is het stil geworden.
Maar het beste lijkt me dat we dit gewoon maar laten voor wat het is modder gooien is ook niet goed .
Aude Audenda
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Jasper J schreef:
Ivo Wilms schreef:Wat nou nergens geen aandacht aan geschonken hebben? Direct nadat jij had gepm'ed dat je hem wilde kopen heb ik het al ingepakt. Iedere keer dat jij pm'de dat je het geld weer eens had overgemaakt heb ik op mijn rekening gekeken, en nog wel vaker dan dat. En ik heb altijd direct antwoord gegevens op jouw pm's... Ik heb btw ook geen zin in ruzie, maar leg jij nou maar eens gewoon uit waarom het op deze manier moest gaan.
Er valt niet veel uit te leggen het geld heb ik gestort en toen gewacht tot ik wat kreeg,daarna een mail van jouw dat je het niet had gekregen i.
Heb het gecontroleert en volgens de bank was het overgemaakt .
We hebben toen wat zinloos pb,s naar elkaar gestuurt en toen is het stil geworden.
Maar het beste lijkt me dat we dit gewoon maar laten voor wat het is modder gooien is ook niet goed .
Wel gecontroleerd of het naar het goede rekeningnummer verstuurd is?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Even de bank afdruk van die maand dat het gebeurd is scannen en een foto posten.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Zolang daar maar geen rekeningnummers zichtbaar zijn en er toestemming aan diegene wiens naam eropstaat word gevraagd...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Geef geen gegevens vrij van mijn persoonlijke rekening enz.
Maar laten we het hier maar bij laten geruzie hebben we niks aan.

mvg
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Slechte zaken met deze persoon: g.c fikse
Eerst bieden en laat vervolgens niks meer van zich horen.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Eric schreef:Slechte zaken met deze persoon: g.c fikse
Eerst bieden en laat vervolgens niks meer van zich horen.
Marktplaats.nl?
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 62 keer

Bericht door patrickh »

[quote="michiel01"]Perfecte zaken gedaan met Sjors-Sjors, aanbevelenswaardig!
Zo ook met Patrickh!!!!


idem dito Michiel,zag t nu pas,bedankt :)
Plaats reactie