Bloedbad op Finse school

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bloedbad op Finse school

Bericht door Operation Overlord »

http://www.ad.nl/buitenland/article1805393.ece

Jongens, jongens, jongens....... :shock:

Dit is toch GEKKENWERK!

Vooral schokkend is het als je zijn filmpjes ziet en zijn blogs bekijkt...... :cry:

http://www.liveleak.com/view?i=369_1194449557
http://www.liveleak.com/view?i=90d_1194444897

Ik zal de andere filmpjes maar niet posten......maar weet je wat me pas echt doet nadenken....?

Dat ik misschien wel met hem zou kunnen hebben gechat in de reacties op Youtube, of een potje Battlefield 2 met hem heb gespeeld (volgens de kranten speelde hij dit heel vaak), en hem complimenten gaf omdat hij een mooie 'headshot'maakte.........BAH!!!!!!!! Dit maakt me echt ziek! :(
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Lucky-Angel
Lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:15
Locatie: Nistelrode

Bericht door Lucky-Angel »

Waar is de wereld mee bezig :(
Begint wel op een traditie te lijken,
of op een rage :cry:
Gezocht; Amerikaans klein spul ( Ook Bajonetten )
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Hij was overigens een bewonderaar van Hitler, wou een revolutie ontketenen en vond anderen minderwaardig.
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Rednas schreef:Hij was overigens een bewonderaar van Hitler, wou een revolutie ontketenen en vond anderen minderwaardig.
En ook nog is een bewonderaar van Stalin.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

RIP voor de slachtoffers.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
battle of the Bulge
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 feb 2007, 17:36
Locatie: SITTARD

Bericht door battle of the Bulge »

Bewonderaar van hitler en stalin?? Mag hij wel eens de geschiedenis boeken in duiken in plaats die aan flarden te schieten.
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
Gebruikersavatar
Sturmkreuz
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 nov 2007, 20:12

Bericht door Sturmkreuz »

Nazisme + Communisme? Er klopt toch duidelijk iets niet. Je weet zeker dat hij bewonderaar van Hitler/Stalin was?

Want oftewel heeft hij slechte boeken gelezen oftewel heeft hij de geschiedenis les gemist.
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Hij kan toch ook gewoon geintreseerd zijn in hoe hun waren, niet hun leiderschap, of juist hoe ze functioneerden terwijl ze leider waren?
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
Sturmkreuz
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 nov 2007, 20:12

Bericht door Sturmkreuz »

viny schreef:Hij kan toch ook gewoon geintreseerd zijn in hoe hun waren, niet hun leiderschap, of juist hoe ze functioneerden terwijl ze leider waren?
Nog botsen deze twee.. Met of zonder leiderschap.
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Waarschijnlijk gewoon gefascineerd hoe zij de mensen uitroeiden aangezien hij datzelf ook deed op de Finse school.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Sturmkreuz schreef:
viny schreef:Hij kan toch ook gewoon geintreseerd zijn in hoe hun waren, niet hun leiderschap, of juist hoe ze functioneerden terwijl ze leider waren?
Nog botsen deze twee.. Met of zonder leiderschap.

ok :?


Ik bedoel niet dat hij ze vergeleek ofzo, maar dat hij gefasineerd was hoe Hitler bijvoorbeeld opkwam, korporaal tentijde van de eerste wereldoorlog was, mislukt schilder en uiteindelijk een wereld lijder!
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
Sturmkreuz
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 nov 2007, 20:12

Bericht door Sturmkreuz »

viny schreef:
Sturmkreuz schreef:
viny schreef:Hij kan toch ook gewoon geintreseerd zijn in hoe hun waren, niet hun leiderschap, of juist hoe ze functioneerden terwijl ze leider waren?
Nog botsen deze twee.. Met of zonder leiderschap.

ok :?


Ik bedoel niet dat hij ze vergeleek ofzo, maar dat hij gefasineerd was hoe Hitler bijvoorbeeld opkwam, korporaal tentijde van de eerste wereldoorlog was, mislukt schilder en uiteindelijk een wereld lijder!
Mislukt kunstenaar?? Hij was zelfs zeer goed, maar werd niet aan de academie aangenomen omdat hij geen mensen wou schilderen. Hij schilderde alleen landschappen. Ik heb zijn werken al gezien.

Wereldleider ;)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Sturmkreuz: mischien kan je ook ingaan op de rest van het bericht van viny, ik vind dit er een beetje omheen draaien :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Sturmkreuz
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 nov 2007, 20:12

Bericht door Sturmkreuz »

Wat kan ik zeggen op het berichtje? Dat hij gefasineerd was dat weet ik niet dus daar kon/kan ik niets over zeggen hè.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Dat hij gefasineerd was word bevestigd door velen media.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie