Postzegel Hitler!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Postzegel Hitler!

Bericht door sniper snoop »

Hallo, een kennis heeft een postzegel van Hitler, hij heeft geen foto's en ook geen scanner. Door wat zoekwerk, komen we uiteindelijk op deze terecht. Weet iemand hoeveel waarde deze postzegels ongeveer hebben?

Afbeelding

Ik tracht zijn postzegel te ontvangen op foto :wink:
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Het is jammer dat de afbeelding bij mij niet werkt, maar de wat bekendere duitse postzegels gaan voor zeker niet meer dan 2 euro de stuk
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Bericht door sniper snoop »

Hij zal trachten scannen bij zijn vrienden of familie leden. Hij wil ze niet verkopen maar kreeg ze van zijn grootvader en wil wel eens weten hoeveel waarde ze hebben.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Over het algemeen zijn postzegels tegenwoordig niet veel meer waard, ik heb ooit een 50 tal duitse ww2 zegels gehad, gekocht voor (schrik niet) in totaal 30 euro..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Bericht door sniper snoop »

Kreeg net een reactie, hij heeft een volle doos met toch wel al 4 hitler postzegels. de persoon is van holland en heb nog nooit gezien, alles doe ik via internet maar we komen er wel
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Hitler zegels zijn geen drol waard. Ik heb het hele 3e rijk bijna compleet, op de echt dure jongens na. De hele postzegel handel is in elkaar gestort. :cry:
CAN DO
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

En logisch, je kan nu je eigen postzegel ontwerpen, zo kun je eeuwig sparen!
'War is delightful for those who have not experienced it'
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Nou als die Hitler postzegel geen stuiver waard is,kun je het net zo goed gebruiken met het versturen van je kerstkaarten. :)
Maar ik zou er niet aan likken. :wink:
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Wordt wel gedaan met oude Nederlandse postzegels, zo heb je dan een oude postzegel met een nieuwe stempel.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Plaats reactie