Adelaar schuitje

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Von Brand
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:35
Locatie: Rhenen

Bericht door Von Brand »

SiNiStEr schreef:
Von Brand schreef:Kan op slot schuitje gaat de deur uit. Ik heb geld nodig om m'n k98 compleet te gaan maken :wink:
Dan is het des te belangrijker dat het duidelijk is of het schuitje origineel is of niet daar de koper dan ten minste weet wat hij koopt. Of was je soms van plan het schuitje snel te verkopen voordat evt. blijkt dat hij fake is? Dat zou niet netjes zijn.
Even voor de duidelijkheid, ik insinueer hiermee nog helemaal niks. Ik vind het enkel opvallend dat het schuitje nu er meer vraagtekens ontstaan ineens verkocht wordt en de critici de mond gesnoerd wordt d.m.v. sluiting van dit topic...
Het schuitje en de kokade zijn 100% orgineel, er is ook niemand die daar aan twijfeld. Er is echter nogsteeds twijfel over de adelaar. En omdat hier twijfel over bestaat zal ik de vraagprijs van het schuitje aanzienlijk lager maken dan wat ik er voor betaald heb. En over dat ik hem snel zou willen verkopen: Daar heb ik helemaal geen baat meer bij aangzien ik veel minder voor het schuitje vraag dan wat ik ervoor betaald heb. De rede dat ik hem verkoop is dat ik geld nodig heb voor een andere aankoop en ik verder niet veel militaria heb dat nog een leuk bedrag op kan leveren , dat is de reden en niets anders.

Maar mischien heb je gelijk en moet ik nog even wachten met het verkopen van het schuitje tot ik helemaal zekerheid heb gekregen over de adelaar. Dan moeten de andere aankopen (k98 draagriem, poetsstok en korrelbeschermer) :wink: nog maar even wachten.
Gebruikersavatar
Von Brand
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:35
Locatie: Rhenen

Bericht door Von Brand »

Omdat ik niet tevreden was over de adelaar op het schuitje had ik besloten om een nieuwe adelaar te kopen en deze op het schuitje te zetten. Nu heb ik dat gedaan en nu ben ik benieuwd naar jullie oordeel over de nieuwe adelaar.

Let aub niet teveel op het draad waarmee de adelaar is bevestigd want het is niet helemaal de juiste kleur daar ik deze niet meer had. In het echt valt deze kleur echter helemaal niet op maar omdat de foto genomen is met een gigantische flits en het een close up is :nocheer: zie je hier wel nog een redelijk kleur verschil. Ook zie je op de foto hier en daar een uitschietertje maar deze zijn inmiddels weggewerkt.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Von Brand op 28 nov 2007, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

Deze adelaar is in mijn ogen 100% ok!

Ik weet niet of ik zelf ook een nieuwe adelaar erop gezet had of "gewoon" een nieuw schuitje had gekocht. Maar gezien de keuze die je zelf daarin gemaakt hebt denk ik dat je iig een goede adelaar erop hebt zitten en het netjes gedaan hebt.
Gebruikersavatar
Von Brand
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:35
Locatie: Rhenen

Bericht door Von Brand »

Bedankt voor je reactie! :)

Dat is inderdaad een keuze die je maakt.Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik het schuitje persoonlijk heel mooi vind en ik het zonde vond om hem weer weg te doen, vandaar :wink:

En de adelaar heb ik op de beurs in Huizen gekocht bij de stand van http://www.hiscoll.com en in mijn ogen is deze inderdaad ook 100% ok.
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

Beste Willysproject,

Het licht niet alleen aan de staat van het object, maar ook aan wie je het verkoopt. IK heb het mijne bijvoorbeeld aan een goede vriend verkocht voor 125 euro in plaats van de 250 wat de normale beurswaarde is.

Als men elkaar matst blijft het ook nog een beetje leuk :) .

Mvg
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Een LW schuitje ook heel courant en daarmee kan men zich, voor een goede vriend, wel zo'n folieke permiteren.

GV

Erik S. schreef:Beste Willysproject,

Het licht niet alleen aan de staat van het object, maar ook aan wie je het verkoopt. IK heb het mijne bijvoorbeeld aan een goede vriend verkocht voor 125 euro in plaats van de 250 wat de normale beurswaarde is.

Als men elkaar matst blijft het ook nog een beetje leuk :) .

Mvg
Plaats reactie