Driekwart Britse jongeren weet niet wat D-Day is?

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

marloes schreef:Beetje 3 uur reizen om het geschiedenisboekje van mijn zusje te halen, dit vervolgens een paar uur doorspitten op foutjes en dan melden alleen voor deze discussie?
Zelfs al deed je dat, dan zegt het mij eerlijk gezegd erg weinig. Welke methode zou dat namelijk betreffen die door je zusje gebruikt wordt? Er zijn best wel veel methoden en conclusies over "het onderwijs" aan de hand van één methode kun je niet maken. Bekijk diverse methoden, bezoek verschillende basisscholen (kan ook bij in je eigen omgeving) en ga niet mij beledigen door uitlatingen te doen over 't onderwijs en onderwijsgevenden zonder je er eerst in de materie verdiept te hebben. Er zijn altijd rotte appels, onder methoden en onder leerkrachten, maar daar kun je niet het hele onderwijs aan op hangen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Timo Worst schreef:
marloes schreef:dus nou moet ik enorm mijn best gaan doen om me in een "discussie" op een internetforumpje te bewijzen?
Nee hoor, dacht het niet.
Zwaktebod dit, zwaktebod dat.
Kan me hier niet echt druk over maken.
Beetje 3 uur reizen om het geschiedenisboekje van mijn zusje te halen, dit vervolgens een paar uur doorspitten op foutjes en dan melden alleen voor deze discussie?
Dan trek ik liever alles terug wat ik gezegt heb.
Ja jij hebt gelijk, ik heb het fout etc.
Zoo nu weer werken.
...Can't stand the heat, stay out of the kitchen. Wat een denigrerende toon, "een internetforumpje". Ik weerleg slechts je vrij stellig gebrachte, vrij zwakke argumenten. Dacht dat dit toch mijn goed recht is.
tuurlijk
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

Mooi, dan zijn we dat eens :)
Timo Worst
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 30 mei 2004, 10:22

Bericht door Timo Worst »

Proos schreef:
marloes schreef:Beetje 3 uur reizen om het geschiedenisboekje van mijn zusje te halen, dit vervolgens een paar uur doorspitten op foutjes en dan melden alleen voor deze discussie?
Zelfs al deed je dat, dan zegt het mij eerlijk gezegd erg weinig. Welke methode zou dat namelijk betreffen die door je zusje gebruikt wordt? Er zijn best wel veel methoden en conclusies over "het onderwijs" aan de hand van één methode kun je niet maken. Bekijk diverse methoden, bezoek verschillende basisscholen (kan ook bij in je eigen omgeving) en ga niet mij beledigen door uitlatingen te doen over 't onderwijs en onderwijsgevenden zonder je er eerst in de materie verdiept te hebben. Er zijn altijd rotte appels, onder methoden en onder leerkrachten, maar daar kun je niet het hele onderwijs aan op hangen.
Precies. Goed gesproken :)
Plaats reactie