EK- animo?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie

EK- spel?

JA
13
54%
NEE (met motivatie)
11
46%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

EK- animo?

Bericht door Operation Overlord »

Naar aanleiding van dit topic:

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=19466

Voordat het feest door kan gaan, moet er natuurlijk wel genoeg man zijn die mee willen doen.

Dus stem JA als je wilt meedoen en als je niet wilt meedoen, stem dan alsjeblieft NEE, dus niet niet stemmen.

En als je nee hebt gestemd, plaats dan a.u.b. even een berichtje met je motief/ motieven, zodat we misschien iets kunnen veranderen...

MVG
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Dat gaat al lekker...2 tegen....maar zonder motivatie. :?
Wees dan ook een vent en plaats waarom je het niet wilt...daar wordt ook om gevraagd.

Ik heb trouwens ja gestemd. (de 3e stem op ja)
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Dat is waar, zeg er dan op zijn minst bij waarom niet....

Maar het gaat immers om de ja- stemmers, en niet om de nee- stemmers...

Ik heb op trouwens ook op NEE gestemd.



Grapje... :)
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Nee.

Voetbal interesseert me simpelweg niet.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Operation Overlord schreef:Dat is waar, zeg er dan op zijn minst bij waarom niet....

Maar het gaat immers om de ja- stemmers, en niet om de nee- stemmers...
Maar waarom vraag je dan om een motivatie van de nee-stemmers ? Ach ja...boeiend eigenlijk. :P
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Oke Cossack, goed dat je er tenminste een reden bij zet :)

En Charly, waarom ik om de motivatie vraag is omdat we zo misschien een paar dingen kunnen veranderen.

Kijk, ik kan er niks aan doen dat Cossack voetbal niets interesseert.

Maar als iemand bijvoorbeeld zegt: "dat is te ingewikkeld voor mij", of "ik heb geen zin om zo'n heel schema te maken", dan leggen wij het duidelijk uit en zeggen we bijvoorbeeld dat je zelf helemaal niets hoeft te doen, alleen maar de voorspellingen in te vullen, en dat schema maken wij wel... snappie? :)

MVG
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Gaat goed zo (niet sarcastisch bedoeld hoor!), al 10 mensen die mee willen doen. Zelf had ik een minimum van 10 in gedachten, maar we wachten nog even af....

MVG

Operation Overlord
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Plaats reactie