Nazi-gif in Ierse waterleiding

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Tjonge jonge zeg... wat kinderachtig :/, er word niet gediscussierd of het wo2 is of niet, er word gediscussierd over hoever het inhoudelijk met wo2 temaken heeft...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

En daarbij Sniper Snoop wordt jou helemaal niets kwalijk genomen.

Beetje vreemde conclusie die je trekt. Dat is jammer.

Het bericht is verder prima, zoals je hebt kunnen lezen hebben mensen er ook wat aan gehad omdat ze iets nieuws over die stof leerde wat men voorheen niet kende.

Beetje sportief oppakken Sniper Snoop: nogmaals: het is niet persoonlijk en daarbij is het artikel heel interessant om te lezen. (althans dat vind ik ... het zet je wel tot nadenken)

Dus gewoon je berichten hier ook plaatsen.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Bericht door Jim »

Ik heb absoluut geen kritiek geuit op de persoon Sniper snoop.
Mijn commentaar sloeg op het artikel.

Als je hetzelf geschreven had, had ik nog enigszins begrip voor je reactie op kunnen brengen. Had ik het waarschijnlijk wel subtieler gebracht. Echter als (slecht sensatie) werk van anderen al gevoelig ligt. :? En iemand van jouw (Sniper Snoop) geen commentaar mag geven. Dan laat je je nogal negatief kennen. Dan moet je vooral niet plaatsen!
Moengoman
Lid
Berichten: 838
Lid geworden op: 21 okt 2006, 05:07
Locatie: Moengo, Suriname

Bericht door Moengoman »

sniper snoop schreef:Twee woorden: Bericht Verwijderen.
Blijkbaar word hier enorm gediscuseerd of het een Wo2 bericht is of niet. Mijn punt staat vast, voor andere forums plaats ik nieuwsberichten maar voor deze niet meer.
Dat is jammer en het is ook jammer, dat men zo vaak niet op het bericht zelf reageert, maar op bijzaken. Als je het bericht niet interessant vindt of geen mening hebt, reageer dan niet. Zie ook het bericht over de hond met de nazi-groet.
Wat mij betreft mag de moderator alle berichten verwijderen die niet over het Ierse fenol gaan, dus ook het mijne.
Plaats reactie