Welke opleiding doe je, wil je doen, of deed je?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ben momenteel aan het voorbereiden voor mijn Vmbo TL examen (oude mavo) en daar na van plan om in helmond Onderwijsassistent te volgen en daar na de Pabo te gaan doen! vandaar uit kan ik misschien ooit nog iets van een akte voor geschiedenis halen!
Laatst gewijzigd door Guido op 16 dec 2004, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Ik doe Latijn - Moderne Talen, en ik weet nog helemaal niet welke richting ik later uit wil. Voorlopig zijn enkele keuzes: onderwijzeres (basisonderwijs) of talen (ik doe het liefst Engels en Frans) maar wie weet sla ik nog een volledig andere richting uit. Voor mij zijn wiskundige en wetenschappelijke richtingen in elk geval volleeeeeeedig taboe!
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik zit in het derde jaar Wetenschappen, en ben van plan om in het vijfde door te gaan met Wetenschappen-Moderne talen :(
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

lapijntje schreef:Voor mij zijn wiskundige en wetenschappelijke richtingen in elk geval volleeeeeeedig taboe!
Groot gelijk
Ik heb het gedaan omdat het de "zwaarste richting" was (dan kan je nog alle kanten uit etc) ==> Wetenschappen - Wiskunde (8 uur) : VERSCHRIKKELIJK
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Proos schreef:Ik ben sinds kort gediplomeerd onderwijzer.

Op het moment zoek ik een kamertje in Utrecht, omdat ik ben toegelaten tot een schakelprogramma aldaar. Kan na een jaartje direct doorstromen in de masterstudie "nieuwe media en digitale cultuur" van de faculteit letteren.

:D
Dinsdag krijg ik 't sleuteltje van mijn (tijdelijke) kamer :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Heb net mijn toelatingsexamen voor de Universiteit van Utrecht afgerond, heb het gehaald denk ik, ( ik wacht nog op de officiële uitslag.. ) en dan ga ik geschiedenis studeren. :)
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ik hoop dat jaar geslaagd te zijn voor de Havo :-). Dan kan ik volgend haar Hbo Marketing Managment doen en daarna de Kma, dus ik ben nog wel even bezig :-P
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ik ga in september naar de HBO om Communicatie te studeren
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Ik doe nu HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Ik wil mijn P(ropadeuse) halen, volgend jaar een jaar werken. En daarna wil ik beginnen aan de Universiteit. Ik wil iets gaan doen met geschiedenis of talen/letteren.

Sommige dingen die in mijn gedachten schieten zijn Neerlandicus of leraar Engels oid aan een universiteit.

Daarnaast zou ik graag,tzt, als vrijwilliger bij de Politie willen werken of bij de Nationale Reserve willen.
Marcfire
Lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 dec 2003, 12:49

Bericht door Marcfire »

Ik ben 5 jaar geleden afgestudeerd in Bedrijfseconomie aan de HES in Rotterdam. Ik zag dat er ook andere oud HES'ers in dit topic staan.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Heb een MBO opleiding gedaan Civiele Techniek. Ben nu werkzaam op een ingenieursbureau van een overheidsinstelling op de afdeling calculatie en inkoop.
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ik zit nu in mijn eerste jaar van de studie Journalistiek aan de Windesheim te Zwolle. Ik heb het erg naar m'n zin.

In de toekomst wil ik met deze opleiding internetjournalist worden.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Het zal er om spannen of ik niveau 3 of 4 mag doen....mijn groepsleden zijn niet erg gemotiveerd...jammer.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Numb schreef:Ik zit in het derde jaar Wetenschappen, en ben van plan om in het vijfde door te gaan met Wetenschappen-Moderne talen :(
hehe, herinneringe... :D

Ik zit nu dus in 4 economie-Moderne Talen, is wel wat anders dan ik dacht...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
timberwolfje
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 okt 2004, 15:29
Locatie: zeeland

Bericht door timberwolfje »

ik zit nu in 4 vmbo-tl en ga hierna de opleiding apothekersassistente doen...
Gesloten