Forumsoftware vernieuwing

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Telemark »

jeey wat is dit nou weer.
Ik vond die andere lay-out mooier en waar staan de smilies?
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door iknowdintoo »

[quote="Erik S."]wat een poep lay out :)[/quote]
[sarcasm]Dat is één van de best onderbouwde en diepgaande meningen die ik ooit heb gelezen.[/sarcasm]
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door johan willaert »

[quote="Medical Collector"]
Dat kan op 'jouw' USMF ook niet....[/quote]

1. Ik zie het verband niet....
2. USMF is niet van 'mij'
3. Op USMF kan elke gebruiker z'n post WEL gedurende een bepaalde tijd editen
Medical Collector
Lid
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 nov 2007, 19:37

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Medical Collector »

1 en 2: OK
3: Gedurende een 5 minuten maar... Als er een opmerking wordt ingediend over de layout of butten van het forum heb je op USMF een ban te pakken zodat je niet meer kunt posten... Maarja dat is niet meer ontopic..


ik blijf bij mijn eerder gegeven mening over deze layout.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Proos »

Graag geen gekleurde uitlatingen over andere fora. Laten we het wel ontopic houden hier.
Haplo schreef:Wanneer er een nieuwe post is gemaakt is dit voor mijn gevoel niet echt duidelijk weergegeven.
Misschien kan dit worden aangepast?
De status van de vorige keer is niet meegenomen, dus alleen bij nieuwe posts vanaf vanmiddag zie je de status weer.
Haplo schreef:Persoonlijk vind ik het zeer vervelend dat een foto zich in het zelfde frame opent als het forum.
Mee eens, moet ook wel op te lossen zijn. Als ik zometeen klaar ben met indexeren - is al bezig sinds vanmiddag (nogal een flinke database namelijk) ga ik op onderzoek uit.
Stravers schreef:van mij mag de lay-out ook terug gezet worden.
Kijk het eerst eens een paar dagen aan; ik heb overigens nog het orgineel achter de hand, maar persoonlijk vind ik de huidige vormgeving veel intuitiever. Ik kan ook een keuze inbouwen, dan mag je zelf bepalen of je oud of nieuw wil. Denk ik nog even over na.
sobel schreef:Keigaaf dit! al mis ik de smylies,
De smilies staan als het goed is in de rest van het forum aan, permissies in mededelingen zijn beperkter, maar heb ik nu ook wat uitgebreider gemaakt.
Haplo schreef:Plaats trouwens ook even de edit knop weer terug.
Die is volgens mij ook alleen bij mededelingen e.d. Blijft trouwens maar een beperkt aantal uren actief.
Ajacied8989 schreef:Ik denk dat je het forum te vroeg online hebt gegooid. Vele dingen werken nog niet, zoals de smilies, BBCode en de header die het nog niet goed doet.
Header heb ik gemeld in de openingspost, dat die nog niet oke is. BBCode en smilies vallen onder mijn vorige antwoord.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Von Pratt »

De klok staat blijkbaar ook nog steeds verkeerd...
Voor de rest word deze lay-out wel wat wennen...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Charly1975 »

ff wennen hoor.

De eerste keer dat ik het forum via m'n favo's opende dacht ik dat ik (weer) wat verkeerd had gedaan en dat er waarschijnlijk wel (weer) een instelling op mijn PC fout stond. M'n pc opnieuw gestart...nogmaals naar deze site...nog steeds hetzelfde....(ik is niet zo snugger met pc's :wink: ) toen een helder moment om maar eens te zoeken of de lay-out misschien veranderd was...na een tijdje zoeken zag ik dus dit bericht. Ja, hoera, jubel en halleluja ! Gelukkig niets met mijn pc aan de hand ! Lay-out wijziging.

Ik ga nadat ik van de schok bekomen ben van het weekend misschien verder kijken.....1e indruk: waardeloos onoverzichtelijke site geworden.

Maar zoals geschreven staat: niet te snel oordelen en even wennen aan de veranderingen.

De admin's weten wat ze doen dus ik heb er vertrouwen in.

Wat me wel opvalt aan de reacties is dat de meeste mensen de smiley's missen.....is dat het belangrijkste op dit forum is dan mijn vraag ??

Ik hoop van het weekend nog een keer de boel wat beter uit te pluizen althans...ik hoop dat mijn ogen dat wat meer gewend zijn aan deze 'wanorde'
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Robbert M
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 19 jan 2006, 14:58
Locatie: Meppel

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Robbert M »

Ik denk dat we even moeten Wennen.

Vond eigelijk zelf de Vorige iets mooiet/beter.

Maar we moeten gewoon even een weekje kijken denk ik.

Robbert,
Mobilisatie 1939
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Erik S. »

iknowdintoo schreef:
Erik S. schreef:wat een poep lay out :)
[sarcasm]Dat is één van de best onderbouwde en diepgaande meningen die ik ooit heb gelezen.[/sarcasm]
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Erik S. »

Dat vind ik ook Iknowdintoo =D

achja die sfeer is hier al jaaaaren om te genieten
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Bigshot »

Nee, niet mooi, geef mij maar het oude!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Nico Roelofs »

Proos schreef:
Haplo schreef:Plaats trouwens ook even de edit knop weer terug.
Die is volgens mij ook alleen bij mededelingen e.d. Blijft trouwens maar een beperkt aantal uren actief.
Kan deze knop niet altijd actief blijven? Ik vind het fijn als ik mijn advertenties in het marktplaats gedeelte dingen van me lijst kan weg halen die ik heb gevonden. Of meer producten bij mijn advertentie kan plaatsen als ik meer te koop heb. Prijzen kan aanpassen, de status van het product aanpassen en al dat soort dingen. Zo blijven de advertenties overzichtelijk.
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door viny »

Sorry mensen, ik vind het nix. Kan het ook kloppen dat hij langzamer is geworden, vind het nogal wat traag gaan!
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door rutger »

Tot nu toe vind ik het helemaal niks, maar misschien moet ik er nog even aan wennen.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Re: Forumsoftware vernieuwing

Bericht door Shifty »

1 en 2: OK
3: Gedurende een 5 minuten maar... Als er een opmerking wordt ingediend over de layout of butten van het forum heb je op USMF een ban te pakken zodat je niet meer kunt posten... Maarja dat is niet meer ontopic..


ik blijf bij mijn eerder gegeven mening over deze layout.
USMF vergelijken met die peanuts is als appels met peren vergelijken ... :)

Wat de layout betreft, de nadruk wordt niet op de tekst gelegd maar eerder op de 'moderne' blabla er rond.
Terug overschakelen, dat is mijn advies. Dit forum is niet leuk om te gebruiken.
Plaats reactie